Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 17 listopada 2012

Joanna, Sweet Fantasy, Krem do rąk kokosowy.

 

Sweet Fantasy do idealne połączenie zabiegu pielęgnacji ciała ze słodką ucztą dla zmysłów. Kremy o apetycznych zapachach czekolady, wanilii lub kokosu doskonale zadbają o skórę dłoni i uczynią rytuał ich pielęgnacji nadzwyczaj przyjemnym. Kosmetyki zmniejszają uczucie suchości skóry rąk i sprawiają, że staje się ona gładka i miła w dotyku.

Skład:  Aqua, Cera Alba, Petrolatum, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Cetyl Alcohol, Dicaprylyl Ether, Paraffinum Liquidum, Phenyl Trimethicone, Cyclomethicone, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Coumarin, DMDM Hydantoin


Skóra moich dłoni jest sucha szczególnie jesienią i zimą więc potrzebuje nawilżenia. Stosowałam już różne kremy ale do zakupu akurat Sweet Fantasy skusił mnie oczywiście zapach kokosa którego uwielbiam ♥   Zapach jest całkiem przyjemny, chociaż trochę chemiczny ale da się znieść. 


Jest dość gęsty, po użyciu nie wchłania się zbyt szybko, zostawia po sobie tłusty film czego nie cierpię tak samo jak przy masłach.. Faktycznie przez jakiś czas skóra dłoni jest delikatna i gładka, ale to uczucie znika po kilkunastu minutach. Mi osobiście nie przypadł do gustu ale zapach ma obłędny, nie wiem jak inne z tej serii ;-)

Macie jakieś dobre, sprawdzone kremy ? Bo teraźniejsza pora jest okropna dla moich dłoni, są tak suche skóra pomiędzy palcami zaczerwieniona i popękana, byłam z tym u dermatologa ale nic nie dało ;/

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



39 komentarzy
  1. Ja lubie z ziaji , chwale go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta seria ma piekne zapachy, ale działanie raczej średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam zwykłego kremu hipoalergicznego firmy Iwostin :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam ten problem ;dd ale ostatnio zaczęłam przed każdym wyjściem na dwór kremować ręce kremem nivea nawilżającym i jak na razie to nie mam suchych rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam z tej serii krem o zapachu czekoladowym, Dla mnie bubel.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie uzywalam :D

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda, może wypróbuje :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że powinnaś spróbować NORWEGIAN formula - Neutrogene. Albo jeśli TOŁPA posiada kremy do rąk to tej fimry, wiem, że tą firme się ceni, ale chyba nie mają...


    a na mój nagłówek chyba ni masz czasu.. :( no trudno .. ;*


    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dłonie też nie są w najlepszym stanie, dlatego na noc smaruję je treściwym kreme Isany z mocznikiem, a w dzień noszę lżejszą miniaturkę kremu z YR w torebce. Kokos niezbyt lubię, ale sama linia kremów Joanny ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam z czystym sumieniem Garnier do skóry zniszczonej :) Dłonie są po nim mega gładkie, uwielbiam go. Co do tego kremu - chciałam go kupić, jednak ostatecznie wybrałam Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak masz tak zniszczone rece to siegnij po neutrogene... :) bo sa dobre.. mi pomagaja w takich sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie używam kremu kokosowego z ziaji, ale nie wiem, czy jest on dobry czy nie - stosuje go tylko dlatego, że podoba mi się jego zapach ;) i moje dłonie nie są wymagające jeżeli chodzi o pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam zapach kokosa , więc pewnie bym się skusiła :)
    Mi swego czasu dobrze służył krem Ziaji Kozie mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię kokosowych kosmetyków,bo zazwyczaj mają dziwny,sztuczny zapach,daleki od mleczka kokosowego :/

    add-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli pojawia się wrażenie tłustości, to ja podziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm .. to polecam kokosowy balsam do rąk od BingoSpa . Niedługo recenzja o nim na moim blogu .

    OdpowiedzUsuń
  17. sam zapach może skusić do kupna ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie świetnie sprawdziła się Isana 5% Urea. Dużo dziewczyn go chwali, więc może i Tobie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A co do kokosa :D To używam kokosowego kremu do rąk ale z 'ziaji':)
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam z Dave i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham kosmetyki z tej serii!
    tak cudownie pachną. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam, ale zapach kokosu również lubię :) Aktualnie używam kokosowego kremu z ziaji i bardzo go lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do Twojego pytania o kremy. Polecam Ci krem Paloma w sprayu. Fenomenalny krem , który szybko się wchłania i świetnie nawilża dłonie :) Może i u Ciebie się sprawdzi ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja polecam Neutrogene, nic nie nawilża lepiej ; )
    Krem z Yves Rocher z nowej serii pachnie obłędnie i dobrze nawilża . Jeśli masz tam kartę to opakowanie 30 ml. dostaniesz w prezencie przy dowolnym zakupie ; 3
    Ten krem pewnie kupię bo lubię ładne zapachy, a poza tym ma całkiem dobry skład ; p

    OdpowiedzUsuń
  25. hmm.zastanawiam się nad kupnem tego chocby dla samego zapachu;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zachęciłaś mnie, chyba go kupię :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że się nie wchłania całkiem... Też tego nienawidzę, chociaż wiem, że ciężko (bo jeszcze nie trafiłam) na krem, który nawilży bez zostawiania tej warstwy... Jakby te lekkie były tylko 'chwilowe'

    OdpowiedzUsuń
  29. Kusi mnie zapach! Ale też nie lubię tej powłoki.. U mnie póki co najlepszy krem to najtańszy chyba z możliwych- Gracja, różany. Lub anida. Nie trafiłam na lepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapach pewnie ma obłędny, uwielbiam kokos. :)
    Ja też szukam jakiegoś dobrego kremu do rąk. Ręce mam w makabrycznym stanie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam kokosowe kosmetyki, zawsze są takie delikatne i słodkie :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jak coś zostawia po sobie tłusty film, to mam ochotę to wyrzucić przez okno.. nienawidzę tego uczucia ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. Fakt zapach jest wspaniały!!! Ale osobiście uważam, ze nie ma lepszego kremu do rąk niż Neutrogena :)))

    OdpowiedzUsuń