Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 17 października 2012

Dermika Alabaster, maseczka superwygładzająca z enzymami.



Maseczka enzymatyczna do każdego typu cery, łącznie z wrażliwą i naczyniową. Odświeża, odnawia i wygładza powierzchnię skóry, nadając jej młodzieńczą świeżość. Zwęża pory, poprawia koloryt cery, która staje się alabastrowo gładka i rozjaśniona.

SPOSÓB UŻYCIA:
Maseczkę nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Pozostawić na ok. 10 minut do wyschnięcia. Następnie alcami zwilżonymi ciepłą wodą wykonać lekki masaż przez 2-3 minuty. Zmyć wodą aż do usunięcia całego reparatu. Nałożyć krem pielęgnacyjny. Stosować 1-2 razy w tygodniu.

Skład: Aqua, Kaolin, Glycerin, Vitis Vinifera, Diethylhexyl Carbonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Bacillus Ferment, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Xanthan Gum, EDTA, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, Diazolidinyl Urea, Parfum, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool


Jest to kolejna maseczka którą właśnie dzisiaj skończyłam gdyż starczyła na dwa razy. Została mi ona polecona w szkole więc jak najprędzej się po nią udałam zaraz po zajęciach. Jak już może wiadomo ze wcześniejszej notki moja skóra była za bardzo przesuszona. Dostałam wskazówki co i jak zrobić i tak też się stało ;)  Zakupiłam ją w Rossmanie za jakieś 4-5 PLN. Skoro Dermika i za taką cenę spodziewałam się dłuższego efektu ale takowego nie było, fakt faktem skóra była gładsza, jędrniejsza ? ale nie na dłuższą metę. Posiada przyjemną, kremową konsystencję, zapach nie jest odrażający jak dla mnie przyjemny.  Mimo wszystko powrócę jeszcze do niej z miłą chęcią ;) A Wy miałyście z nią do czynienia ? ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



26 komentarzy
  1. Szczerze powiedziawszy nie miałam z nią do czynienia ;<, ale moja maseczka z garniera jest na
    wyczerpaniu więc muszę się rozejrzeć za czymś nowym, może właśnie za tą dermiką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię jedną maseczkę z dermiki oczyszczająca :) ale dawno po nią nie sięgałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety większość maseczek działa na krótką metę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki oj maseczki :D Ja juz mam ich tyle , ze stopuje w kupowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam z nią do czynienia. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. love your blog! wanna follow eachother?
    Win A Free Tee From Blondes Make Better T-Shirts (Worldwide Giveaway)

    Follow on Twitter
    Follow on Facebook
    Follow on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię wszelakie maseczki, ale tej jeszcze nie spotkałam. Muszę się rozejrzeć, bo ostatnio mam problemy z cerą. :/
    Skoro wygładza to muszę kupić przy najbliższej okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszechobecne maseczki dzięki Malinie, a ja mimo że już 18 październik jeszcze żadnej nie zrobiłam :( aż wstyd się przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie uzywalam, ale chtnie sprobuje :) dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy jej nie probowalam, ale mysle, ze wyprobuje, nawet jezeli efekt ujedrniania nie byl zbyt dlugi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam do czynienia, miałam jedną z dermiki i szału nie ma są lepsze i tańsze od niej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam o niej wcześniej ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam okazji jeszcze jej wypróbować, ale słyszałam już o niej dużo dobrego i następnym razem jak przyuważę ją w sklepie, to wraca ze mną do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie muszę wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś maseczki Dermiki, ale kompletnie nie mogę sobie przypomnieć które...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ściąganie koloru niszczy włosy, ehh
    W odpowiedzi na komentarz –pod postem: ‘’ Artykuł 5: BIO = organicznie, ekologicznie, naturalnie’’

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo tego produktu jeszcze nie testowałam, a ta nazwa alabaster przemawia do mnie, kusi nazwą:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc rzadko używam maseczek.

    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana napewno nie wszystkie sa złe (Dermini akurat sa:P) ale ja juz wole nie ryzykowac :) nigdy nie używałam maseczek teraz mnie pokusiło i źle sie to skończyło więc dalej eksperymentowac nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w takim razie lece ją też wypróbować:)
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię maseczki z Dermiki, ale tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie nie miałam z nią do czynienia :)
    Chętnie bym wypróbowała ją na mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam maseczki dermiki:)Mi one starczają na jakieś 4 razy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie niedawno ją zakupiłam i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń