Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 12 października 2012

BBcream Garniera, skóra mieszana i tłusta.

Jak może wiecie albo i nie wiecie byłam już wcześniej posiadaczką jedynej wersji jaka była dostępna w tamtym czasie. Z początku była nawet ok, ale później już było tylko gorzej .. Pisałam o niej nawet T U T A J, więc jeśli jesteście ciekawe i nie czytałyście jeszcze to możecie zajrzeć ;)  Jakiś czas temu na rynku jednak, pojawiła się nowość firmy Garnier, kolejny BB Cream tym razem z myślą o posiadaczkach cery tłustej i mieszanej czyli w sam raz coś dla mnie ;)  BEAUTY BALM PERFECTOR Upiększający BB krem 5 w 1 dla skóry tłustej i mieszanej.

Na zdjęciu ukazany jest BB Cream odcień śniady + puder fix & matt z Essence.

Na stronie producenta możemy przeczytać, iż "Sekretem kremu BB do cery tłustej i mieszanej jest unikalna, beztłuszczowa formuła, zawierająca silnie absorbujący perlite. Składnik ten, pomaga zwalczać błyszczenie skóry dzięki absorbcji sebum, dając natychmiastowy efekt matujący  Zawarte w nim barwniki mineralne, pomagają maskować niedoskonałości i zmniejszają widoczność porów. Skóra jest idealnie matowa, promienna i jednolita a to wszystko za sprawa tylko jednego gestu!"

skład: Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Ethylehyl Methoxycinnamate, PEG-10 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Squalane, Bis-PEG /PPG-14/14 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Talc, Nylon-12, Maltitol, Disodium Stearoyl Glutamate, Aluminium Xydroxide, Sorbitol, Perlite, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, [+/- May Contain CI 77891/Titanium Dioxide,CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides]

Jak widzicie, na trzecim miejscu w składzie ma alkohol który jest lekko wyczuwalny podczas aplikacji która jest niezwykle szybka dzięki swej lekkiej, płynnej konsystencji ;) Nie mam może zbyt wielu rzeczy do ukrycia więc dobrze kryje biorąc pod uwagę jego lekkość. Świetnie dopasowuje się jak dla mnie, nie tworzy efektu maski, w promocji można go dostać nawet za 14,99 PLN więc to nie dużo za to, co otrzymujemy i co najważniejsze! Matuje i utrzymuje się na buzi ok 6-7 godzin czyli naprawdę sporo. ;) Jeśli jesteście posiadaczkami cery tłustej tak jak ja i nie znalazłyście jeszcze nic co by matowiło buźkę na dłuższy czas, polecam go wypróbować. Muszę dodać jeszcze, że oczywiście przypudrowuję go Fix & mattem z Essence i efekt jest zniewalający ♥



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



50 komentarzy
  1. slyszalam, ze nie wszystkim pasuje.. sama zastanawiam sie czy kupic i czy nie strace kasy na byle co...

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wygląda jakbyś miała na sobie podkład :) Faktycznie nic oprócz BB nie jest Ci potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi ostatnio powyskakiwały paskudy na twarzy :(
    Po skończeniu mojego obecnego pudru z My Secret mam zamiar sobie sprawić ten puder z Essence.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten BB w swojej półce i czeka na wypróbowanie. Oby u mnie też się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam kremu bb ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  6. skończył mi się właśnie BB, jednak dla mnie tj dobry produkt na lato, mam wrażenie że jest za lekki jak na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie dla mnie, wolę jakoś korektor niż krem plus fluid ;) widziałam jednak jego recenzje na youtube i jest naprawdę dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wpw, bardzo fajny post <3 dzieki za dodanie! obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie stosowałam nigdy, ale tez nie mam cery tłustej :) fajnie, że znalazłaś produkt, który Ci odpowiada. ja z garniera mam tylko odżywkę do włosów z awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię BB z Maybelline, już mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  11. no kremy bb to całkiem spoczko wynalazek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. jako skończy mi się coś to go kupię :) aby porównać z tym zwykłym BB Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a tak sie zastanawialam nad tym bb, fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji go wypróbować. Jak dotychczas używam z Garniera jedynie maseczki do demakijażu 3in1 i przyznam, że jestem bardzo zadowolona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już kilka razy się przymierzałam do zakupu jego i chyba się skuszę gdyż lubię takie lekkie przypudrowanie cery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cena jest idealna i fekt bardzo naturalny ;)
    zapraszam serdecznie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na Twojej buźce wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że bardzo Ci te włoski pasują :) Lepiej niż blond :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post, zaciekawiłaś mnie tym BB, na pewno go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. z krótkich też można coś wykombinować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. great post i like it! Maybe we follow each other?! Let me know :) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie stosowałam, ale u mnie byłby niestety zbyt "cienki" :P. Potrzebuję lepszego krycia w podkładzie, na takim średnim poziomie no i korektor do tego, inaczej ani rusz.. Ale kusi mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio wszyscy o bb:) musze się i ja zainteresować:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Również polecam, przetestowałam i się nie zawiodłam, o jej dziewczyno, ale Ty masz ładny kolor oczu:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam juz o nim wiele dobrego więc może sie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie stosowałam, wolę leciutki podkład Lancome Teint Miracle, dale bardzo naturalny efekt i pięknie odbija światło...

    OdpowiedzUsuń
  27. Z siostrą również długo jej szukałyśmy, ku naszemu zdziwieniu znalazłyśmy je w zwykłej drogerii:) Rozejrzyj się trochę po mieście i na pewno znajdziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja słyszałam o nim same złe opinie, a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię pomalowane usta w tak delikatnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglada fajnie :) Chyba sie skusze w koncu na moj pierwszy BB krem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja mam ten krem, i uważam że dla mnie jest jak najbardziej wystarczający. Zwłaszcza że mam cerę mieszaną. Na wszelkie żyłki, cienie i zaczerwienienia używam poczwórnego korektora z sephory i wszystko jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jak skończę ten swój BB z Garniera to właśnie mam zamiar kupić ten nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie używałam BB, zawsze kupuję Miss Sporty

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne są te kremy garniera;) a nivea koloryzujące też są dobre;) J.

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz ładną buźkę, nie potrzebne Ci podkłady i te inne. :) Ja słyszałam wiele niepochlebnych komentarzy o tym fluidzie.

    OdpowiedzUsuń
  36. wydaje się być fajny, ale nie mam cery tłustej :p ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  37. dzieki za recenzje, przymierzałam się do zakupu tego kremu i chyba już najwyższa pora :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi love,

    Great post and so beautiful pictures!!!

    you have a super blog here.

    we can follow each other if you want!

    Happy Sunday!

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie za jasne są te odcienie ;<

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny efekt :) Podoba mi sie !:)

    OdpowiedzUsuń
  41. też - tak jak Ty - posiadam skórę tłustą ;/ mam nadzieje, że owy krem BB będzie równie dobry dla mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja stosuję revlon colorstay, może na lato przekonam się do jakeigoś bbcream, u Ciebie on wygląda bardzo naturalnie co daje duży + :)

    OdpowiedzUsuń
  43. piękna jestes<3
    obserwuje i zapraszam do siebie;)
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. podoba mi się efekt! ja tez mam ten garnier i chwale sobie.
    zaprtaszam do mnie może się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ależ Ty dojrzale wyglądasz w tych ciemnych włoskach:)

    OdpowiedzUsuń