Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 13 listopada 2012

W kolorach jesieni.



Makijaż ten był robiony na szybko tuż przed wyjazdem do domu K.  w jakieś 30-40 min. Przy okazji poleciał on na konkurs lecz niestety nie udało się ;-) Trudno. Postanowiłam go pokazać bo pewnie większość z Was go nie widziała a te kolory bardzo przypadły mi do gustu ale szczerze mówiąc trochę dziwnie czułam się bez kreski na górnej powiece ;) Jest on iście jesienny, w sam raz na teraźniejszą porę roku. Chociaż za oknem deszcz, można sobie umilić dzień chociażby takim prostym makijażem. Użyłam do tego zalewie 4 cieni więc dla chcącego znów nic trudnego!  Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu ;-) 

Brwi:  baza pod cienie HEAN, cień Kobo 116 dark chocolate
Oczy: baza pod cienie HEAN,  dwa pomarańczowe cienie No Name,  rozświetlający pyłek pod łuk brwiowy, Kobo 116 dark chocolate, odsypka cienia z Maca brązowego na dolną linię, biała kredka na linię wodną, tusz do rzęs Essence I love Extreme,
Twarz:  BB cream Garniera cera tłusta i mieszana+ najciemniejszy podkład AA, puder transparentny Essence fix&mat, bronzer, rozświetlacz.


Mam jeszcze do Was pytanie ;) Czy pomogłaby mi któraś z Was i powiedziała jak wstawić obrazek, np linie przerywaną pod każdym postem ? ;) Bo szukam szukam i znaleźć nie mogę ? ;* Z góry byłabym niezmiernie wdzięczna. Odp na eiif@o2.pl




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



53 komentarze
  1. Bardzo ładny makijaż! Zawsze kiedy staram się zrobić "coś podobnego" u siebie na oczach, to za każdym razem wychodzę jak klaun no ALE jak to sama napisałaś: dla chcącego nic trudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie absolutnie jest czytelnie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już nie jesień, a zima ... jeszcze te świąteczne reklamy w telewizji ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. lini niestety nie wiem jak wstawić, a makijaż ładny dla kobiet o zdecydowanej urodzie, mi blondynce by wogóle nie pasował ale u Ciebie to naprawdę gra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Wyraźny i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś wspaniała, kolory jesieni przecudowne
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż pierwsza klasa - jesienny z pazurem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo udany makijaż ;)
    ostatnio sama robię sobę kolor rdzy na powiekach ;)
    idealnie na jesień ;))
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jak pięknie! sama też coś tam tworzę z malowaniem oczu, ale nie wychodzi mi tak ładnie :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Tobie już wiem jaki cień kupić przy najbliższej okazji do brwi :) A makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na ta porę roku to na prawdę się przyda :>

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny efekt! :)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaż naprawdę świetny, chociaż znając życie mi by pewnie nie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku dziewczyno, masz talent do makijażu, naprawdę. nie wierzę, pięknie to robisz.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę jakie śliczne jesienne barwy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czcionka jest akurat :)
    Śliczny makijaż ! :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie w nim wyglądasz <3.
    Może następnym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dlaczego ja tak paskudnie wyglądam z pomalowanymi cieniami oczami? ;c tak chciałabym się pomalować jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ mnie zauroczyłaś tym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny masz teraz kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję :) Szkoda, ze nie wygrałaś, makijaż całkiem całkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. trochę za mocny jak na dzień ale na wieczorne wyjście piekny :)

    ja za to kocham czytac książki , jak nie mam co czytac wieczorem w łóżku to jestem chora :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż! Tobie jako OBECNIE brunetce świetnie pasuje! I w życiu nie pomyślałabym, że to cienie no name...

    jak dowiesz się jak to z tą przerywaną linią daj znać, sama jestem ciekawa.
    Obawiam się, że modyfikowanie kodu html się kłania, a to dla mnie wyższa szkoła jazdy;/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne kolory ale jak dla mnie niebezpieczne chyba nigdy bym się tak ładnie nimi umalowala jak Ty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. A szkoda, wielka, bo są naprawdę magicznym przedmiotem, który przenosi w najróżniejsze miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna kolorystyka! Masz rękę do malowania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za komentarz.Ja tak samo, uzależniają zapachem:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiesz co, czcionka u Ciebie jest okej, ale jak dla mnie mogłaby być ciut większa, wiesz na starość wzrok się pogarsza:P

    OdpowiedzUsuń
  29. weszłam! i się zakochałam! DODAJE!
    +
    Zapraszam na KONKURS :) DO WYGRANIA BUTY! :)

    http://pannamiijejzabawki.blogspot.com/2012/11/renee-me.html

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny :)

    i jakie masz piękne oczyska! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny make-up ;)

    Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale odważnie,pieknie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  33. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne masz te oko!
    +obserwuję i liczę na to samo, jestem nowa i chcę dobrze wystartować.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny makijaż :)
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. o, a ja się zawsze zastanawiałam jakim kolorem ożywić brąz...

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny makijaż:) zmiana nagłówka... super:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ładnie,choć nie lubię tak mocnego makijażu ;>

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny make up :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń