Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 6 listopada 2012

Perfecta SPA. Masło do ciała antycellulitowe, pomarańcza i wanilia..


Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Zakupiłam je zachęcona pozytywnymi opiniami ale się pomyliłam. Szczerze mogę nazwać go bublem, ale do rzeczy.  Na opakowaniu czytamy: "Puszyste masło do ciała o właściwościach antycellulitowych i zmiękczających. Olejek z ziaren zielonej kawy - opóźnia procesy starzenia, wygładza i regeneruje skórę. Masło pomarańczowe – wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające, ponadto łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka. Kompleks witamin E-C-F nawilża i przeciwdziała wiotczeniu skóry. Apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii orzeźwia i pobudza do działania."  



Zacznijmy od opakowania, jest jak dla mnie standardowe chociaż muszę przyznać że mus z Bielendy miał o wiele lepsze. To po upadku od razu mogłoby się rozsypać w drobny mak więc jest to niewątpliwie minusem. Do tego jeszcze gdy jesteśmy zaraz po stosowaniu tego masła.  Konsystencję ma bardzo przyjemną, puszystą, budyniową jednak nie wchłania się już tak fajnie. Pozostawia po sobie coś czego strasznie nie lubię  a mianowicie lepki film więc jeśli jak ja tego nie lubicie, nie jest to produkt dla Was ;) Czy zwalcza cellulit? Nie zauważyłam. Czy ujędrnia? Nie dajmy się zwariować, co to to nie.

O ile uwielbiam pachnieć jedzeniem, uwielbiam wanilię o tyle muszę powiedzieć temu masełku NIE! Jego zapach to jest jedna wielka pomyłka. Nie można w nim wyczuć ani prawdziwej pomarańczy ani tym bardziej wanilii Zapach jest tak chemiczny, tak męczący, że chyba mu podziękuję. Nie wiem czy uda nam się z mamą je zużyć bo .. szkoda słów. O tyle dobrze, że zakupiłyśmy je w Rossmanie na promocji za jakieś 10zł nie więcej bo naszym zdaniem nie jest ono więcej warte! Szczerze Wam odradzamy.

Skład: AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, ISOPROPYL MYRISTATE, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, CARTHAMUS TINCTORIUS SEED OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ASCORBYL PALMITATE, LINOLEIC ACID, COFFEA ARABICA SEED EXTRACT, CITRUS AURANTIUM DULCIS PEEL OIL, CITRUS AURANTIUM DULCIS PEEL CERA, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, ACRYLATES/ C10-C30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CARBOMER DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, BHA, ETHYLPARABEN, METHYLPARABEN, 2-BROMO-NITROPROPANE-1,3-DIOL, D-LIMONENE, CINNAMAL, EUGENOL, PARFUM, CI 19140, CI 15985.

Cena regularna: ok. 14 zł/ 225 ml.


Również miałyście z nim takie doświadczenie czy może jednak całkiem inne ? ;-) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



49 komentarzy
  1. Skład nie wygląda ciekawie . . . są parabeny .
    jeśli zapach też nie ciekawy to wiem, że go na pewno nie kupię ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh szkoda a chcialam go kupic :( Kiedys urzywalam balsamu ujedrniajacego z Garnier ten zoltym opakowaniu i rzeczywiscie po 14dniach bylo czuc to ujedrnienie i kilka cm mniej lecz juz nastepne jego opakowanie nie bylo takie samo :| zero efektow a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio oglądałam te masła w drogerii - przeglądałam peelingi i rzuciło mi się w oczy :P Ale jak piszesz, że pozostawia ono tłusty film na skórze, to ja podziękuję, nienawidzę tego uczucia :/

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi super. muszę sobie kupić <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo produktów to okropne pomyłki ! dość nie raz są drogie to i kłamią na etykietkach !
    Trzeba raczej kupować sprawdzone produkty choć nie raz kusi nas by coś nowego sprawdzić :p Musimy liczyć się z konsekwencjami ....

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że zapach jest taki chemiczny, zapowiadało się naprawdę fajnie
    może wypróbuj wanilię z sweet secret farmona?

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za odwiedziny. obserwuję:) ciekawie prowadzisz bloga. zapraszam do obserwowania mojego

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie używałam kosmetykow z tej firmy. bardzo fajne sa kosmetyku z eveline cosmetic ja mam wlasnie z tej firmy krem ujedrniajacy i wyszczuplajacy i jest naprawde fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam z tej serii tylko peeling, ale niestety nie przekonał mnie do siebie. Po pierwsze: zapach... Okropny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam peeling o tym zapachu i muszę przyznać, że go uwielbiam (przynajmniej pod względem zapachu) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja miałam peeling z tej serii o tym zapachu i nawet go lubiłam, ale zaufam Ci i tego masełka nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam że tak będzie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely presentaion of the item <3


    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam to masło i muszę powiedzieć że nawet się z nim polubiłam, nie wiem czemu ale ten zapach przez wielu nie lubiany mi przypomina piierniki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja słyszałam,ze peeling z tej serii jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. żaden krem czy żel antycellulitowy wcale taki nie jest. samo stosowanie takiego kremu nie daje żadnych efektów, może jedynie wygładzić skórę, ale też nie każdy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że takie kosmetyki rzadko kiedy coś robią :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego masła, ale również nie cierpię gdy kosmetyki nie wchłaniają się tylko zostawiają taki tłusty film, masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja właśnie jestem uprzedzona do wszelkich ujędrniaczy, polepszaczy.. to raczej chwyt marketingowy i nie pomoże nic o ile nie zaczniemy się dobrze odżywiać i ćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam czekoladowe i lubię :) myślałam że taka notka już u Ciebie była :D

    OdpowiedzUsuń
  21. tego akurat nie używałam:) więc nie podzielę się doświadczeniem. ale takim produktom nei ma co ufać za bardzo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak zapach jedzenia :*

    Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chemiczny zapach?Rozpadające się pudełeczko?oj nie brzmi ciekawie:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, wiem czego unikać przynajmniej! Zapach by mnie na pewno mega odrzucił;)
    dziękujęę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam styczności z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, ze tak mało ma plusów jeśli chodzi o działanie, wchłaniani itp, bo zapach wydaje się cudowny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za komentarz.Pewnie nie masz problemów z rozczesywaniem i dlatego ciebie nie ciągnie do TT:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w ogole jakos do perfecty jestem zniechecona wiec nie dziwie sie ze to bubel :D

    OdpowiedzUsuń
  29. zapach faktycznie średni pewnie przez to że pomarańcze ciężko wydobyć żeby dobrze pachniało :P jak dla mnie na cellulit takie rzeczy nie działają więc tutaj się nie łudzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam to masło tylko kakaowe, jeszcze nie otwierałam, jednak mam nadzieję że będę miała lepsze doświadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie używałam,ale tak zjechałaś,ze już nie chcę xD

    OdpowiedzUsuń
  32. ja bym się skusiła na ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam to masełko i byłam zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Oo, i znów coś ciekawego ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba już wróciły do rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z tej firmy miałam peelingi cukrowe zawsze byłam z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja miałam to masło i peeling 2 razy i ubóstwiałam je <3 tylko ze ostatnio czytam same złe opinie i nie wiem czy ponownie kupic bo mogli cos zmienic w składzie ( ja miałam je ok 9 miesiecy temu).

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałam je kupić, cena kusiła :P. Dobrze, że zdrowy rozsądek wygrał i nie wzięłam :P.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  40. najsliczniejszy ten Twój blog! a ja to poradziłam sobie z tamtymi zakłdakami! zrobiłam takie napisiki z boku sama żeby Cie nie meczyc bo stwierdziłam, ze pewnie masz mase swoich rzeczy na głowie :***

    jejkuuu ja sie boję intensywnych zapachów ;/ tego nie kupie na pewno jak mowisz ze dziwnie pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  41. ze też taki szajs wprowadzili na rynek

    OdpowiedzUsuń
  42. lubie to ! M:D
    + zapraszam do mnie http://monstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. To masło jest na pewno super , mam sporo kosmetyków tej firmy i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie zdecydowałabym się na to po takiej recenzji;d

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dla mnie zapach nie był aż tak zły. Ale w każdym razie to co już pisałam u siebie skład, działanie i opakowanie to jedna wielka pomyłka.

    OdpowiedzUsuń