Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 21 listopada 2012

Co nieco z kuchni ;)

Dzisiejszy dzień trochę zakręcony :P Wstałam z rano i od razu z K. robiliśmy śniadanie ;) W nocy trochę nie mogliśmy spać ale daliśmy radę. Z pieskiem na dwór i wycieczka po mieście w poszukiwaniu zaginionych produktów. Teraz jesteśmy po obiedzie, mój możecie zobaczyć poniżej (szpinak nie za bardzo mi spakuje jednak) i o tym będzie oddzielna notka możliwe że jutro nawet ;) K. miał makaron z malinami i jogurtem ♥♥ oczywiście że chętnie bym się zamieniła no ale. Przez tą pogodę to nic takiego się nie chce robić a muszę zaczerpnąć trochę słoneczka i wziąć się za paznokcie swoje jak i mamy. Trzymajmy kciuki że będzie mi się chciało, tymczasem zabieram się za moje a6w :>


Mam nadzieję, że jeszcze jutro przyjdzie jedna paczuszka bo jest mi strasznie potrzebna, moje włosy wołają o pomstę do nieba. Ostatnio są bardzo nieposłuszne :( Trzeba z tym walczyć bo nie chce być łysa, tak to być nie może - S  T  O  P ! 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



25 komentarzy
  1. smakowicie wygląda, ale szpinak... brrr;/ sama nazwa wywołuje u mnie strach ;D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda dobijająca i tylko jedzeniem można sobie poprawić humor - w szczególności takim, jakie jest na zdjęciu (mniam!).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie to wyglada :) Ja szminak uwielbiam i moglabym go jesc codziennie a znowu makaron z jogurtem u mnie odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  4. oj chyba do Ciebie wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda smacznie ale nie przepadam za szpinakiem;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o włosy to polecam Wax i olejowanie :)

    P.S Smakowite danie!

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm ♥ ale narobiłaś mi ochotkii *.* zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  8. mi brakuje czasu na normalne śniadania, dopiero zamierzam się jakoś ogarnąć i normalnie jeśc.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo apetycznie :)Lubię szpinak, więc pewnie by mi smakowało.

    OdpowiedzUsuń
  10. makaron z malinami o jogurtem brzmi smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglada smakowicie :) a moje wlosy chyba tez wolaja -pomocy!;/

    OdpowiedzUsuń
  12. MALINY? MNIAAAAAAAAAAM <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również ostatnio wzięłam się za ćwiczenia na brzuch:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Om nom nom nom :D Jak to apetycznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak smakowało :)
    Ja jakiś czas temu jadłam ciasteczka ze szpinakiem (na początku jak usłyszałam o nich to aż mnie ciarki przeszły - ciasteczka? ze szpinakiem?!) i były naprawdę bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szpinak toleruje tylko w wersji naleśnikowe z fetą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Smakowicie wygląda :)
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepysznści <3 moje wlosy tez lubia nie byc zbyt posluszne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja tu głodna siedzę ;p
    chyba trzeba w końcu się ruszyć do kuchni ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja lubię szpinak:) szczególnie pierogi z szpinakiem i serem feta, palce lizać!:)

    OdpowiedzUsuń