Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 24 października 2012

Makijaż Halloweenowy i Jesienny za razem.

Długo zastanawiałam się, czy wziąć udział w jakimkolwiek konkursie makijażowym ponieważ nie czuję się za dobrze w tego typu rzeczach i wiem że są ode mnie lepsi ! ale jednak stwierdziłam, że nic nie zaszkodzi a malowanie to dla mnie ogromna frajda ;) Poza tym mój aparat szwankuje i ze światłem też jest kiepsko ale się udało! ;) 


Skoro jesienny więc od razu nasuwają się kolory złota, brązu, zgniłej zieleni więc powstał taki ;) Bardzo delikatny moim zdaniem!

Przy tym makijażu było już trochę więcej pracy, ale szczerze mówiąc to mój aparat nie chce ze mną współpracować i dlatego efekt końcowy mnie nie zadowala :( Ale ja jak zwykle nie jestem zadowolona ze swojej pracy :P

Obydwa te makijaże zostały wykonane na konkurs u Mademoiselle Zu  Serdecznie zapraszam jeszcze do udziału, macie czas do 30 października ;)

Chciałabym również zaprosić Was do konkursu u Justyny! ;)  a także  dzikie rozdanie u La Frambuesa gdzie można zgarnąć takie nagrody:



                • rozświetlacz 01 Let's get wild
                • cień 02 Out of the forst
                • cień 03 Mystic lilac
                • lakier 03 Mystic lilac
                • lakier 04 Rosewood hood 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



47 komentarzy
  1. Podoba mi się ten halloween'owy, bardzo fajnie wyszło:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jesienny jest cudowny ♥

    natomiast Halloween - bardzo precyzyjna robota ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Halloween bije jesień na głowę! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne makijaże. mogłabyś zrobić jaką instrukcje na makijaż halloweenowy? taki nie za trudny, dla amatora, który kompletnie się na tym nie zna.

    OdpowiedzUsuń
  5. hardcore :) masz talent dziewczyno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten drugi makijaż strasznie mroczny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się oko, ale obawiam się, że na moim żaden makijaż nie będzie wyglądał ładnie, bo nie mam co malowac :D
    ale lubię oglądac na kimś takie eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaz halloweenowy naprawde swietny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mroczny, ale jaki faaajny! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale genialny efekt :) ! Niby dobrze, że mi szybko włosy rosną, ale nie chce mi się ich tak często farbować :/

    OdpowiedzUsuń
  11. halołinowy super:) podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  12. ten drugi jakoś bardziej mi się podoba :) na halloween idealny!

    OdpowiedzUsuń
  13. noo efekt genialny, choc przerazajacy zarazem :D taki halloweenowy - idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wooooooooooooow!



    będą w weekend jak przestanie mi brakować doby ?:D

    OdpowiedzUsuń
  15. no no widzę szał na twarzy !!!
    Super, ale takie make upy nie dla mnie ;))


    pozdrawiam ___halloween <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesienny makijaż jest prześliczny ; >

    OdpowiedzUsuń
  17. nieeeeee!!!!!!! Ty zrobilas ten make up??? noł łej jest genialny!!!!!!!! fantastyczny!
    własnie, że powinnas brac udział w konkursach czy cuś... fantastycznie to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. b.ładny make up, podobają mi się usta

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem przerażona po obejrzeniu Twojego makijażu ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. wow interesujące! muszę spróbować ! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż halloweenowy jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Stworzyłaś CUDA! W pierwszym jestem zakochana, drugi drapieżny.. w sam raz na halloween. ;) Brawo, spisałaś się świetnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ten makijaż na halloween jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobrze zrobiłaś, że zdecydowałaś się brać udział w różnych konkursach. Moim zdaniem szanse masz duuuuuże! :) I trzymam oczywiście za Ciebie kciuki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, jestem pod wrażeniem! Pięknie, chciałabym tak umieć posługiwać się pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysłowy makijaż ! Akurat na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hi! i hope we can follow each others blog ;))) please let me know :))

    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. podobają mi się te dźeciki na skroniach:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ten drugi jest genialny ;o wooooow taka wampirzyca sexi :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny makijaż, a te dodatki robią mega wrażenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. szczerze? robisz przepiękne makijaże i nie rozumiem czemu efekt koncowy Cie nie zadowala ? wiecej wiary w swoje umiejętności ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne makijaże :) masz duże szanse ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. super!!!!!
    IDEALNY NA HALLWOEEN!!!! MEGA
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    POZDRAWIAM;*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  34. Warto rozwijać swoje pasje. Nawet jeżeli nie wygrasz niczego to i tak zostanie świadomość, że w ogóle spróbowałaś :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. ulala! Bałabym się Ciebie gdybym Cię spotkała w tej drugiej wersji:D:D

    OdpowiedzUsuń
  36. I znów kolejny super makijaz w Twoim wykonaniu!! :))) piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  37. no widzisz kochana a u mnie tak się dzieje, że zawsze do garniera powracam...używam różnych kosmetyków do pielegnacji włosów ale wracam do fructisa a teraz do ultra doux :)

    OdpowiedzUsuń