Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 27 października 2012

Bolesna rana.

Już od dłuższego czasu chciałam zrobić takową ranę, lecz nie posiadałam żadnych potrzebnych do tego rzeczy. Z Konradem oboje daliśmy jakoś rade, trochę poszukaliśmy i oto są efekty ;) Nie zajęło nam to więcej a niżeli 20 min? Nie patrzyłam szczerze mówiąc na zegarek ale tak mi się też wydaje. Była to dla nas ogromna frajda, nawet nie wiecie jak można fantastycznie bawić się we dwóje.


W następnym tygodniu mamy w planach jeszcze jedną rzecz i mam nadzieje, że wyjdzie równie dobrze jak ta. Teraz już będę wiedziała żeby zrobić cieńszą ranę i ok. Potrzebuje tylko więcej czerwonego koloru! Ale to da się załatwić ;-)  A odbiegając już od tematu to wstając rano, zerkając przez okno zobaczyłam ŚNIEG!  pierwszy w tym roku, za oknem biało ale temperatura jest dodatnia i leje deszcz więc prędzej czy później i tak on zniknie :( Szczerze mówiąc to nie mogę się już doczekać tych śnieżnych dni! Straszny zmarzluch ze mnie ostatnio, ale jednak chce już tego białego puchu, chce świąt! ;)




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



95 komentarzy
  1. o matko naprawdwe wyglada realistycznie ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaa! Na Halloween to wręcz geialne! Gratuluję serdecznie, dobra robota, jak prawdziwa! Pozdrawiam i zapraszam serdecznie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow. zanim przeczytałam ten post myślałam, że to jest prawdziwe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała już śnieg, ale niech da mi trochę czasu na kupienie zimowych butów, bo inaczej zamarznę :) Śwetnie Wam to wyszło! Też bym chciała coś takiego umieć robić, ale jakbym ja sie za coś takiego zabrała, wyszłoby jakby to jakieś 5-cio letnie dziecko robiło :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej ta rana wygląda strasznie boleśnie! dobrze,że nie jest prawdziwa!:D no u mnie śniegu jeszcze nie ma,ale za to strasznie leje deszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie to wygląda ! :) Masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fuuu....jak to realnie wygląda:)
    Super Ci to wyszło:))Jeśli mogę wiedzieć to czego użyliście?

    OdpowiedzUsuń
  8. Acha u mnie też dzisiaj spadł pierwszy śnieg ale ja go nie chcę:(Nie znoszę zimy:(

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie to wygląda :D
    też chcę już święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. auaaaaaaaaaa ;O !

    u mnie nadal sypie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :)
    Wow rana robi wrażenie, ale nie dla mnie i nie przy jedzeniu! xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie to wygląda XD .
    U mnie też śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest zrobione ?? ;oo
    wow :D

    gratuluje talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. można się przestraszyć :P a na moim blogu to komin :) dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przestarszyłam sie ! jak wy to zrobiliscie ??? ;p fajne toooo ;p jak poparzenie rana wszystko na raz brrr....




    śnieg, porażka ! ja jeszcz enie gotowa a ty juz zime chcesz ;)) buzki

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał!Wygląda bardzo realistycznie:D Dobra robota:)

    U mnie też śnieg:(

    OdpowiedzUsuń
  17. :o nie wiem jak Ty to zroblas , w kazdym badz razie przerazilo mnie to :D mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęściara ;p też bym chciała aby u mnie zmiany były na plus, ale tych zmian niestety nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ! niesamowite !! :)
    + dodałam do obserwowanych,czy moge liczyć na rewanż ? :) zależy mi na tym bo dopiero zaczynam..

    OdpowiedzUsuń
  20. rana wygląda strasznie! ;d
    a co do śniegu, to też dzisiaj u mnie rano pruszył :) również już się nie mogę doczekać świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o ja Cię :O Wygląda jak prawdziwa, serio!:) Wyszło super, ale wygląda to okropnie...znaczy no wiecie o co mi chodzi..to jest aż tak realne!:)

    Zapraszam na KONKURS do mnie:) POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To wygląda tak realistycznie że aż się bałam że to prawdziwe :o masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hihi, na początku myślałam, że jest prawdziwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. o fuuu..;D Tzn podziwiam talent i w ogóle ale to wygląda obrzydliwie.;D
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Przerażające, wygląda bardzo realistycznie^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Przerażająco ta rana wygląda ^^

    zapraszam do mnie na wszystkozajeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, wygląda powalająco! :O

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O ja! :D Wygląda naprawdę strasznie i mrocznie :P. Jadłam akurat i zrobiło mi się aż niedobrze, przez co masz pewność że rana wygląda naprawdę realnie :P. Aż ciężko mi uwierzyć, że to tylko arcydzieło, a nie prawdziwa makabra w czystej postaci na ręce :P. Jesteś drugą osobą, która pisze że widziała już śnieg :P. O nie ja zimy jeszcze nie chcę :P.

    OdpowiedzUsuń
  29. O fuj!
    A ja to przy jedzeniu oglądam... Bleee!

    Opisz, jak to zrobiłas, przyda się.

    BTW. Cytuję "Już od dłuższego czasu chciałam zrobić takową ranę" - tak zaczynasz post, a pod spodem takie foty. jak tu zajrzy ktoś nie wiedzący, o co chodzi, to... ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyszła, na pierwszy rzut oka myślałam że to prawdziwa :o

    OdpowiedzUsuń
  31. wow:)!! ale masz talent kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda, jak prawdziwa! Świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. to jest przerazajace, ale dla mnie wykonane jak dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o boooziu xd az mi niedobrze przez tą Waszą ranę :D ale nieźle Wam wyszła :DD

    OdpowiedzUsuń
  35. O rany! Wygląda tak realistycznie! :P

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie nie ma śniegu na szczęście ;dd

    OdpowiedzUsuń
  37. przerażająca i w sumie pomimo tego, że odwracam od niej wzrok należą się ogromne gratulacje za wykonanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przestanę Cię podziwiać kurcze :D

    OdpowiedzUsuń
  39. przez chwilę myślałam,ze to faktycznie jest jakaś rana ;O bo wygląda prawdziwie,świetnie wykonane.Jednak we dwoje też można czynić cuda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. O maaamo :P.Nie mogę aż, ale na pewno frajda robić takie coś:)
    No u mnie niestety leje tylko deszcz, okropna pogoda!

    OdpowiedzUsuń
  41. jaka kochana rana <3 hahahahaha :D
    a te słowa kluczowe to w statystykach, a potem gdzieś tam źródła ruchu czy coś takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  42. przerażające :D ale brawa za wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. okropnie to wygląda :)! ale takie coś to czysta sztuka.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam to u Michael Phan czy jakoś tak :)) okropne ;P

    OdpowiedzUsuń
  45. ŁAŁ ! :D nie wiem jak to zrobiliście ! :D

    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    Twoje kom u mnie = moje kom u Ciebie ♥

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję :)
    Ta rana jest straszna i baaaardzo realistyczna ;)
    Zazwyczaj słabnę na widok prawdziwej krwi, a od tych zdjęć boli mnie głowa @.@
    Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  47. mega pomysł na hallowen :) robiłam podobne na PO w szkole tylko mniej drastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. o jaaa , świetne, wygląda jak prawdziwa !

    OdpowiedzUsuń
  49. wow! naucz mnie tego robic! heh ja niestet jestem zmuszona latac samolotami zakazdym razem strasznie przezywam ale do angli to 'tylko' godzinka a w planach byla australia...

    OdpowiedzUsuń
  50. o fuuuu hehe :D ale musze powiedziec ze wyszlo bardzo fajnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. OMG myslalam ze to prawdziwa rana :O okropna ale swietnie wyszla!

    OdpowiedzUsuń
  52. ooo jej a ja myślałam ,ze coś na prawdę się stało, a to przecież niedługo halloween!!:))hehe

    OdpowiedzUsuń
  53. gdyby nie halloween to zmarwtilabym sie tym widokiem. Swietna robota !!! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  54. dzieło sztuki, wygląda jak prawdziwa!

    OdpowiedzUsuń
  55. i co? i co? masz coś fajnego? :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Dokładnie tak :).
    + dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  57. No, może ze mną chodzi też o to, że mi się po prostu nie chce u mnie nic zmieniać i nie chcę się nawet postarać. Na przykład siostra, która chodzi na kosmatologię proponuje mi, że mi ładnie brwi zrobi, ale ja nie wiedzieć czemu nie chcę aby mi to zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo realistyczna!! I szybko ją wykonaliście, szczerze podziwiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Niesamowite! Ukłon w Twoją stronę!
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. jeeeeeeeeejj genialny blog ! powodzenia dalej ! bede zaglądała na pewno !

    OdpowiedzUsuń
  61. wow! myślałam o czymś takim na halloween, ale za późno na to wpadłam i nie mam materiałów. wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! to straszne, brrrrr! aż mam dreszcze :D jak to otworzyłam, to aż się wystraszyłam, że coś Ci się stało. :D Taka rana musiałaby boleć ;/

    OdpowiedzUsuń
  63. wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwow! magiiik!

    OdpowiedzUsuń
  64. niesamowite ;) ciekawa jestem ile pracy w to trzeba włożyć ..

    OdpowiedzUsuń
  65. Niesamowite, strasznie realistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  66. aż mnie ciarki przeszły:) efekt niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  67. O kurczę... ale jazda!!! Rewelacyjnie to wygląda!!! Jak to zrobiliście???

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow! Wielkie szczere wow!
    Tak realistyczne... Wow!

    OdpowiedzUsuń
  69. Genialnie Ci wyszło!
    Masz talent!

    Zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń