Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 4 grudnia 2012

Hello December.

Trochę z opóźnieniem ale to zawsze coś ;) Tak czy siak z pojawieniem się grudnia pojawił się ubóstwiany przeze mnie śnieg, tylko szkoda, że temperatura jest równa 0. Kocham takie dni, kiedy przed południem za oknem widzę białą puchową kołderkę zaś na niebie słońce, odbija ono swoje promienie i od razu jest jaśniej na świecie. Nawet nie wiecie, jak cieszy mnie taki widok. O wiele bardziej a niżeli deszczowe dni. Do świąt już coraz mniej czasu, w radiu lecą już świąteczne piosenki, u mnie w głośnikach na full Mam kilka faworytów których mogłabym słuchać nałogowo. Nie mogę doczekać się tej przedświątecznej atmosfery która zacznie się lada chwila, długie kolejki w sklepach, pieczenie ciast, lepienie pierogów, ajj. Unoszące się w domu zapachy świąteczne to dla mnie raj.  Blog mój również dostał coś świątecznego, stwierdziłam że już może ;) Nic przecież w tym złego w końcu to GRUDZIEŃ!  Z dietą idzie jako tako, dzisiaj już 16 dzień, zgrzeszyłam kilka razy ale to można usprawiedliwić zwłaszcza ostatnio, tak tak wmawiaj sobie Asiek ;P Waga moja odmówiła już posłuszeństwa, czas zamienić ją na centymetr ale.. no właśnie, trzeba chyba jeszcze więcej zacząć się ruszać! Koniecznie minimum pół godziny dziennie, trzeba spiąć dupkę i jazda ;-)  Chciałam Was z góry przeprosić za tą nieobecność ale w weekend  byliśmy u Konrada i tak jakoś czas zleciał. KUB zaczęło się już podczas wizyty ale pokażę je nieco później ;-) W międzyczasie dowiedziałam się, że będę miała możliwość testowania podkładu mineralnego który wygrałam w rozdaniu z czego ogromnie się cieszę bo nie miałam jeszcze styczności z tego typu produktem. Mania włosowa chyba już mi trochę przeszła w listopadzie, może to z lenistwa ? zapewne ale nie mogę tego wszystkiego zrzucać na nie :P 


Piszcie co tam u Was słychać bo chętnie się dowiem, dawno nie odwiedzałam blogów więc czas nadrobić ;-) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



41 komentarzy
  1. Grudzień nastawia mnie na pewno pozytywniej do świata niż listopad, ale wolałabym, żeby była tylko mała warstewka puszku. Nie lubię tego błotka, tego co robi z moimi butami, tego co czapy robią z moimi włosami.
    Ale staram się wczuć w klimat świąt, i nie panikować, że: nie wiem co ubrać na sylwestra ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh śnieg.<3
    U mnie tylko w nocy lekko popadało, ale już nic nie ma,a szkoda :c
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w zimie lubię tylko święta :) Nie lubię śniegu, oblodzonych chodników, mrozu, ciemnych dni, spóźniających się autobusów :( Z utęsknieniem czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekałam na grudzień! Śnieg jest cudowny, atmosfera świąt nadchodzi, a piosenki w radiu już się zmieniają. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o dietę to centymetr daje tylko radość. Wagę trzeba wywalić za okno najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj wyjrzalam rano przez okno i ujrzalam snieg, super:)
    zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam już tylko na święta i wolne :)
    Bardzo lubię śnieg oraz jak jest zimno (to drugie pod warunkiem, że nie muszę wychodzić z domu :D). Prześliczny nagłówek,

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. alee ładne zdjęcie:)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny bannner;) śnieg na choinkach działa na mnie pozytywnie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko po staremu :] Oj ja tez Kocham ten co roczny klimat <3 Już się nie mogę doczekać Pozdrawiam ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj powróciłam do blogowania po krótkiej przerwie :)
    Zima jest piękna kiedy nie trzeba wychodzić z domu i można popatrzeć przez okno :***

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcie!
    też uwielbiam śnieg i to uczucie, kiedy budzę się rano, za oknem biały, zimny puch, a ja leże sobie pod moją ciepłą kołderką :) do tego kubek ciepłej herbaty i jestem w niebie!
    świetnie tu u Ciebie. Bardzo podoba mi się grafika na górze :) obserwuję z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  13. ah ten disember! śliczny nagłówek <3 jeśli chodzi o czapkę, to ładnemu we wszystkim ładnie, więc wszystko jasne :D możesz w takiej chodzić śmiało!
    te świąteczne piosenki ciągle mi się gdzieś obijają o uszy. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że radio RMF w tym roku też uruchomi stację RMF Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj tak, śnieg w słoneczny dzień jest zdecydowanie lepszy niż jesienna plucha.
    Jak dieta? :)
    Nie napiszę,co u mnie- po prostu zapraszam na bloga ;)
    add-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. tez uwielbiam ten okres przedświąteczny! :)

    piękny nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie śnieg stopniał i z białego świata zrobiła się szara kałuża ;/
    Uwielbiam śnieg, ponieważ zdjęcia w takim otoczeniu wyglądają genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja najbardziej w świętach lubię kupowanie prezentów bliskim. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja straasznie nie lubię zimy :< a śnieg toleruję tylko w święta :D
    gratuluję wygranej w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez uwielbiam zime ale tylko wtedy kiedy jest pieknie-bialo:) zmiana naglowka na duzy plus:)

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie jeszcze nie ma śniegu, ale może i dobrze, bo muszę czapkę sobie kupić :P
    A ja Twojego bloga obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jej, jak biało ;)

    Ps: Bardzo podoba mi się świąteczny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam zimę <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie tez cieszy taki piekny widok ale tylko zza okna:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej ojej jak tu pięknie, jak świąteczniee ^^
    U mnie też już trochę śniegu :)

    a i mam pytanko trochę z innej beczki, mianowicie kojarzę ale nie wiem czy dobrze ze masz/miałaś lustrzankę Canon'a 1000D ?a mnie interesuje zakup 1100D różnią się między sobą delikatnie. Po zdjęciach widze że jakościowo są superr ! powiedz mi prosze czy warto kupić ten aparacik, czy jesteś z niego zadowolona itp :)

    no chyba że masz inny to też chętnie się dowiem jaki :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Grudzień, Mikołajki, Święta<3

    pozdrawiam,

    R.L.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie lubię śniegu - wolę, aby jak najdłużej go nie było.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam za soba juz 1,5 tygodnia diety i biegania. Waga mnie wkurza....

    OdpowiedzUsuń
  29. PIEKNA ZIMA:*
    ✼ ✼ ✼ ✼ ✼
    pozdrawiam ciepło:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. ale świetny, świąteczny nagłówek:D

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie tez snieg spadł, ale niestety tylko na chwile ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale u Ciebie świątecznie -pięknie :)

    OdpowiedzUsuń