Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 12 grudnia 2012

Aktualizacja włosowa grudzień.

Jak już pisałam w poprzedniej notce moje włosy ostatnio są bardzo niesforne nie wiem dlaczego, fakt faktem nie poświęcam im już takiego czasu jak w listopadzie ale znów muszę to zmienić. Jak zwykle ja różnicy w długości nie widzę, ale po prawej na zdjęciu widać odrost więc to o czymś musi świadczyć ;)  Ostatnią aktualizację możecie zobaczyć [ tutaj ] i porównać sobie zdjęcia o ile chcecie ;) 






Czego używałam w listopadzie?

Olej: rycynowy, łopianowy z czerwoną papryką
Wcierka: Janrat
Mycie: szampon Babydream, Facelle , raz czy dwa jakiś szampon z SLSami, płukanka octowa
Odżywka: Joanna Naturia żółta
Maska: Biovax do włosów farbowanych, Alterra granat
Piję: skrzyp polny, pokrzywę
Łykam: Megakrzem

Ale muszę przyznać się bez bicia że olejki, wcierka jak i maski oraz skrzyp polny z pokrzywą były używane w minimalnym stopniu, dlatego teraz obiecuję sobie poprawę. Co do megakrzemu muszę przyznać że jestem systematyczna i zobaczymy co z tego wyjdzie,  na razie jestem pod koniec pierwszego blistra ;)  Przyznam się że raz wtarłam we włosy nasiona kozieradki, potem nie mogłam pozbyć się tego wstrętnego zapachu przez jakiś tydzień, tak moje włosy pachniały jakby wegetą ;o Wy też tak macie? stosowałyście w ogóle ? Próbuję ratować moje włosy czym tylko się da przed wypadaniem, bo to jest jedna wielka katastrofa, to co się z nimi dzieje to makabra.

 Do tego pochwalę się jeszcze, że wczoraj piekliśmy pierniczki dzisiaj chyba druga tura albo amoniaczki więc święta czas zacząć i od jutra wielkie sprzątanie. Muszę jeszcze ćwiczyć te paznokcie więc wykorzystam Konrada! A jak u Was przygotowania? ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



35 komentarzy
  1. wielkie porządki typu mycie okien, trzepanie dywanu na szczęście mam już za sobą :) teraz tylko regularne sprzatanko, czyli wytarcie kurzu i odkurzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy chyba też przechodzą jakiś bunt :P Sama w ostatniej aktualizacji włosowej na nie narzekałam :P Po tym co stosujesz na pewno pojawią się efekty. Trzeba być cierpliwym :) Sama też to sobie powtarzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz genialny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kcaki masz szampon z siuki za wytrwalosc ;] slsami>?

    OdpowiedzUsuń
  5. włoski urosną, potrzebują czasu;)
    ja też jestem w fazie hodowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam maskę WAX treatment

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja widze roznice! Moje sa w oplakanym stanie :( polecasz cos dobrego na bardzo zniszczone wlosy? bede w polsce to moge sobie kupic co nieco :) ... A u mnie nie ma zadnych przygotowan narazie, nawet w rodzinnym domu nie bedzie choinki bo nikogo tu nie bedzie na swieta :P przygotowania u mnie zaczna sie dopiero jak bede wkoncu w Angli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odrost jest więc musiały urosnąć :) ja u siebie też nie dostrzegam różnicy w długości włosów :)
    też muszę zrobić pierniczki, najwyższa pora :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja o dziwo bardzo lubię pokrzywę :)

    Możesz mi wytłumaczyć jak robisz te półprzezroczyste kółeczka którymi ozdobiłaś zdjęcia z poprzedniego posta?

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne i zadbane włosy ;O nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje że moja dłużej mi posłuży :). Twoje włosy wydają się być gęstsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że się ostro wzięłaś za paznokcie! super! pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne masz te włosy <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jedynie używam odżywek, ale nawet to rzadko. Podziwiam cię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. A tam, a ja widze ze wosy rosna jak na drozdzach :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio zmieniłam kolor i mam przesuszone włosy. Jak wcześniej nie trzeba było się z nimi specjalnie męczyć tak teraz wysiadam i zdycham ;D
    Może dlatego zrobiły się takie niesforne ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie jestem systematyczna i na moich włosach oprócz szamponu ląduje tylko maska z Alterry i jedwab. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie te włosy wyglądają ! Nie jest tak źle ^^
    U mnie przygotowania pełną parą to się zaczną w sobotę ! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. na porost najlepsza kuracja drozdzowa i CP :)
    Biovax i Alterre uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze zapominam wetrzeć olejek przed myciem...
    PS. Nominowałam się do tagu Liebster blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podobną mamy pielęgnację :) też mi straaasznie wypadają włosy, używałam ostatnio Joanny kuracji wzmacniającej (u mnie na blogu jest) i wypadają jakby mniej, zobaczymy dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. w ogóle to dodaję do obs, bo bardzo lubię Twojego bloga i nie chce żeby posty mi uciekły :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno coś urosły skoro widzisz odrost :) Mi na porost Jantar bardzo pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam niczego na włosy nie używam ;D Żadnych maseczek ani olejków, a dzisiaj u fryzjera dowiedziałam się, że moje włosy są bardzo mocne i w ogólne nie zniszczone :D Może dlatego, że nie prostuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie Mega Krzem dobrze dzialal, tobie tez tego zycze ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja się zastanawiam nad kupnem jantaru ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam podobną długość włosów :D
    U mnie przygotowania jeszcze się nie zaczęły :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciągle myślę nad piciem pokrzywy i skrzypu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja widzę szybko po farbowaniu odrosty, ale raczej nijak mają się one do porostu włosów

    OdpowiedzUsuń
  30. sukces tkwi w systematyczności :) wtedy napewno będa super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna fryzurka ;) czemu włosy rosną tak woooolno ?:(

    OdpowiedzUsuń
  32. ja za kilka dni będę stroić choinkę :)) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń