Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 9 października 2012

Blue Devil. ♥

Szczerze mówiąc to sama nie wiem dlaczego taki tytuł, przyznaję się bez bicia ;) Dawno nie było na moim blogu makijaży więc postanowiłam, że go wykonam ale jakie było moje zdziwienie kiedy bateria padła a mi nie udało się zrobić dobrego zdjęcia. Niby już akumulatorek się podładował ale znikło to co jest najważniejsze przy wykonywaniu tego typu zdjęć czyli słońce. Przy sztucznym świetle nie da się tego zrobić niestety :(  I tak mogę Wam się pochwalić jedynie zdjęciami mojej facjaty :P Dawno Was nią nie straszyłam szczerze mówiąc, więc muszę to nadrobić.
Do jego wykonania użyłam zaledwie trzech cieni: cielistego z paletki Bell, fioletowego z Sephory oraz błękitnego z Kobo który jest niesamowicie na pigmentowany ale oczywiście nie udało mi się tego uchwycić. Wczoraj byliśmy z K. załatwić pewną sprawę, ale okazało się, że i tak na darmo przeszliśmy całe miasto bo potrzebne są wszystkie dokumenty a moje świadectwo jest w szkole w Lublinie więc aby to załatwić najpierw tam trzeba się wybrać, z nim też były jakieś problemy.. A już myślałam, że będziemy mieć to za sobą, jednak się nie udało. Pogoda też strasznie kapryśna jest, wychodziliśmy praktycznie padał deszcz a gdy już wracaliśmy piękne słońce. Ja ubrana jak na zimę myślałam, że się tam ugotuję lecz szybko wróciliśmy i zapobiegliśmy temu. Poza tym od dłuższego czasu mam jakiegoś hopla na punkcie włosów i tutaj moje pytanie do Was, nie znacie jakichś sposobów na przyśpieszenie wzrostu ? ;-)  byłabym bardzo wdzięczna za wszelkiego typu rady! ;* z góry DZIĘ KU JĘ! ;* Tymczasem mykam robić obiad i na dwór z moim czworonogiem.

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



55 komentarzy
  1. świetny makijaż. ładnie ci w niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci w tym kolorze włosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wyglada :) ja ostatnio tez bawie sie w makizaze bardziej urozmaicone niz jeden cien na całej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż ładny, chociaż ja szczerze mówiąc nie przepadam za niebieskimi cieniami. Kojarzą mi się z takimi zmalowanymi babuszkami :) Szkoda, że nie patrzysz wprost, bo chciałabym zobaczyć jak tak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co do wzrostu włosów, polecam odżywkę Jantar albo Seboradin Niger Lotion, recenzję tego drugiego znajdziesz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż ;*
    Na porost włosów picie drożdży albo połykac tabletki, w których "kryją" się drożdże :D
    Albo też delikatnie podcinac końcówki ;*
    Zapraszam do siebie ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa bo zapomniałam :) jak zrobic ,żeby nie można (jak u Cb) skopiowac np. teks czy zdjęcie ? Z góry bardzo dziękuję ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda daje się we znaki, raz słońce, raz deszcz, paskudnie jest :) Niestety nie znam żadnego sposobu na przyśpieszenie wzrostu włosów. Hm.. chociaż w sumie słyszałam o jakichś maseczkach z drożdżami :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! :) Bardzo pozytywna zmiana na ciemny :) Podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz, masz idealny kształt brwi :) ja takich nie potrafię sobie zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie się bardzo podoba taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super Ci w takim makijażu :)
    masz bardzo ładny kształt brwi;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemny makijaż!
    Ta pogoda mnie wykończy, raz słońce, raz deszcz... brrrr!
    A na włosy... Pokrzywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu "straszyłam"? Jesteś ładna :) Fajny makijaż.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wygladasz zatem makijaz w rzeczywistosci musi wygladac rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny makijaz :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bransoletka :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Bardzo ładny makijaż ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczny makijaz...ja swoje wlosy wystarczy ze lekko podcinam i wtedy jakos tak szybciej rosna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś bardzo ładna i oczywiście świetny makijaż ; )
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny makijaż :)
    ZAPRASZAM NA KONKURS NA MOIM BLOGU !

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż kojarzy mi się ze świtem ^^ Bardzo delikatny, ale wyrazisty. Niestety nie znam sposobów na szybszy porost włosów, ale wydaje mi się, że jakiego sposobu by nie używać, trzeba sporo czekać na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  22. do włosów trzeba mieć cierpliwość;) ładny makijaż:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, jaka jesteś śliczna <3
    A makijaż piękny, ten z Kobo to jaki ma numerek ?

    OdpowiedzUsuń
  24. masz bardzo ładne brwi , ja też szukam sposoby na szybszy wzrost włosów i nie mam pojęcia;(

    OdpowiedzUsuń
  25. Prosimy o większy uśmiech! ;) Makijaż świetny

    OdpowiedzUsuń
  26. Wypróbuj wcierkę Jantar :) Masz śliczne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.youtube.com/watch?v=63Y0YvkER_o

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie mogło by istnieć tylko lato, ewentualnie wiosna:D nienawidzę, tego ubierania się godzinami, nakładania tych warstw masakra:/

    Przepiękny makijaż wykonałaś<3

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę talentu. ślicznie Ci to wyszło ;o

    OdpowiedzUsuń
  30. slicznie wygladasz- niczym rajski ptak! wpadaj do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. swietny make-up , uwielbiam twoje brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja słyszałam tylko, że Jantar zdecydowanie przyspiesza porost włosów :)

    jak zwykle piekny make up kochana :) masz rękę ajjj :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie Ci w niebieskim. Ja się w tym kolorze źle czuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Makijaż wyszedł super, wygląda jakbyś użyła więcej niż dwóch cieni :)
    Co do odbudowy włosów - też się z tym borykam. Zaczęłam pić herbatę z pokrzywy, podobno pobudza wzrost włosów właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. niestety nie znam takiego a też poznać bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  36. niestety sposobu nie znam a też chętnie bym poznała :) makijaż super chyba dziś zrobię makijażowy post

    OdpowiedzUsuń
  37. podobno potrzeba 2-3 miesięcy systematycznego stosowania. Systematycznego czyli po kazdym myciu ;) pisze tylko to co wyczytałam bo sama na Jantar sie czaję ale nie stosowałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niebieski baardzo Ci pasuje, zwłaszcza do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach, no to co innego. Ważne żeby dobrze się czuć w danym kolorze :p
    Przy okazji odpowiem na pytanie.. Ja zapuściłam +5cm łykając tabletki drożdżowe. Poprawił się też stan cery, paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.. Jeśli dobrze pamiętam były to tabletki Dromin :P

      Usuń
  40. Hej zapraszam na mój blog 3natalia3.blogspot.com
    Jeśli z kom. i zaobserwujesz od wdzięczę się!

    A poza tym fajny blog! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny makijaż, bardzo Ci pasuje. Poza tym zwróciłam uwagę na ładnie wyregulowane brwi.:)

    OdpowiedzUsuń