Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 19 listopada 2012

Nic nie cieszy tak jak wygrana.


Jest to moja trzecia wygrana ;) Początkowo miał być tylko krem z Pat&Rub ale Monikę trochę poniosło i wysłała mi więcej cudeniek W paczce jak widzicie znalazł się miedzy innymi biały cień MIYO o którym marzyłam bo wiele dobrego słyszałam o tych cieniach a sama nigdzie nie mogłam ich dostać, jedynie co to zamawiać na stronie ale jakoś mi się to nie widziało. Żebyście widzieli jaka była moja radość kiedy ją otwierałam. Krem bajecznie pachnie i gdybym tylko mogła wysmarowałabym się nic cała bo zapach utrzymuje się dosyć długo. Rzęsy również znajdą zastosowanie w moich makijażach a próbeczki trochę poczekają ale również pójdą pod nóż.

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



52 komentarze
  1. ciekawy blog obserwuje i zapraszam domnie http://peaceandloff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Ja tylko raz w życiu wygrałam...i to chyba w szkole podstawowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, wygrałaś same cudeńka ;)
    ciekawa jestem jak takie rzęski wyglądałyby na mnie ;d
    jutro będzie nowość kochana ;* mam teraz dużo nauki, więc niewiele czasu na bloga było :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję cudnej wygranej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzęsy są śliczne, takie delikatne.
    Gratuluje wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale extra paczuchę dostałaś :) zazdroszczę ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :)
    Ciekawe jak się spisze ten cień z MIYO :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrane faktycznie bardzo cieszą, zwłaszcza takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej - świetne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. wow gratuluje ja tam nie mam szczescia w konkursach

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej, wierzę, że to może bardzo cieszyć :D! Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam :( Ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj tak ! Nic nie cieszy jak wygrana :3
    + gratuluje :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko ale Ci zazdroszczę!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna nagroda :) te cienie są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś przeze mnie otagowana TAG : Liebster Award, serdecznie zapraszam do odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Kochana! :)) Masz rację, wygrane cieszą! :D
    A produkty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzecia wygrana...nieźle :)
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrób może jakiś makijaż z tymi rzęskami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog , podoba mi się tu :>
    a więc obserwuję ; * i liczę na to samo z twojej strony : ]
    zapraszam : http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    + ZAPRASZAM NA KONKURS , DO WYGRANIA DOWOLNE BUTY : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej :) Fajnie byłoby taką paczkę dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo, gratki - swietne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też słyszałam sporo dobrego o tych cieniach ; )
    Gratuluję wygranej ; *

    OdpowiedzUsuń
  23. ale super:) chyba też zacznę brać udział w tyych konkursach! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje :) Jestem ciekawa kremu z Pat&Rub i rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  25. Doskonale znam to uczucie, wygrane zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, nie było mnie trochę na blogach ale zmianę czcionki od razu zauważyłam :)
    Ten cień jest matowy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto nie lubi wygranych! Piękne rzęski:D

    OdpowiedzUsuń
  28. rzęsy są spoko :D ale podobno bardzo niszczą nasze

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojjj kochana nie za dobrze Ci troszkę? Podziel się :P

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie używam cieni, tylko tusz i kreska ;)
    gratuluję wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń