Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 9 listopada 2012

Aktualizacja włosowa listopad.


Rosnąć niby sobie rosną ale szczerze mówiąc ja tego nie widzę po długości, do tego jeszcze wypadają niemiłosiernie i się kruszą przez moją głupotę! Ale cóż, ciesze się, że w ogóle jeszcze cokolwiek mam na tej głowie po moich wariacjach z rozjaśnianiem :P Nie sądzę aby po miesiącu było widać cokolwiek ale.. ;)  Mam zamiar pofarbować je na czarno bo znów kolor się sprał i do tego ten bardzo widoczny w świetle dziennym, słonecznym odrost.


Czego używałam w październiku?

Olej:  rycynowy,  łopianowy z czerwoną papryką
Wcierka: Jantar
Mycie: szampon Babydream, Facelle , raz czy dwa jakiś szampon z SLSami, płukanka octowa
Odżywka: Joanna Naturia żółta
Maska: Biovax do włosów farbowanych, siemie lniane, domowa maseczka z jajkiem
Zabezpieczanie: serum Marion
Piję: skrzyp polny, pokrzywę

To chyba wszystko o ile pamiętam, teraz postaram się zapisywać skrzętnie w zeszyciku i wyznaczyć sobie tygodniowy plan działania ;-)  Do tego mam chęć jeszcze na jakiś suplement ale kompletnie nie wiem jaki. Dzisiaj wybieram się na zakupy i muszę uzupełnić zapasy niewielkim kosztem! Polecacie jakieś produkty godne uwagi? ;) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



77 komentarzy
  1. czcionka hmm ja wolalabym troszke wieksza... i tak masz piekne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś wariowałam z włosami, rozjaśniałam zaraz farbowałam na czarno i znów rozjaśniałam... moje włosy były w tragicznym stanie... ile ja się namęczyłam żeby doprowadzić je do stanu używalności... uważam, że najskuteczniejszym sposobem jest odżywianie włosów "od środka" tzn suplementy diety + zbilansowane posiłki. Długi czas brałam bellisę włosy i paznokcie, starałam się jeść zdrowiej niż dotychczas - i pomogło :) Bardziej niż wszelkiego rodzaju odzywki itp :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam jeszcze jakiś suplement do tego łykać, nie koniecznie jakiś super reklamowany, ale np. zwykły skrzyp polny, który, dobrze wpływa na włosy i paznokcie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja muszę ze swoimi w końcu wybrać się do fryzjera bo wołają o pomstę ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy mi sie tak wydaje czy nie ale na pierwszym zdj masz lekkie przeswity jakby a na drugim juz znacznie mniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. włosy wyglądają coraz lepiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy mają piękny połysk. A na jesień, chyba większość męczy się z wypadaniem, mi w tej kwestii pomaga wcierka Joanna Rzepa stosuję prawie codziennie na noc (chyba, że zapomnę).

    A do tego piękne paznokcie :)

    Czcionka póki nie jest ukosem, jest czytelna :) Jednak pochyła trochę jest dla mnie niewyraźna (ale nie założyłam okularów, a jestem astygamtykiem). Poza tym, blog jak dla mnie cały jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ja farbowałam na czarno przez 4 lata i nie polecam;p,lepszy jakis brązik:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. też się męcze z włosami :( jestem na etapie wcierek i miliona maseczek.. na razie efekty są:) ...ładne paznokcieee !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne paznokcie.;)
    A czcionka mogłaby być nieco większa.;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie jestem włosomaniaczką i raczej nie będę, ponieważ nie mam najzwyczajniej czasu na wcieranie olejków i tak dalej :) Raz w tygodniu nakładam maskę do włosów, po każdym myciu odżywkę. Niestety dopiero za 2,3 produkty, ponieważ obecnie próbuję się ograniczyć i zużywać moje pokaźne zapasy :) Nie ma lekko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz paznokietki, a włosy też są świetne. Farbowanie to dobry pomysł :) co do czcionki to jest idealna dlatego zagłosowałam, że jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też by mi się przydała jakaś kuracja włosków, to z zapisywaniem wszystkiego nie jest takie głupie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. oo, jakie świetne pazurki : >
    zapraszam do siebie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ci sie blyszcza! Na pewno zasluga dbania o wlosy i pielegnacje ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jakie Ty masz piękne paznokcie! Naturalne?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog ♥
    obserwuję ♥
    liczę na wzajemność ♥
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie czcionka jest właśnie nieczytelna niestety, fajnie jakby była większa;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też z nią walczę, ale gdy zbliża się matma to automatycznie dostaję ataku zimna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog :3
    No hm..moje włosy też niby rosną, ale ciągle wypadają ugh -.- Polecasz coś na zaprzestanie tego wypadania ? ;>
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana wytrwałości!!!!! może warto przemyślec tą całą listę? Może ogranicz sie do minimum.... czasami też jest tak, że więcej niekoniecznie znaczy lepiej.
    Ja używam tylko szamponu babydream, odzywki Garniera, olej raz lub dwa na tydzień i od czasu do czasu na końcówki jedwab biosilka. Nic dodatkowo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mi się strasznie kruszą włosy, ale powoli doprowadzam je do porządku :) Twoje są lśniące i wyglądają naprawdę na zdrowe!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz przecudowne włosy !
    Jej jakie masz śliczne paznokcie :oooooooooooo !!!!
    Swoje naturalne czy żelowe , tipsy ???

    OdpowiedzUsuń
  24. I włosy i paznokcie doskonałe :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też piłam pokrzywę i jest naprawdę dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  26. co tam wlosy!!!! jakie PAZNOKCIE! jejku jakie piękne!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Tez musze juz cos zrobic z wlosami ale kompletnie niewiem od czego zaczac :( ... Oj bardzo zle, jakis zwykly balsam to koszt ok 10e i to taki naj naj najzwyklejszy czasami sie skusze na TBS ale to jak jest promocja albo lush bo szkoda mi wydac jakies 20euro albo wiecej na balsam :) Jedynie co mnie ratuje to ziaja ktora jest tutaj wszedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie Ci błyszczą kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje włosy przeżywają ostatnio bad hair time :<

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tak samo ;)
    aa efekty widoczne zdecydowanie ;) świadoma pielęgnacja włosów, to jednak to

    OdpowiedzUsuń
  31. widać że są bardziej wygładzone :>

    OdpowiedzUsuń
  32. polecam Ci seboradin lotion czarna rzodkiew :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Patrząc na fotkę, myśląc o włosah ujrzałam śliczne paznokcie! hihi ;3

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam włosy podobnej długości i zapuszczam je. Moim marzeniem jest to, aby sięgały do tyłka <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Na początek powiem ,że masz bardzo ładne paznokcie :) Kolory super pasują -takie proste a efektywne :)
    Poza tym muszę Ci powiedzieć ,że znacznie lepiej Ci w jasnych włosach.Ogólnie farbowane czarne włosy wyglądają sztucznie i postarzają Cię.Absolutnie nie chcę Ci zrobić przykrości,po prostu takie jest moje zdanie :) Nie farbuj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. przejrzałam trochę twoich notek i jestem pod ogromnym wrażeniem! bardzo ciekawie piszesz, więc będę zaglądać zdecydowanie częściej - Pozdrawiam i zapraszam czasami do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Może będziesz miała jeszcze okazję obejrzeć;)
    Dobrze, że napisałaś tego posta. Wiesz kiedyś natrafiłam na ten filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=0R8cIrCF0xg
    Może nie będę się rozpisywała, po prostu włącz sobie go od min 3:36 ;) Może to będzie dobrą i właściwą alternatywą dla Twoim włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wybacz że piszę nie na temat, ale Twoje paznokcie są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki piękny kolor :) Wcale nie widac, żeby sie sprał a tak w ogóle to chyba włosy zyskały na połysku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. włosy włosami, ale paznokcie to masz genialne ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje też niby rosną, ale coś tego nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  42. ale masz paznokcie <3
    U MNIE KONKURSIK :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za komentarz.Combo - co za słowo, takiego jeszcze nie znałam hihi:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Słońce możesz mi pomóc - co to są wcierki, gdzie mogę je kupić i jak używać, bo mam braki w wiedzy ;P

    OdpowiedzUsuń
  45. Zagłosowałam, że mogłaby być ciut większa ;) Co do włosów, ja tam widzę że troszkę "podrosły" :D.
    Ale nie wiem, czy mi się wydaje, czy faktycznie straciły nieco objętości?

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  46. moją uwagę przykuły świetne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Zachwyciły mnie Twoje paznokcie <3 Piekne sa !

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakoś nie mogłam skupić się na włosach, odciągały mnie paznokcie :D Wyglądają pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. wiem, że to post o włosach raczej, ale nie mogę się powstrzymać :D
    piękne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudny kolor lakieru do paznokci ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. wiesz co, patrze na te zdjęcia i wydaje mi się, że w październiku miałaś dłuższe włosy, możliwe?
    ogólnie uwielbiam twoją czcionkę więc ją zostaw. jak komuś jest za mała to niech powiększy :) najważniejsze żeby tobie się podobało. podasz mi nazwę tej czcionki?
    xx
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz naprawdę gęste i grube włosy ; )
    Też używam maski z Biovaxu , jest świetna ; p

    OdpowiedzUsuń
  53. też używam olejku rycynowego..;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ja też bym się za swoje mogła wziąć, ale zapału brak

    OdpowiedzUsuń
  55. No co Ty... urosly ja widze.... :))) i tak duzo robisz dla swoich włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  56. czcionka jest jak najbardziej czytelna :)
    masz piękny manicure!
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Czyli potrzebujesz jakiejś skutecznej motywacji?:>

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też mam problemz włosami dość dużo ściełam , a i tak są popalone na końcach. Choć rosną bardzo szybko i to chyba jedyny ich plus;)

    OdpowiedzUsuń
  59. jaka marka farb do włosów jest najlepsza? Twoim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich włosach świetnie działa jako jedna z nielicznych Joanna a do tego jest nie droga więc ;-) Garnier, Palette przy niej wymiękają ;)

      Usuń
    2. mhm, bo właśnie też nie byłam przekonana do tych farb i myślę, że skorzystam z Joanny :)

      Usuń
  60. Dzięki za komentarz ;** Uważam, że czcionka jest czytelna ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. po pierwsze-cudowne paznokcie <3
    po drugie- zycze powodzenia i wytrwalosci w poprawianiu kondycji swoich wlosow. rowniez probuje jak tylko moge, by swoje polepszyc bo mam strasznie liche:( musze zaczac testowac inne kosmetyki, bo te ktore testowalam za wiele nie pomogly ;p moze uzyje cos z tego co polecasz ty:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny kolor włosów :)
    Masz ładny kolor lakierów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. W takim razie bardzo zazdroszczę paznokci! Ja moich nie potrafię zapuścić.

    OdpowiedzUsuń
  64. podoba mi się u Ciebie i często zaglądam dlatego wyróżniłam Cię w mojej liście Liebster Blog:) zachęcam do wzięcia udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  65. jakie paznokcie ! , a kolory ... boskie <3

    OdpowiedzUsuń