Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 18 grudnia 2012

Coraz bliżej święta. ♥

Im bliżej, tym bardziej nie mogę się doczekać. Jeszcze jutro i prezenty będą gotowe na picuś glancuś, pięknie zapakowane tylko kłaść pod choinkę, a tę właśnie wczoraj ubieraliśmy z Konradem. Można stwierdzić, że to jeszcze za wcześnie ale później z tych całych przygotować kuchennych można nie znaleźć czasu więc lepiej dmuchać na zimne ;) W piekarniku wczoraj również rosły jak na drożdżach (oczywiście bez drożdży)  kruche ciasteczka z maszynki które wyszły wyśmienite skromnie mówiąc, wcześniej były jeszcze amoniaczki  i oczywiście nie mogło zabraknąć pierniczków które już tylko zostało przyozdobić.  Za oknem całe szczęście biało i z tego co widziałam prognozę pogody mają być mrozy. Czyżby zapowiadały się białe święta ? Mam taką nadzieję ;)  Chcę stworzyć dla Was jeszcze w  tym roku kilka makijaży, między innymi na sylwestra ale zobaczymy jak to z czasem wyjdzie. Z niecierpliwością również czekam na paczuszki które mają do mnie zawitać niebawem i aż doczekać się nie mogę - która z Nas tak nie ma ?  W trakcie pisania tej notki co chwilę spoglądam przez okno i widzę, jak z nieba lecą białe śnieżynki, tak! tego własnie chcę.

W głośnikach świąteczne piosenki słuchane przeze mnie już pod koniec listopada, przede mną na biurku gorąca herbata a ja cieplutko ubrana i gotowa na podbój całego domu. Nie pozostaje mi nic innego jak Was pożegnać i brać się za porządki ;) Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. 

 u Was jak tam z przygotowaniami? Zaczęłyście już czy wszystko na ostatnią chwilę ? 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



48 komentarzy
  1. Ja już ubrałam u siebie w pokoju choinkę , a dużą ubieramy zazwyczaj w Wigilie lub dzień przed. Piernik już od 4 dni leżakuje , a dziś mam zamiar upiec pierniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowania się już pomału zaczynają. Ja biorę w piątek urlop, aby się z wszystkim wyrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie tu u Ciebie i tak nastrojowo...
    wspólne ubieranie choinki jest świetne :) zazdroszczę...
    ja swoją ubiorę dopiero w Wigilię- jak co roku.
    u mnie przygotowania w ...polu! :|

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez sie nie moge doczekac Swiat : )

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wszystko na ostatnią chwilę.. czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już czyściutko i pachnąco :D Na święta jestem przygotowana w 99% :D
    Oj współczuję sprzątania, to jest zdecydowanie najgorsza część przygotowań :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia oddają klimat świąt!:) ja też już się nie mogę doczekac:))

    zapraszam do udziału w rozdaniu;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też wczoraj ubierałam choinkę;D już mega się wkręciłam w nastrój świąteczny:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już jestem nieco wykończona Świętami...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja juz mam prawie wszystkie prezenty :)a zdjęcia sa piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Już bliżej niż dalej do świat, ja nie moge się doczekać :) Mooooje ulubione świeta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ide kupić prezenty w czwartek;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne zdjęcia ! Ładny ten nowy nagłówek ^^
    U mnie przygotowania rozpoczęte :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie przygotowania póki co stoją w miejscu :) Apropo prezentów - już 2 doszły, więc jestem dobrej myśli.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ok bierz tą zimę okropną odemnie:D oddaje Ci ją za darmo,a nawet dopłacę!:D:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już wszystkie prezenty kupiłam, czekają już tylko na zapakowanie, dopieszczenie i dorzucenie trochę słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w piatek robie zakupy na wigilie, przygotowania w weekend, a prezenty beda przychodzily do konca tyg, a jeszcze jednego nie mam kupionego :/ takze przygotowania marne :p

    OdpowiedzUsuń
  18. mam takie same lampki ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam nadzieję, że w święta będzie biało! ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie się wproszę do Ciebie na ciasteczka :*

    Nowy post już jest- opublikowałam go tuż po Twoim komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak co roku u mnie wszystko na ostatnią chwilę właśnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. na ostatnią chwile nie dałabym rady wszystkiego ogarnąć, więc codziennie coś innego i jakoś powoli wszystko zaczyna nabierać kształtu i koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią zobaczę Twój makijaż na sylwestra i różne propozycje :) !

    OdpowiedzUsuń
  24. ja już mam choinkę ubraną, jutro idę po ostatnie prezenty, w sobotę robię pierniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie poza prezentami przygotowań nie ma bo jedziemy do mojej mamy i rodziny :) a świąteczne piosenki podśpiewuje <3

    OdpowiedzUsuń
  26. nie ma przygotowań jeszcze i się nie nastawiam ;) święta i po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie jest duża rodzinka, więc część uszek robimy same z mamą, a resztę też zamawiamy;)

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko, ja chyba na ostatnią chwilę w tym roku
    ♥ ✼ ♥ ✼
    świąteczne pozdrowienia;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jakoś nie czuję,że już nie długo będę świętą.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jeszcze totalnie nie zrobiłam nic! nawet nie wiedziałam, że już jest tak późno.. no ale zaczynam od jutra ;) trzeba w końcu zadbać o świąteczny klimat u siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj tak swiateczny klimat... juz i u mnie jest :) ja wlasnie nadrabiam zaleglosci blogowe z wielkim kubkiem goracej czekolady... w cieplych papciach hehe ... i swieci mi sie ozdobione swiatelkami okno :)) na dworze bialo....ale mi juz starczy tego sniegu... niech zostanie tyle ile jest... a u mnie jest jego sporo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia.
    U mnie prawie zawsze jest na ostatnią chwilę.

    U mnie to śnieg jest brudny xd Ach te spaliny ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja muszę jeszcze kupic prezent dla mamy ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. czas tak szybko leci, a w piątek koniec świata xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jutro jadę zamówić T-shirt dla kolegi na Święta i też tego dnia będę robić krokiety na Wigilię klasową:)
    U mnie za oknem jedna, wielka plucha -.-

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie to na ostatnią chwilę, jeżeli o przygotowania chodzi. :D Dopiero na weekendzie się biorę za sprzątanko. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak! Ja chce białe święta!

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie chlapa :P. Śnieg stopniowo topnieje :D. Oby u Ciebie przynajmniej zima została :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  39. heheh następna ma ochotę na czekoladę:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Największe przygotowania już poczynione, jutro kolejna część zakupów :) Nie mogę się doczekać bombek na mojej choince! Mam nadzieję, że w mojej miejscowości śnieżny puszek również zawita na święta. Obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  41. a u mnie jeszcze prezenty nie kupione, pewnie zabiorę się za to w ostatniej chwili

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie przygotowania się dopiero zaczynają ale wyznaję zasadę, że przy dobrej organizacji wszystko pójdzie sprawnie i tego się trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jakie piękne zdjęcia! :D
    a co do przygotowań to jak na razie to tylko prezenty mam za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. swietny post :) u nas w domku posprzatane tylko brak choinki jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam identyczną świeczkę - WIELBIE JĄ ! ♥
    Wesołych Świąt kochana ! ♥

    OdpowiedzUsuń