Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 31 października 2012

A'la Sugar Skull.

 Kolejny ale nie ostatni makijaż z serii Halloweenowej.  Inspiracją do tego makijażu było kilka filmików na yt, a także strony internetowe pod tym właśnie hasłem. Był on robiony w dość ekstremalnych warunkach świetlnych więc .. mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;* Szczerze mówiąc to nie jestem zadowolona z niego. Jest mnóstwo niedociągnięć ale mam nadzieje że chociaż Wam przypadnie do gustu bo ja wobec siebie jestem bardzo krytyczna. Mojemu K. się on podoba ;-)


Wykonanie jego jest o wiele prostsze od TEJ ręki, chociaż w sumie dla chcącego nic trudnego ;) Potrzebne będzie odrobina chęci, wyobraźni, zdolności manualnych i kosmetyków. W ruch poszły:


  • mieszanka podkładów aby uzyskać jaśniejszy odcień skóry od mojego
  • puder Essence fix & matt
  • czarna, biała kredka
  • czarny i seledynowy eyeliner
  • czarny, różowy, niebieski, brązowy, szary cień
  • szminka w czerwonym kolorze a także fuksji

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



69 komentarzy
  1. Podzielam zdanie Twojego K. :) Dodatkowo, Twoje spojrzenie dodaje charakteru całości;)

    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoje prawe oko;))
    A co do pomalowanych ust..hmm często sama takie miałam jak próbowalam ładnie pomalować się szminka.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ostatni ?
    dobrze, bo chcemy jeszcze! ty to masz talent. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. I znow mnie zaskoczylas:) to wyglada mega swietnie:)
    mozesz kochana polubic i udostepnic u siebie na fb funpage? bede wdzieczna:* https://www.facebook.com/butyRenee

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za odpowiedzi na moje pytania:*

    Kolejny ciekawy makijaż i też usta the best jak dla mnie pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten nosek przywiódł mi na myśl zombie boy'a ;d
    a włosów nie ma co zazdrościć, bo od zawsze są cienkie. Rosną szybko i większych problemów z nimi nie mam, tylko ta objętość ;( Genetycznie nie dane mi było mieć grubych i cudownych ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy makijaż;-)
    Podobają mi się te kropeczki wokół ust.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes genialna po prostu!!!! mega makeup! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam twoje makijaże, za każdym razem są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jestem pod wrażeniem, tak samo tej "rany" na ręce we wcześniejszym poście. Jesteś charakteryzatorką?

    oTAGowałam Cię, jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW jak zwykle mnie pozytywnie zaskoczyłaś ;)
    Ja na dzisiejszą imprezkę wybieram małą pajęczynkę koło lewego oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciezko sie musialo go zmywac co nie ;D?

    OdpowiedzUsuń
  13. łał podoba mi się! jak z dobrego rysunku!

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka Ty jesteś zdolna- świetny efekt ☻

    OdpowiedzUsuń
  15. wow :O , tyle mam do powiedzenia..

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały!!!! dobra robota
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny , ale jak ty to zmywasz ? pewnie trwa to z godzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooooooooo ale megaśny!:) Mnie się też podoba:)
    A co do farby, to ja też uwielbiam czerń... Ale taka blada twarz jestem i każde zmęczenie widać a ja mam problem z workami pod oczami więc myślę, że jak ocieplę swoje ryłko brązem to będzie lepiej trochę;p chociaz od 4 lat farbuje się
    na czarno :P
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. trochę był wodnisty i w sumie efektu żadnego nie widziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. ojj a ja z tej firmy mam krem i sobie pomyślałam, że to też jest krem :D
    Śliczny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba najlepszy makijaż na Halloween jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym nie umiała się tak pomalować ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejkkuuuu no makijaz masz super!!!! ale mnie bardziej powala wygląd Twojego bloga! ale to wszytsko dopracowałaś!!! ejj ja to jak tylko zabieram sie za zmienianie czegokolwiek dostaje szału bo nie umiem nic zrobic, ta bezsilność czasem mnie dobija :((((((((((((((((((

    Tak więc wiedz że ja uwielbiam Twoje różowe fiu bździu tu na blogu!!!

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    Pozdrawiam Kadik

    OdpowiedzUsuń
  24. Kuuurde, a może pomogłabyś mi zrobic cos takiego jak KONTAKTY na blogu? takie to co ty masz z boku w okienkach BLOG, FACEBOOK, KONTAKT?
    bo ja nie mam szans na zrobienie takiego czegoś :( a ja bym takie chciała tylko białe napisy jeden pod drugim bo u mnie takie sztywne te kolory i nic bym nie chciała zmieniać kolorystycznie a tylko dodac to... Przpraszam, ze Ci głowę zawracam :***

    OdpowiedzUsuń
  25. co za perfekcja! Podoba mi się bardzo. I ten pomysł doskonały!
    Bardzo Ci dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo świetny makijarz:D

    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze? Ja żadnych niedociągnięć nie widzę :) Mi się bardzo podoba,

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku jaki piękny :) Ja z przyjaciółką chyba też coś wymyślimy ... to nic ,że nie będzie już halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj ten makijaz to chyba narazie moj faworyt heheh :) super jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. mi się podoba! świetnie wyszło :)
    i nie widzę żadnych niedociągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny masz nagłowek, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, jak spektakularnie! Rozszalałaś się z tymi makijażami na halloween:)
    No właśnie dużo pozytywów słyszałam o tym balsamie brązującym z Lirene.. Jeszcze mam trochę opalenizny z Sycylii bo nie zeszła, planowałam kupić i się codziennie balsamem smarować żeby się trochę jeszcze przybrązowić, bo nie chcę iść do solarium. Myślisz, że da radę?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne kolory, bardzo mi się podoba, oczywiście zagłosowałam na Ciebie na fb :)
    + ja może nie wstaję o 2-3 ale 5:00 to moja ukochana godzina... -.-

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny makijaż! Ja chciałabym się ładnie nauczyć malować, ale jak myślę, że potem mam to zmywać, to mi sięodechciewa xD Polubiłam Twój makijaż na tej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj, nie oddam mojej bransoletki :D :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ja świątek, piątek i niedziela wstaje wcześniej, tylko potem leżę jak głupek, coby siary nie robić...

    OdpowiedzUsuń
  37. nie ma problemu :) !! Gratuluje talentu..dużo pracy w to wkładasz :) super ! + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. to nie rób zdjęcia codziennie tylko w miarę możliwości :))
    no bo przecież fajnie brać udział w takich projektach z innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. no to nie rób co dziennie tylko w miarę możliwości :)
    branie udziału w projektach jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń

  40. Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    Marcchanel'ette

    OdpowiedzUsuń
  41. oddałam głos na Ciebie ;)
    co do włosów, to moje nigdy nie były grube, więc nie mam takiego uczucia, że coś straciłam chociaż :( a rosną jak szalone, nie nadążam z farbowaniem, bo co miesiąc mam z 3cm odrostu.. od jakiegoś czasu pomagam sobie też krzemem oraz preparatem na porost włosów z ayla bilobabs

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię tego typu charakteryzacje :) Twoja jest super!

    OdpowiedzUsuń