Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 18 listopada 2012

Bielenda, Ogórek & Limonka, Maseczka oczyszczająca oraz intensywnie nawilżająca.


Maseczkę tą widziałam już wiele razy ale na rynku mamy tak duży wybór, że jeszcze nigdy jej nie miałam. Skusiłam się bo była w promocji, w domu aktualnie nie posiadałam żadnej innej nawilżającej więc ją wzięłam. Kupiłam ją w Kauflandzie, w Rossmanie również widziałam aczkolwiek nie sięgałam po nią. Z tego co widziałam to cena oscyluje w granicach 3-5 PLN. Nie miałam jeszcze, o ile sobie dobrze przypominam maseczki dwufazowej. Składa się ona z części oczyszczającej jak i nawilżającej. Po nałożeniu tej pierwszej na początku czułam lekkie pieczenie ale nie trwało to dłużej niż pół minuty. Trzymałam ją na twarzy jakieś 15-20 min mimo iż na opakowaniu jest napisane, żeby trzymać 10 ;) Zmyłam letnią wodą a moja skóra była gładka, odżywiona. 


Drugą część zaś nałożyłam w odstępie 10 min. Poczekałam aż się wchłonie i ją wklepałam. Została taka miła powłoczka która za bardzo mi nie przeszkadzała. Muszę dodać, że zapach jak dla mnie jest świetny. Efekt nawilżenia był całkiem niezły, nie spodziewałam się aż takiego ale niestety nie był długotrwały :( Może dlatego, że używam podkładu który strasznie ją wysusza? Ale tak to jest ok i myślę, że w niedługim czasie ją odkupię ponownie bo jest warta swojej ceny ;) 

Dzisiaj miałam być jeszcze w szkole, ale ni stąd ni zowąd nie sprawdził się plan i tym oto sposobom w domu robię sobie dzień SPA ♥♥ Doszłam również do wniosku, że pisanie jedynie o kosmetykach a nie o życiu to nie to czego chciałam ;) Postanowiłam to zmienić i notki będą mieszane. Co o tym myślicie? Ja wiem, że nie każdego to może interesować że np. wczoraj spadł deszcz, było strasznie zimno i robiliśmy to i to aczkolwiek to cząstka mnie! ;) Piszcie też, co chciałybyście zobaczyć w następnych notkach ? Może makijaż? Z paznokciami może być gorzej, bo straciłam je jak wiecie tydzień temu :(  Pochwalę się jeszcze na dniach co takiego listonosz mi przyniósł

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



23 komentarze
  1. Po Twojej recenzji z pewnością wypróbuję tę maseczkę :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam właśnie, że ogórek ma niezłe właściwości :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszane notki to bardzo dobry pomysł ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. użyłam wczoraj 1 kroku z bieledna i musze przyznać że na prawde mi skóre nawilżył !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby mi się taka nawilżająca maseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię maseczki- muszę jakąś zakupić ;) otagowałam Cię śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja własnie chętnie bym przeczytała coś o Twoim życiu. dzięki temu można poznać Cię lepiej a mieszane notki są naprawdę świetnym pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz o tym, o czym masz ochotę. To Twój blog ! ;p
    Połączenie limonki i ogórka jest conajmniej egzotyczne. Ja jeszcze nie znalazłam maseczki, która by trwale nawilżała. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie tą maseczkę ;) mam podobne odczucia ;) dawno jej nei używałam więc muszę się chyba wybrać do drogerii ;) ale to jak wyzdrowieje dopiero ;(

    tak przy okazji w jakim programi robisz te napisy w kółkach na zdjęciach? bardzo mi się podobają, widziałam je już na kilku blogach.. :)

    jesli moge prosic to odpisz na moim blogu ;) dziekuje ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od czasu do czasu również lubię sobie zrobić małe spa :) Niestety rzadko kiedy mam na to czas. Co do notki - chwal się co nowego masz ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że powinnaś wprowadzić trochę swojego życia na tego bloga ;) Bloggerzy potrafią poradzić i wypowiedzieć się na różne tematy, co bardzo często okazuje się pomocne ;> Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skuszę się na tą maseczkę . ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam i jakoś mnie nie zachwyciła ;D Wolę drożdżową z Sorayi

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam maseczkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmmm , fajna maseczka :) Ja lubię takie ♥ Chciałabym MAKIJAŻ ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bede musiala wypróbowac,swietny nagłówek kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje za odpowiedz ;)

    szkooda ;( myslałam, ze to jakis zwykły program w posiadanu któego jestem lub mogłabym łatwo być ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham wygrywać!!!! gratulacje!!!!!!!!!! zazdroszcze!
    ♥ pozdrawiam:* ♥
    ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę ją mieć ! ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ja i jest mega fajna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie na moim blogu :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń