Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 28 listopada 2012

2 miesięczne testowanie.



W poniedziałek, dokładnie 2 dni temu zapukała bo mnie pani listonosz z przesyłką ♥ Szczerze mówiąc, wiedziałam już co to będzie ale nie mogłam się doczekać. Skusiłam się na ten suplement diety ponieważ strasznie, ale to strasznie zaczęły wypadać mi włosy :( Nie potrafiłam sobie z tym poradzić, dlatego sięgnęłam właśnie po niego. Wygrałam go w rozdaniu więc radość była podwójna. Na razie mogę powiedzieć jedynie tyle, że opakowanie zawiera 60 tabletek powlekanych, łyka się 1 raz dziennie więc jak już wiecie będę je testowała 2 miesiące i po tym czasie pojawi się tutaj recenzja ;) Produkt ten przeznaczony jest zarówno do włosów jak i paznokci a że z paznokciami nie mam już problemów za sprawą odżywki z Eveline tak też będę ratowała włosy. 300 mg wyciągów zawierających naturalny krzem, metioninę  witaminy i minerały oraz miedź. Zaleca się uzupełnianie diety w krzem przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów, przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci a także w celu regulacji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci. Tak więc zobaczymy czy mi to pomoże ;) 

Do tego złapałam znów ogromnego lenia, na dniach pojawią się koszmarne dni a wtedy będę nie do zniesienia więc bez kija nie podchodź, mam tylko nadzieję, że nie sięgnę po słodycze! :P Muszę się w końcu zabrać za te ćwiczenia z Ewką, bo normalnie nie mogę, próbuję próbuję ale nie wychodzi. Fakt faktem że zastępuje je innymi ale! Co Ewa to Ewa :D ! Muszę znaleźć w sobie chociaż odrobinę woli i ruszyć dupeczkę a na wakacje będę śmigać jak ta lala! Nie ma to tamto! ;)

Kochane, powiedzcie mi, co chciałybyście zobaczyć w najbliższym czasie na blogu? ;) Poza tym chciałam Wam jeszcze serdecznie podziękować za tak liczne odwiedzanie mojego bloga, wczoraj właśnie stuknęło 31 000 z czego jestem niesamowicie dumna ♥

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



22 komentarze
  1. Czekam na recenzję! Sama właśnie zastanawiałam się nad zakupem tego krzemu :) Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania dowolna para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę zacząć coś brać, bo normalnie niedługo łysa będę -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba tez zakupie, juz duzo dobrych opinii czytalam na temat tego krzemu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje, ze tabletki u Cb sie sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam problem z wypadającymi włosami :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka pogoda jest okropna dla włosów.. :c moje nie wypadają, ale okropnie się elektryzują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem kuracji mega krzemem :)
    Co chciałabym zobaczyć? Może coś związanego ze świętami? ^^

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sama muszę coś znaleźć na wypadające włosy. w ogóle może jakieś witaminki bym sobie pobrała.

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladają nieźle.

    moze jakiś outfit ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też ostatnio nadmiernie wypadają włosy . :c
    Chyba wrócę do stosowania oleju rycynowego :p
    Ja się raz zraziłam do takich tabletek na włosy i paznokcie . ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. MegaKrzem jest niezły, ale bardzo polecam Vitapil :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łykałam kiedyś tabletki, ale nic nie dały :(
    może te się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe czy ci pomoże, bo tak jak niektórzy biorą tabletki dla testów, a nie chcą żadnych efektów to bezsensu się truć.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe... zawsze mnie interesowało, czy te preparaty działają

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam nigdy żadnych suplementów diety..;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz fajnie!!!!
    Może i tym razem się poszczęści ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam je i po miesiącu czasu jeszcze nic się nie zmieniło ;/ więc nie są takie dobre ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż i super brwi :D
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję:) jesteś śliczna, tak śliczna <3 jejkuuu
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. co ja bym dala,zebym umiala tak pięknie oczy wymalowac:),slicznota:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie bardzo pomogły te tabletki w odbudowie paznokci przede wszystkim... :)

    OdpowiedzUsuń