Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 1 listopada 2012

Halloweenowa zjawa.



Tak wyglądało miejsce po skończonej pierwszej pracy. Z początku nie wychodziło idealnie ale co nieco udało się wykrzesać ;) Pogoda była fatalna na robienie zdjęć dlatego wyszły takie jakie wyszły.


Na samym początku nie byłam zadowolona z efektów ale pod koniec myślę, że nie wyszło aż tak tragicznie. Mój K. o dziwo chciał pozować do zdjęć, sam z siebie wygłupiał się przed obiektywem aby tylko dać dobry efekt. Pech chciał, że rozładował nam się aparat i wyszło niewiele zdjęć ale co nieco się udało ;) 


Po tej pracy jesteśmy żądni większej ilości krwi dlatego możecie spodziewać się jeszcze jednego, ale to już ostatniego takowego "makijażu" ;-) Nie chcemy Was przecież zanudzać tylko jednym i tym samym! ;) Później lecimy z recenzjami różnych produktów i stonowanymi makijażami ;)



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



61 komentarzy
  1. ojej boję się :D głos oddany ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!! Gdybym spotkała go na ulicy to pomyślałabym, że jest ranny! Świetne wykonanie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! wygląda tak prawdziwie.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOOOOkurde!!! Genialnie! Fantastyczna robota!

    OdpowiedzUsuń
  5. ło matko! ale charakteryzacja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. PAdłam ! :D Świetnie, też chce taki make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i oczywiście oddaje głos na Ciebie w tym konkursie, ale też chciałam Cie tutaj zaprosić do polubienia http://www.facebook.com/MartaaGniazdowskaa :) :* :*

    OdpowiedzUsuń
  8. oo prosze ;D to az sie zdziiwlam ;)) a faceta masz genialnego ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooooooo super super!!! Bardzo mi się podoba:D
    Dobre cieniowanie!
    A Kochana powiedz mi z czego to masz tę kulkę na pierwszym planie zdjęcia kosmetyków? szukam takiego pędzelka:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. wow , żeby stworzyć coś takiego to na serio trzeba mieć niezły talent :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne efekty, można się przestraszyć w ciemnych uliczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. polubiłam, strach sie bać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale makijaż :)
    Masz niesamowity talent ;)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. rana na policzku wyszła świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, zadziwiasz mnie :o normalnie jak charakteryzacja do jakiegoś filmu oO

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tych makijazy ;) Ty to masz talent ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. masz talent :) oddalam glos powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  18. oczywiście głos oddany, a Twój K. wygląda naprawdę strasznie :)
    pozdrawiam xXx

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś przeze mnie otagowana, więcej szczegółów:
    http://all-crazy-life.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, brawa dla chłopaka za pozowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. moim zdaniem jesteś genialna! ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby szybko rosną, ale i tak są dalej popalone od rozjaśniacza i prostownicy :P A stylizacja jak zwykle genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeeeee jaka rana :D świetna ta stylizacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ♥♥♥
    Chciałabym Cię zaprosić do konkursu :)
    Do wygrania wybrana przez Ciebie para bucików firmy renee :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o ja cię kręcę! Genialnie Ci to wyszło ;)!

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś niesamowita, wygląda to bardzo realistycznie

    OdpowiedzUsuń
  27. o ja, ale super ! w tamtym roku oglądałam na yt filmiki jak zrobić taki makijaż, nie powiem, są one mega efektowne . dużo czasu poświęciłaś na wykonanie go ?
    obserwujemy ? http://ramalamasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Woww, aż się wustraszyłam:P

    OdpowiedzUsuń
  29. O mamuńciu, jakie realistyczne! :O
    śliczny masz wygląd bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny makijaż!jesteś niesamowita :)

    ostatnio w Rossmannie pytałam o olejek Alterra - brak :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, this is awesome!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny makijaż. Ja to nie potrafię nawet dobrze kreski namalowac :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz talent! Te prace są super!

    OdpowiedzUsuń
  34. hej. ;3 Super blog! Świetne wpisy! *.* Serdecznie zapraszam do siebie na: www.moodoox3.blogspot.com i zachęcam do komentowania i obserwowania. <3 Gorąco pozdrawiam. :*:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Mówię całkiem poważnie. Może nie wygląda najgorzej, ale już na pewno nie jest odpowiednia do kształtu mojego oka i jest stanowczo za gruba :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Charakteryzacje są nieziemskie! Bardzo mi się podobają, masz wielki talent :)
    oczywiście obserwuję, czekam na następne :D

    zapraszam również do śledzenia nas http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś niesamowita :)

    Obserwuję :)
    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  38. hej
    czy jadłospis doszedł ? prosze odp. u mnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz talent i to wielki, zazdroszczę !
    Wygląda to bardzo wiarygodnie i dobrze.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo dziękuje ;)
    Na pewno mus musi pięknie pachnieć!
    A co do charakteryzacji to wygląda bardzo realistycznie, aż się wystraszyłam ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń