Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 10 października 2012

Październik 2012- włosomania?

Już od dłuższego czasu chodzi za mną temat włosów, marzą mi się piękne loki, lecz niestety jest to dla mnie bardzo odległy temat. Pierwszym krokiem do pięknych, długich włosów o ile to możliwe jest w moim wypadku było olejowanie Alterrą, następnie z pomocą przyszedł Jantar i drożdże w tabletkach ale muszę przyznać, że nie jestem w tym systematyczna, OD DZIŚ CZAS TO ZMIENIĆ! Szczerze mówiąc to dopiero teraz na zdjęciach zobaczyłam, że mam aż takie prześwity a włosy był malowane na czarno, NIGDY WIĘCEJ ROZJAŚNIANIA! Obiecywałam sobie to już kilka razy, ale i tak nie mogłam się powstrzymać, może dlatego, że potrzebowałam jakiejś zmiany ? ;) 



Od kiedy pamiętam farbowałam włosy na czarno, zaczęłam dosyć wcześnie bo już chyba nawet w 1-2 gimnazjum więc to dosyć sporo czasu, znów wróciłam do tego koloru bo w nim czuję się najlepiej. Przeglądając zdjęcia złapałam się za głowę, gdybym nie była aż tak głupiutka i uparta to teraz mogłabym mieć piękne długie włosy. Wiele razy na mojej głowie pojawiały się blond pasemka, kilka razy próbowałam dochodzić do blondu- największa głupota i błąd. Próbowałam już kilka razy podcinać włosy, olejować codziennie, łykać drożdże ale jak pisałam nie było to systematyczne. Dzisiaj mówię temu koniec! ;) 


A jakie mam plany na nadchodzący miesiąc?
- olejowanie włosów regularnie
- łykanie drożdży codziennie
- używanie maski Biovax na włosy raz/dwa razy w tygodniu
- maseczka z siemienia lnianego raz w tygodniu
- pić herbatę z pokrzywy
- ochrona przed gorącem

 Pić drożdży szczerze mówiąc nie zamierzam chociaż  zastanawiałam się nad tym ;P Macie może jeszcze jakieś propozycje co można robić dobrego dla włosów?

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



58 komentarzy
  1. ten sposób który prezentowała Rasz z żelatyna jest dobry ! bierzesz łyżkę żelatyny , dwie łyzki gorącej wody , mieszasz potem dokładasz do tego łyżkę odżywki lub maski , znowu cierpliwie mieszasz , generalnie ma to konsystencję gumowatą ( zwłaszcza po dodaniu odżywki ) nakładasz na włosy , na to czepek kąpielowy i ręcznik i tak chodzisz 45 minut lub dłużej , żelatyna dość mocno ściągnie włosy ale potem daje się zmyć , znowu trzeba nałożyć odżywkę , bo włosy są usztywnione ale ja i moje znajome byłyśmy zachwycone efektami , robię to w miarę regularnie :) poza tym polecam serum z witaminami A+E Biovaxu , jest genialne ! jedwab Biosilka się do niego nie umywa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. pijąc drożdże możesz spodziewać się niedoskonałości na twarzy, maseczka z jaja jest też doskonała:) więcej znajdziesz u mnie o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja Ci i tak powiem, że masz śliczne, lśniące włoski:*

    OdpowiedzUsuń
  4. to zdjęcie po rpawej i po lewej to po kuracji kilku dniowej i nieregularnej ? jak tak to genialna różnica...


    Jaki olejek preferujesz, nigdy czegoś takiego nie używałam. na odżywienie i na szybki porost włosów, gdzie znajdę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używaż lokówki, prostownicy itp ;p powodzenia w postanowieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello. Ja pół roku temu rozjaśniałam, ale juz raczej w najbliższym czasie nie powtórzę, chemiczne ściaganie koloru u fryzjera strasznie niszczy włosy, zdecydowałam się dojść tylko do rudego, miałam do blondu, ale bałam się, że spalę sobie, poza tym wolę jednak siebie w ciemnych włosach.Wpadnę jeszcze tutaj. Buziak złocista:))

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa jak Jantar na Ciebie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W moim przypadku dużo dało to, że już ponad pół roku nie używam prostownicy, włosy znacznie urosły, się nie kruszą i mają piękny zdrowy wygląd. Zasługa to też również wszystkich naturalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez mocno wzielam sie za olejowanie bo ostatnio nie mialam za bardzo czasu caly czas praca i praca:)

    zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, masz włoski z jaśniejszymi refleksami ;)
    Ja jakoś nie mogę się zmobilizować, żeby zacząć coś robić z włosami ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. no to trzymam za ciebie kciuki i życzę powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez muszę zrobic takipost i spisac sobie dokładny plan :) kochana systematycznośc to podstawa i zobaczysz, że Twóje włoski smigną! :) trzymam kciuki za wytrwalośc :) drożdże jako miksturka do picia podobno są ciężkie do przełknięcia :P moja koleżanka tez łykała tbaletki i była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak najbardziej zycze powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie mogę przestać rozjaśniać :D Takie małe uzależnienie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo fajne włosy ! :D Ja bym na Twoim miejscu zaczeła zapuszczac na całego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja codziennie wcieram odżywkę z Jantar i łykam Megakrzem. Ale na picie drożdży chyba bym się nie zdecydowała:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mhm. też mam krótkie włosy, że krótkie nie znaczy gorsze, a nawet wręcz przeciwnie często bardziej zdbane i zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja piłam pokrzywę ale po niecałym miesiącu przestałam, bo ciągle mi wychodziły jakieś niespodzianki na twarzy, a raz nawet taki mega pryszcz, że męczyłam się z nim prawie 2 tyg., a jak już się z nim uporałam to obok wyszedł kolejny ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ze swojego doświadczenia nigdy więcej nie rozjaśnię swoich włosów! Rozjaśniałam je przez 3,5 lata regularnie ;/ Boże widziałeś i nic!
    I od roku już mam swój naturalny kolor włosów mianowicie co za tym idzie a to że moje włosy znacznie odżyły i wyglądają milion raz lepiej:)
    Ja miałam piękne długie i gęste włosy, MIAŁAM i przez głupotę muszę teraz je wyjątkowo pielęgnować.
    Hm na wypadanie mogę polecić asystor hair, szampon obojętnie jaki bo on ma za zadanie włosy umyć, odżywkę z isany lub matrixa i podstawowe oleje i jedwab oraz ochrona przed gorącym powietrzem z l’Oreal paris i najpotrzebniejsza co miesięczna kuracja to nożyczki 1-1,5mm robi ogromną ulgę dla włosów, przez to są zdrowsze i szybciej rosną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lepiej Ci chyba w ciemniejszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o fajne plany :) olejowanie, maska biovax... no wszystko super ;) glutka z siemienia lnianego tez planuje zaaplikowac ;) tylko drożdży nie tykam nawet patykiem - taką mam filozofie życiową ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanej pielęgnacji! OJjjjj jako dziecko marzyłam o czarnych włosah (byłam blondi jasną, ale się to z wiekiem zmieniło ;p).

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, ile ja bym dała, żeby mieć takie proste włosy jak Twoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do tej pokrzywy to mi nawet smakuje :) nie jest jakaś mega pyszna, ale piję ją z przyjemnością w sumie :)
    Powodzenia w trzymaniu się postanowień włosowych!!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. pewnie stąd się to wzięło, ale niektóre produkty naprawdę polecam ;)
    a co do pielęgnacji włosów, to trzymam kciuki! sama się za nie biorę ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. to patrz! http://mygreekshopping.blogspot.com/search/label/w%C5%82osy :))

    OdpowiedzUsuń
  27. tu foto: http://3.bp.blogspot.com/-67KU5Xuh1B8/T6_feN6Ky2I/AAAAAAAADj0/9UHkXKHp24s/s1600/1.jpg

    OdpowiedzUsuń
  28. O maseczce z siemienia jeszcze nie słyszałam, ale oleje czynią cuda! Sama się przekonałam!

    OdpowiedzUsuń
  29. super, kolejna osoba ktora zaraza sie wlosomania:D! U mnie w zakladce wlosomaniactwo pisze o zdrowej pielegnacji, moze cos Cie zainteresuje:) powodzenia i wytrwalosci!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana pamiętaj, że aby było widac efekty stosowania jakiegokolwiek kosmetyku potrzebujemy na to 2-3 miesiące więc lykaj i cierpliwości :) rób sobie zdjęcia z tej samej perspektywy co miesiąc i wtedy zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiesz co... jaka posiadaczka kręconych włosów od 22 lat powiem, że czasem utrzymać je w porządku jest trudno :P A już na pewno pielęgnacja jest dłuuuuuuuuuuuuga. Niby fajnie, ale potrafi zmęczyć to :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz boskie włosy :) Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli chodzi o Twoje plany to podobają mi się i chyba także z nich skorzystam.
    Masz bardzo ładne włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie twoje włosy są świetne <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. w sumie wszystko co wymieniłaś napewno pomoże Ci w pielęgnacji i szybszym rośnięciu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja przez jakieś trzy dni piłam drożdże i się poddałam :) piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też zaczęłam farbować włosy w gimnazjum początkowo odcienie rudego, a potem tylko i wyłącznie blond i teraz mam ciągłe wypadanie włosów, zero objętości, ehh... generalnie same straty. łapie się wszystkich sposobów, żeby je ratować, ale jakoś za bardzo nie widzę efektów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz bardzo fajnie wycieniowane włosy - sama zastanawiam się nad cieniowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że Twój plan działania systematycznie prowadzony, może przynieść efekty:) sama zamierzam jutro poszukać pokrzywy do picia;)

      Usuń
  39. ja piję siemię lniane, efektami jestem zachwycona. Dodatkowo, maski odżywki, regularne przycinanie końcówek. Farbuję włosy na blond, od zawsze więc wyjątkowo muszę je traktować :) Polecam również olej lniany.

    OdpowiedzUsuń
  40. W niedzielę jest ostatni dzień mojej 3 tygodniowej kuracji, więc w przyszłym tygodniu na pewno zamieszczę recenzję tej odżywki i dam znać jak się u mnie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale Twoje włosy slicznie lsnią. Ja nie mogę na moich użkać takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje włosy to już ledwo żyją od rozjaśniania :D .

    OdpowiedzUsuń
  43. no i bardzo dobrze! :) trzeba naszych chłopów zmotywować jako fotografów :D
    ja sama czaję sie na jantar ale zawsze sobie odpuszczę... chyba kupię ...

    OdpowiedzUsuń
  44. piekna masz wloski : ) nie wygladaja na zniszczone .

    OdpowiedzUsuń
  45. dużo postanowień :D wytrwałości! mi też marzą się długie, gęste włosy, ale moje rosną niezwykle wolno, szczególnie od ramion :/ jak już są "dłuższe" to tak zniszczone, że trzeba podciąć ;O

    zapraszam na nowy post! www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie też marzą się loki, ale niestety...

    OdpowiedzUsuń
  47. mój kolor wygląda prawie tak samo też mam prześwity i to dużo gorsze :D

    OdpowiedzUsuń
  48. ładnie wycieniowane masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana jak to wszyztko spowoduje szybki wzrost włosa to pisz!! Wpierw wyprobuje to wszystko na Tobie heheh jak zadziala to i ja sie skusze :D :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja niestety nic praktycznie nie robię, żeby polepszyć stan moich włosów ;/. Chyba czas to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  51. lubie pocieniowane włosy. Twoje wyglądają na zadbane ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. zostałaś nominowana http://ilovemyplussize.blogspot.com/2012/10/sodko-sodkosodkoso-sweet-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  53. może jeszcze jakieś witaminki do łykania? ja np. wcinam belissę i witaminy B i C. Efekty nie są jakieś spektakularne, ale są, na pewno moje włosy wyglądają dużo lepiej niż jeszcze ze 2 miesiące temu. Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń