Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 22 listopada 2012

Mocniejsze oko.

Oczywiście jak by nie było do wykonania tego makijażu musiałam użyć w końcu sztucznych rzęs ;) Miałam malutki problem bo jeden koniec się oklejał ale dałam radę i trzymał się na amen! Pokochałam je i teraz będę musiała się rozejrzeć jeszcze za jakimiś gęstszymi co oczywiście nie zmienia faktu iż te będę katować. Strasznie zimno na dworze było wczoraj, nie wiem dlaczego bo przecież to jeszcze nie zima a dosłownie tak się czułam. Koleżanka wyciągnęła mnie na spacer ale jakoś dałyśmy radę, dawno z resztą się nie widziałyśmy :P Z kolejną możliwe, że umówimy się w weekend na zdjęcia więc jak wyjdą to się pochwalę, jak nie no to wiadomo. Od dzisiaj w    R  o  s  s  m  a  n  i  e    jest promocja na wszystkie kolorowe kosmetyki -40% jakby któraś z Was jeszcze nie wiedziała, ale wszędzie o tym głośno więc zapewne dobiegła już ta informacja do wszystkich. 


Kobieta zmienną jest i musiałam coś nowego wykombinować z wyglądem bloga bo ten jakoś mi nie leżał :( Nie mogłam się do niego przyzwyczaić. Mam nadzieję że tym razem się spodoba i znów zagości na dłużej jak ten wcześniejszy! :P Doprowadzam swoje usta do normalności, bo to co przechodzą to jest istna katorga, wspomagam się kremami, balsamami i mam nadzieję, że będę mogła śmiało używać szminki jakiej tylko zechcę. Włosomaniactwo jakoś już mi chyba przeszło? Nie wiem, niby używam tych samych produktów: masek, szamponów, wcierek ale nie jara mnie to  już? jak to możliwe, nie wiem. Ale przechodząc do makijażu to chyba wypadałoby wspomnieć  o użytych kosmetykach, więc do dzieła ;)

Twarz: 
- podkład AA Czekoladowy i BB Cream Garnier cera śniada
- puder z Essence fix&matt
- bronzer NN
- rozświetlacz Colection 2000
- róż Bourjois

Oczy:
- baza pod cienie Hean
- czarny cień Inglot
- biały cień MIYO
- brązowy cień 116 dark chocolate Kobo
- biała i czarna kredka Rimmel

Usta:
- balsam Tisane

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



44 komentarze
  1. Jakie ty masz śliczne rzęsy! Makijaż też piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci ładnie w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem jaki dziś zrobię makijaż :P Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie idealny makijaż na wieczór :D
    i pięknie podkreśla tęczówkę Twojego okaa! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny dizajn bloga!;)
    a oczko rewelacja i bardzo ładnie udało CI sie uchwycic choc pogoda i klimat do dobrych zdj nie za bardzo;/
    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego Ty nie mieszkasz koło mnie!! Była bym u Ciebie praktycznie dzień w dzień na makijażu. Ten jest jednym z moich ulubionych <3 brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie a te rzesy wcale nie wygladaja jak sztuczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyszedł ci ten makijaż:)
    jak ja bym chciała tak umieć malować;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie na tą porę roku najlepsza jest pomadka z Alterry z rumiankiem :) No a makijaż po prostu bombowy Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :)
    Sama też takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PS. Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś te sztuczne rzęsy, z jakiej firmy i za ile? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny makijaż! Jak dla mnie na 6 z plusem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzęsy wygladaja naprawde naturalnie! Fajny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ładnie Ci to wszyło ^^
    Ogółem masz ładny kolor oczu :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dlaczego masz takie piękne oczy?

    OdpowiedzUsuń
  16. dziewczyno jak ty to robisz!? uwielbiam uwielbiam cię, masz taki talent w ręce. robisz dzieło sztuki !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż wykonany perfekcyjnie i baaardzo Ci pasuje :) Widać, że masz talent :)

    pozdrawiam! :)
    http://add-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny makijaż
    ♥ ♥ ♥
    POZDROWIENIA;*:*:* ola

    OdpowiedzUsuń
  19. jestes taka sliczna ze na pewno! i w delikatnym makijazu wygladasz pieknie:)

    co do makijazu - rewelacja po prostu perfekcjonistka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny makijaż!! świetny blog, dodaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W blondzie było Ci pięknie! Powinnas się przefarbować!

    OdpowiedzUsuń
  22. W blondzie było Ci pięknie! Powinnas się przefarbować!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie makijaże :) Jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie te rzęsy wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pięknie !!! Strasznie mi się podoba :)))
    A do Rossmanna lecę jutro :*

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie podkreslone oko :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny!! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam te kolorki ♥
    A jak starannie wykonany makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny delikatny makijaż ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny makijaż! ;)
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny ten makijaż! Muszę to wypróbować na sobie!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny makijaż, idealne brwi !! :>

    OdpowiedzUsuń