Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 29 listopada 2012

Chocolate stars.

Makijaż ten, wykonałam już kilka dni temu jak nie ponad tydzień i szczerze mówiąc najlepiej się chyba w nim czułam, takie moje kolory ♥ Już za chwilę grudzień, już niedługo święta, sylwester i kolejny rok. O mamo, nie wyobrażam sobie tego że nie będzie już naście a dzieścia, trochę dziwne uczucie ale nie przeraża mnie to może jakoś tam bardzo ;) Moja dieta idzie tak sobie ? Ale się nie poddaję, może nie jest to strasznie trudne, ale .. te dni właśnie stały się lepsze! Dzisiaj jest 11 dzień, jeszcze trochę i będzie połowa, czuję przez to, że czas szybko leci znacznie za szybko. Muszę znaleźć jakąś dobrą stronę, naoglądać się zdjęć pięknych ciał i zmotywować się do pracy, do działania. Codziennie próbuję coś sobie wmówić ale jak widać wychodzi to z marnym skutkiem ale dzisiaj BASTA! -tak tak, mów sobie tak dalej, mów- hihi :P W następnym poście pokażę Wam coś, o czym już pisałam ale nie miałam okazji zrobić zdjęć. 
Brwi: cień Kobo 116 Dark Chocolate
Cienie: biały cień MIYO, 116 Dark Chocolate Kobo , brokat NN, 104 Pale Peach Kobo
+ eyeliner NN, tusz do rzęs I love Extreme Essence i to wszystko ;)
Twarz: to co zwykle.
Ostatnio zauważyłam, że coraz szybciej przetłuszcza mi się skóra mimo tego, że używam zarówno podkładu matującego jak i pudru :( Nie wiem co mogę z tym zrobić, jest własnie godzina 14 a ja już śmiało mogę zmyć twarz i pomalować jeszcze raz. Mam takie uczucie, jakby ktoś oblał mnie kubłem zimnej wody a ona po mnie spływała. Może powinnam zmienić podkład? tylko na jaki bo wszystkich "normalnych" chyba już wypróbowałam. 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



69 komentarzy
  1. zjawiskowy;) podbil moje serce;))

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż świetny, kurde masz zdolności takie do malowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny makijaż :))
    Może spróbuj z bazą matującą, a może trzeba zmienić pielęgnację, ja od jakiegoś czasu walczę z błyszczącą się buzią ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Testuję ostatnio podkład Toleriane Teint od La Roche i jestem zachwycona. Bardzo dobrze kryje i nie tworzy maski, o ile dobrze dobierze się odcień i nałoży z umiarem. Mam tendencję to tłuszczenia się strefy T, ale nawet z nią cudownie sobie radzi. Próbowałaś? Jak nie, to polecam się przejść do Super Pharm albo apteki i przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh jak ładnie :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piekny . na sylwestra ,lekki brokat dodaje całego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś zawodową makijażystką?:) Tak idealnie wykonany makijaż, że aż przecieram oczy ze zdumienia Twoim talentem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. P.s. Jak znalazłaś na internecie takie małe ikonki, które masz na swoim zdjęciem?:>

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż!!!:) jej ja szaleje za brokatamik i pyłkami ostatnio :D hehe:)
    A z twarzą... hm może sposób aplikowania pudru masz nie taki?:) Wciskasz go w skórę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... a czym wciskasz?? Bo ja np nakładam fluid pędzlem języczkowym (bo taki do podkładu niestety tylko mam ale planuje kupic hakuro h50s) i na to puder transparentny Rimmel Stay Matte. Biorę gąbeczkę lateksową (taką z zestawu w rossmanie w kształcie stożków) i nabieram na nią pudru i wciskam.. Efekt się utrzymuje do końca dnia:)

      Usuń
  10. Cudowny ten makijaz! Widze ze z tym przetluszczaniem skory to nie tylko ja mam problem, juz pod wieczor moge smialo powiedziec ze na mojej twarzy jest brak jakiego kolwiek makijazu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety naginam sobie ostatnio dietę - 3 bit jest moją nową (i obecnie jedyną) miłością *.*
    Co do makijażu - bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny makijaż! naprawdę bardzo Ci pasuje. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż, też taki bym chciała :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbuj lepiej nawilżać cerę :) Mi też niestety się świeci mimo kremu i podkładu.. A makijaż jak zawsze genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie było straszne, kiedy mój chłopak skończył dwadzieścia lat. Niby różnica wieku ciągle ta sama, ale... brakuje tego naście.

    OdpowiedzUsuń
  16. to świecenie buzi to przez pogody ;/ i te sztuczne ogrzewania itp pewnie ;)

    a makijaż prześliczny :) a brwi idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie właśnie takie zdjęcia pięknych ciał baaardzo motywują zawsze, żeby taki płaski brzuszek uzyskać <3

    a może przetłuszczanie skóry to wina diety?
    u mnie tak jest jak zjem coś pikantnego albo wypiję alkohol

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz na 27 lat, a nie na 19 :o

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle precyzja, świetny dobór kolorów... masz niesamowity talent do makijażu! :)czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny, wyraźny i precyzyjnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny makijaż!
    nie wiem dlaczego, ale kojarzyłam, że jesteś blondynką:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, koniecznie zajrzyj na mojego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie :) a Twoje brwi - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale wspaniale, bosko
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana u mnie niebawem nie dzieścia a dzieści!!!! to dopiero ból ;/:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny a ten czekoladowy cień bardzo mi się podoba chyba pójdę go obadać;)

    OdpowiedzUsuń
  27. idealne :)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jeejjuuu *.* świetny ten makijaż xd zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna kreska ja sobie takiej nie zrobię

    OdpowiedzUsuń
  30. i tak makijaż wychodzi Ci pięknie, czy przy sztucznym, czy przy naturalnym świetle ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny make-up na przykład na studniówkę :)
    Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Długo Ci zajęło dodanie ich?:) jakiś kod dodałaś to do HTML/JavaScript?

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialnie! Ale masz piękne oczy!!!!
    Pozdrawiam:*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekna jestes...a ten makijaz jeszcze bardziej to podkresla.. :) super :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Trochę galaktycznie :) Bardzo ładny makijaż. Też mam problem z przetłuszczająca cerą. Pomagam sobie kremem matującym.

    OdpowiedzUsuń
  36. A używałaś kremu Barwy Siarkowa moc? Mi on pomógł :)). Zawsze smaruję nim twarz przed pomalowaniem ;).

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia Bon na zakupy w merg.pl :)).

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolory również baardzo moje:D Podoba mi się makijaż niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny makijaż,jak ty to robisz>:)

    OdpowiedzUsuń
  39. pasuje do Ciebie makijaż w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mi sie tez swiecila skora po podkladzie mineralnym :( musialam z niego zrezygnowac :/ piękny makijaż... ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. kurczę mam to samo z cerą, i u siebie po prostu muszę użyć bibułek matujących i przypudrować nos

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz przepięknie, makijaż idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. BARDZO DZIĘKUJĘ ;)

    Piękny makijaż !!

    Kochana zapraszam na konkurs, w którym do wygrania bon na zakupy w sklepie LOVY.pl - szczegóły na moim blogu.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z tego co widzę na zdjęciach dieta nie jest Ci potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Boskie oko :) Kreska idealna, zazdroszczę :DD

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz naprawdę piękne oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  47. no niestety takie jest to nasze życie, że rodzimy sie po to by umrzec i czas leci jak szalony ;/
    no i jak z tą Twoja motywacją co do diety kochana? ja wczoraj pękłam bo koleżanka przyniosła do pracy urodzinowe babeczki ;/ zeżarłam dwie i do tego kawa ze starbucksa ;/ nie czulam się z tym dobrze ale od dziś wracam do diety :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jasne,jezeli mozez:)
    w gruncie rzeczy mam już dwa i teraz czekam na kolejne dwa bo chcialabym miec naglowek z nowa nazwa blga jak i stara(tak jakby dwa naglowki)jezeli to nie problem. jezeli chce to ja mam rozne obrazki bo sciagalam do naglowka aby zrobic ale niestety mi się nie udało;p
    jeszczme mam takie pytanie czy jezeli zmienie nagloowek i adres bloga to bd jakis problem z tym czy cos?

    OdpowiedzUsuń
  49. Byłabyś tak pomocna i wyjaśniła mi całą tego filozofię?:) Ja sobie przygotować chciałam swoje znaczki i umieścić, ale kompletnie nie wiem w jaki sposób to zrobić :( Byłabym Ci ogromnie wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  50. ojej niesamowicie to wygląda! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. teraz to i u mnie śnieg ;( brr

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładnie Ci w tych kolorkach. Co do diety ... Ja się odchudzam i robię A6W - polecam. Po dwóch tygodniach są już efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny makijaż, a kreska idealna!
    też mam taki sam problem ze skorą twarzy, ale tylko zimą: myślę, że to wina powietrza- zimą siedzę dużo w zamkniętych pomieszczeniach, ogrzewane powietrze jest suche!

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny makijaż <3 obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń