Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 18 października 2012

TAG: Moje blogowe sekrety.

Zasady:


1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?

Zaczęłam prowadzić bloga 21 kwietnia 2012 r, z przyczyn dokładnie mi nie znanych ;) Możliwe jest, że chciałam wypełnić czymś mój wolny czas zbliżającymi się czteromiesięcznymi wakacjami dotąd aż mój K. nie wróci z pracy ;)  Posty na moim blogu pojawiają się średnio co 2 dni, zdarzy się czasem dłuższa przerwa spowodowana szkołą czy też brakiem możliwości wykonania zdjęć.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?

Na bloga wchodzę, hmmm? sama nie wiem, ale na pewno więcej niż 2-3 razy dziennie nawet jeśli nie pojawia się nowy post ;) W pierwszej kolejności oczywiście włączam FB, następnie blog idzie pod lupę ;) 

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

Jeśli chodzi o to, kto wie o moim blogu to jest to na pewno mój K. , mama i siostra. Poza tym wie jeszcze jeden kolega ;) reszta raczej nie.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?

Najbardziej interesują mnie oczywiście posty kosmetyczne, recenzje ale także projekty denko bo wtedy też mogę dowiedzieć się wielu cennych dla mnie rzeczy ;) Mile widziane są u mnie również OOTD! ;) 

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?

Chyba jak większości z nas ;) Zazdroszczę tych wszystkich współprac, setki komentarzy i obserwatorów ale wiem, że małymi kroczkami samemu można do tego dążyć tak jak wszystkie ;) 

6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

Nie, nie zdarzyło mi się to i raczej nie zdarzy ;) 

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co z tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

Nie sądzę aby tak było, zazwyczaj kupuję coś pod wpływem polecenia blogów dopiero wtedy gdy wykończę używany produkt z danej grupy kosmetycznej ;) 

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Cóż takiego blogowanie zmieniło w moim życiu ? Zaczęłam bardziej dbać o włosy, zwłaszcza od września udzieliło mi się to jakoś. Używam szamponów bez SLSów, bez silikonów. Coraz częściej stosuję maseczki zarówno na twarz jak i maski na włosy, wcierki.  Zaczęłam zwracać uwagę na skład chemiczny kosmetyków, częściej wykonuję kolorowe, zwariowane makijaże (mimo iż nie ma ich na blogu). Dzięki swojej ciekawości kosmetycznej poznaję coraz to nowe produkty ;) 


9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Hmmm, trudne pytanie ;) Biorą się one między innymi z chęci podzielenia się z Wami informacjami o  testowanych produktach ;) 

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?

Gdyby miało to dotyczyć wszystkich moich blogów jakie miałam to tak i to nie raz, ale jeśli miałoby to tylko i wyłącznie dotyczyć tego bloga to nie! :D 

Pytanie dodatkowe: (nie musisz na nie odpowiadać jeśli nie chcesz)

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

Denerwują mnie komentarze typu "Obserwujemy?" "Super" "Fajnie" itd. Ja rozumiem, że każdy musi od czegoś zaczynać ale już nie przesadzajmy ;) Wiadomo, że o wiele szybciej wejdzie się na bloga którego autorka wykazała zainteresowanie danym blogiem, tematem a niżeli zwyczajnym SPAMEM! Denerwują mnie także weryfikacje obrazkowe, wiem, że może to jest przydatne ale bardzo uciążliwe w komentowaniu zwłaszcza gdy dobrze przepiszemy kod a wyskakuje nam, iż jest on przepisany poprawnie.




TAGuję: wszystkie chętne osoby które jeszcze nie zrobiły tego tagu ;-) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



29 komentarzy
  1. Obserwujemy ? :D hehe też mnie denerwują te posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O znowu spotykam się z tym tagiem całkiem ciekawy i chyba nawet ja się na niego skuszę tylko troszkę w innej wersji :DD
    A z ostatnim pytaniem no i Twoją odpowiedzią zgadzam się w 100 procentach ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też denerwują mnie weryfikacje obrazkowe. I również zdarzało mi się poprawne przepisywanie kodu a okazywało się, że jednak jest błędny. O mamo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam ten TAG :)
    Fajny jest, bo można poczytać i kilku rzeczy się dowiedzieć :)
    Popieram pkt 11 :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie było się coś o Tobie dowiedzieć hehe :) Buźki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też strasznie denerwują weryfikacje obrazkowe :P. Przecież pisanie komentarzy ma być przyjemnością, a nie walką z krzywymi literami które czasem ciężko odczytać :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czytać ten tag, może sama się o niego pokuszę :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pierwszego włączam fb, a potem bloga ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba też zrobę posta z pytaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie lubię spamu na blogach ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie to wszystko napisałaś :) Też mnie wkurzają takie komentarze, ale spamu chyba się nie uda uniknąć :(
    I masz rację! Małymi kroczkami można dużo osiągnąć, ważne by się nie poddawać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi, mnie też irytuje weryfikacja obrazkowa w komentarzach:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też denerwują te komentarze ! :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim bloogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. także dzięki blogom zaczęłam bardziej dbać o włosy, w sumie to od blogów włosomaniaczek zaczęła się moja przygoda z światem bloga ;)
    Kochana, zapraszam Cię do tagu
    http://ori-leszno.blogspot.com/2012/10/osoda-dnia-jesiennego-cz-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza, prawda:)W odpowiedzi na Twój komentarz pod postem ‘’Artykuł 3: Bądź tu i teraz. Z pełną przytomnością umysłu– tu i teraz’’

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie tagi, tyle się można dowiedzieć o blogerce:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :)
    Obserwuje + zapraszam do mnie
    inourreallife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Juz widziałam ten tag pare razy i spodobał mi się ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie zrobię ten tag w najbliższym czasie ... a jak j Cię uweeeeelbiammmm <3 p.s mam pytanie , co zrobic ,żeby na mojego bloga wchodziło więcej osób właśnie bez spamów itp :) ? ;*** pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo interesujący post! w ogóle Twoj blog jest świetny i chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja natomiast nie lubię za bardzo postów typu projekt denko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Patyczki do makijażu hmm a ja nigdzie nie mogę ich znaleźć.---Artykuł 2: Fi¬liżan¬ki ka¬wy wchłonęła moc

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie odpowiedziałas na wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłosiłas się do konkursu jednak nie widze abys spełniała warunki konkursu czy jesteś moim publicznym obserwatorem ?

    OdpowiedzUsuń