Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 28 października 2012

Mroczna siła.

Jest to kolejny makijaż z serii Halloweenowej, bardzo podobny do tego na konkurs aczkolwiek różni się minimalnie. Za oknem teraz więcej śniegu a niżeli wczoraj. Mój TŻ pojechał do szkoły a ja zostałam sama, więc poprzeglądam Wasze blogi, zrobię sobie dzień urody a jak wróci to może zorganizujemy seans filmowy. W najbliższym czasie zagoszczą również recenzje kosmetyków, nie myślcie, że będą same makijaże, nienie! ;)  interesują Was notki z projektem denko czy tez nie bardzo ? ;)


Chciałam Wam również serdecznie podziękować, nie spodziewałam się, że kiedykolwiek na moim blogu liczba wyświetleń jednego dnia będzie wynosiła 600! Wchodząc rano byłam w ogromnym szoku, ale to dodało mi skrzydeł i wiem, że bloga nie można zaniedbywać!  Do tego wchodząc wczoraj na Angeliki fanpage dowiedziałam się, że istnieje photoblog pod nazwą mojego bloga: vejjs i autor/ka kradnie jej zdjęcia. Do czego to jeszcze Ci ludzie się nie posunął .. ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



124 komentarze
  1. ale przerażający makijaż! :D
    boję się :(
    a tego, co ja chciałam... a wiem, ludzie to podłe kreatury, to jest straszne co potrafią zrobić żeby chociaż na chwilę poczuć się sławnymi...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż! :O czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh ludzie mają pomysły...
    Makijaż super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten makijaż!!! Masz talent. ;)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ano właśnie mi idą takie floral legginsy ! :D a tak w ogóle to jesteś bardzo utalentowana, aż dodaje do obserwowanych, może zainspiruję się czymś na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masakra z tym śniegiem :( a u mnie sliczne sloneczko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Staranny makijaż, też takie kiedyś w szkole wizażu wykonywałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię wpisy makijażowe, ale recenzje też z chęcią poczytam :) Coraz lepiej Ci wychodzi to, co robisz kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój makijaż, który dzisiaj pokazałaś, zresztą jak wszystkie inne, jest zniewalający :) Widać, że wiesz, co robisz, i się na tym znasz!
    Pozdrawiam, Batana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow gratuluje talentu :)) pozdrawiam, Nicole :))

    OdpowiedzUsuń
  11. interesują! :)

    tyle wyświetleń bo masz świetne makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładny kolor tęczówek;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jaki makijaż ! zdolniacha z ciebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki ostry! Ale piękny, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ten wpis u Angeliki - szkoda gadać. Ludzie chyba nie mają się czym zajmować tak naprawdę. Oby jak najszybciej zniknął ten blog.

    Makijaż ge-nia-lny! Aczkolwiek chyba najbardziej wystraszyłam się rany w poprzednim poście ;) strasznie realistyczna.

    Z chęcią będę zaglądała, bo spodobało mi się u Ciebie. Dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. to kocur, nie kicia ;p
    + świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie oddałabym go nigdy <3 ma jedną wadę: strasznie się zaciąga o byle co, ale jakoś to maskuje za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że projekt denko interesuje, jak najbardziej :) Świetny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, osobiście uwielbiam ten kolor, to mój ulubiony ;) Bardzo ciekawy i precyzyjny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jejuś,nie poznałam Cię. Chyba jednak wolę Cię w naturalnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki wielkie :) kurcze rewelacyjny makijaż! inspirujący

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurczę, MEGA MEGA ŚWIETNE !!!!!!!!!!!!!!!!
    I bardzo lubię czytać notki z projektem denko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Imprezy Halloween, na których można spotkać takie charaktery to dopiero moc:D
    + również dodaję:)

    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. o matko!!! idealnie- zainspirowałąś mnie!! kolejnyraz- super
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam;*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajrzałam przed chwilą do Twoich poprzednich notek i zaskoczyłaś mnie bardzo.. Jakim cudem schudłaś 30kg? Ja 5kg nie mogę zrzucić :(

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz niesamowicie, w życiu nie potrafiłabym zrobić takiego makijażu!
    na halloween będzie idealny. Zastanawia mnie tylko ile go zmywasz potem? ;p

    Dziękuję za miłe słowa pozostawione na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Co do ostatniego posta, w ktorym umiescilas make up rany musze powiedziec, ze wyszlo Ci to naprawde dobrze, cienie, kontury, wszystko wyglada bardzo realistycznie. Probowalas juz swoich sil przy produkcjach filmowych?

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny jest ten make-up , muszę też coś wymyślec i wstawic na bloga :*** ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale moja siostra umie właśnie ładnie brwi zrobić, tylko mi sie nie chce siedzieć i czekaż aż to zrobi xD

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastyczne te kropeczki na twarzy, dobry pomysl
    a denka zawsze ogladam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Projektowi denko mówię tak! :D A makijaż - kolejny genialny!

    OdpowiedzUsuń
  32. makijaż rewelacyjny ! a jeśli chodzi o tego fotobloga , to w sieci jest pełno takich ludzi , nawet osobiście znam taką osobę, która kradnie czyjeś zdjęcia , osobiście nie pochwalam takich rzeczy . chcesz obserwować ? ja dodaję ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny jest ten makijaż, taki mroczny <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziekuje bardzo mi miło:)
    Co do make-up'u to wow, brak mi słów!
    Szacun,jestes genialnaa:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna propozycja, kojarzy mi się z Czarnym Łabędziem :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ale genialna stylizacja :) Talent masz kochana :) !

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, aż ma sie ochote na imprezę Haloweenową:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ooooo ale jesteś zdolna - fantastyczne te makijaże ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! wygląda super:D
    obserwuję i liczę na rewanż jeśli można:)

    OdpowiedzUsuń
  40. boski ten makijaż, ja też chce taki! ;-D
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. przeswietneeeeeeeeeee :D czemu mnie to wczesniej nie bylo ?:)

    OdpowiedzUsuń
  42. rewelazyjny ten makijaz!
    za pierwszym razem sie nie balam bo bylam ciekawa jak sie leci ale teraz mam juz dosc i latam tylko ciagle jednymi liniami bo wydaja mi sie najbezpieczniejsze haha! wsumie kazdy tak twierdzi ale myslalam ze do angli bede leciala samolotem ze smigielkami jak ja go nazywam na lotnisku jak zobaczylam normalny myslalam ze ze szczescia padne! haha :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepięknie wyszedł Ci ten makijaż! Widać misterna praca!:) BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  44. oj to faktycznie przydadzą się. Tez uwielbiam muzykę i nie wyobrażam sobie dnia bez niej:)

    OdpowiedzUsuń
  45. oj to faktycznie się przydadzą. Ja tez uwielbiam muzykę i nie wyobrażam sobie dnia bez niej♥

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny halloweenowy make up! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. genialne *.*

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. łoooo, cudownie mroczny makijaż, akurat na halloween! a 'dziura' z poprzedniej notki też zrobiła na mnie wrażenie! :)

    dodaję~

    OdpowiedzUsuń
  49. jaki mroczny makijaż ;) wyszedł ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  50. przeglądając Twoje wcześniejsze posty, dowiedziałam się że schudłaś 30kg!! ;O w ogóle tak się da? co robiłaś: jakaś dieta, stres, zmartwienia czy może zawzięcie? :) jakbyś mogła odpisać w jakim czasie udało Ci się schudnąć, ja niestety 5 kg nie mogę zrzucić :((

    OdpowiedzUsuń
  51. Do Lublina sprowadzaja mnie studia;)

    OdpowiedzUsuń
  52. ano niestety, nie można się tym przejmować za bardzo, bo człowiek zgłupieje...

    OdpowiedzUsuń
  53. To, że się znasz, choćby przez doświadczenie, i to, że to Twoja pasja, widać w każdym makijażu, który nam pokazujesz!
    Batana :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Super make-up!!!:) kurde no mega mi się podoba:D
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj!

    Super wizaż! Jesteś superzdolna!

    Jestem nowym obserwatorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale usta! Hoho, masz talent:)
    Oczywiście, denko uwielbiam oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  57. łaaaał. na prawdę świetne!
    gratuluję tylu wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  58. niesamowite :D!!!!!! pod wrażeniem jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo straszny ale tez kobiecy makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  60. wow mega mega mega! a poście poniżej ta rana :) jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  61. ach halloween ;D
    a ja muszę kupić dynię!:D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny makijaż, widzę postępy u Ciebie! :) A posty denkowe lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ojeeej :) Jak to ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  64. świetny makijaż :))
    ja jestem ciekawa projektu denko.

    OdpowiedzUsuń
  65. Najfajniejszy makijaż na halloween jaki widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. oczywiscie ze udane :DDD innej opcji nie bylo :D

    OdpowiedzUsuń
  67. ja 6-tego października byłam na jednym i mi wystarczy na dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  69. Makijaż szałowy .. jak długo go robiłaś ?? I bardzo ciekawy blog będę zaglądać częściej .. I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. właśnie się zastanawiałam jak to wyglądało od tej strony ;) dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczny makijaż :) bardzo pasuje na Halloween :) pozdrawiam i zapraszam do siebie , może wzajemne obserwowanie ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  72. super makijaz...fajnie to wyglada... :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Twoje makijaże są super, ale ten przebił po prostu wszystko! Perfekcyjnie wykonany, idealny na Halloween :)
    Dodaję bloga do listy przeglądanych :)

    add-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajnie by było jakbyś opisywała krok po kroku jak je robisz są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem pod ogromnym wrażeniem TWOJEGO TALENTU !

    OdpowiedzUsuń