Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 6 grudnia 2012

Ho ho ho!

Dzisiaj 6 grudnia czyli jak wszystkim wiadomo, Mikołajki! Byłyście grzeczne? odwiedził Was? Bo mnie tak, tyle tylko że wczoraj. Nie spodziewałam się czegoś takiego nigdy w życiu, totalny szok, aż nie wiedziałam co mówić bo dech mi zaparło z wrażenia. Strasznie miłe uczucie jednak, ale to zostawię dla siebie ;) Jednak zaskoczenie było! Ostatnie dni były również bardzo zaskakujące pod wieloma względami ale raczej tutaj ich nie będę ujawniać, mam nadzieję tylko, że podejmowane decyzje okażą się trafnymi dla tej osoby ;) Święta coraz bliżej a ja nie wiem jakie prezenty kupić pod choinkę. Oczywiście byłoby mi niezmiernie miło gdybyście pomogły i napisały co same kupujecie jako prezenty ;-)  Nie rozumiem tylko reakcji mojej siostry, zdziwienia a za razem oburzenia, może jeszcze nie dorosła do tego że jednak aby coś otrzymać trzeba również dać od siebie. Mam nadzieję, że i to się jeszcze zmieni czego jej serdecznie życzę. Wczoraj przechadzając się po sklepach z Konradem w Reserved i w Croppie widziałam takie mega puchate rękawiczki ale nie mam aż takich środków pieniężnych aby móc je zakupić, więc będą inne. W Textil Markecie widziałam również niezły szalik, moim zdaniem cieplutki i chyba wrócimy po niego coś mi się tak wydaje. Do tego na zajęcia szkolne mamy ćwiczyć robienie paznokci na szablonie bo przed samymi świętami będziemy robiły już tak na gotowe na święta i na sylwestra  sobie na wzajem chociaż trochę się boję co z tego wyjdzie :( Na razie jeszcze nie mam na czym ćwiczyć, ale to kwestia czasu :P


Będąc u Konrada w rodzinnym mieście nie mogłoby się obejść bez odwiedzanie Natury i małych zakupach, tak więc jak możecie zauważyć już na pazurkach w moje rączki wpadł lakier z My Secret 104, nie wiem jak ja mogłam się tak długo na niego czaić i nie skusić. Na czarnym lakierze wygląda on obłędnie ♥ Normalnie jest to moja nowa miłość, oczywiście zaraz po K ;*  

Mam nadzieję, że pomożecie mi z tymi prezentami ;) ?

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



42 komentarze
  1. Też bardzo lubię takie połączenie - czarny + ten top ;). Piękny, świąteczny szablon, bardzo mi się podoba :). W tym roku sama mam problem, bo kompletnie nie wiem co kupić mojemu chłopakowi pod choinkę. To nasze pierwsze święta a ja i tak mam pustkę w głowie :P. Na szczęście mam jeszcze jakieś dwa tygodnie na wymyślenie czegoś :).

    OdpowiedzUsuń
  2. o maaatko ale cudo!
    w H&Mie byly nie wiem czy jeszcze sa różowe neonowe rekawiczki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu u Ciebie świątecznie! Ja prezentów jeszcze nie mam, a Mikołaj odwiedził mnie dziś i zaopatrzył w zapas słodyczy chyba na cały grudzień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ten lakier :) niedawno wykreśliłam go z mojej wishlisty :) to prawda ten topper z flejksami może z łatwością skraść serce :D wygląda pięknie.

    a co do świąteczno-prezentowych zakupów- też mam z nimi problem: chociaż część jest już w pocztowej drodze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie nie myślę o prezentach :D A paznokcie cudne!
    nie oddam, nie planuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie! I cieszę się niezmiernie, że podoba ci się niespodzianka od Mikołaja, cokolwiek to bylo :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie czerni i flejksów jest genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam zawsze problemy z prezentami -.-
    Btw. fajnie że mikołajki Ci się udały :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier faktycznie wygląda prześlicznie :)
    Ja dostałam czekoladowego Mikołaja i wczoraj przyszła do mnie paczuszka z kosmetykami do testów, więc jestem bardzo szczęśliwa :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudny blog:)ciekawe nie nudzące posty jesteś prześliczna masz wpaniałe życie jesteś taka pozytywna:)! zapraszam do mie lecz do niczego nie zmuszam:)i obserwuję twojego bloga i będe częścej wpadać:)http://klaudulet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam identyczny lakier, ale z Pierre Rene :) Rzeczywiście piękny daje efekt ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. pazurki<3
    a ja jeszcze nie dostałam prezentu:( czekam aż mój Mikołaj wróci z pracy:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny :O
    P.s. Ponawiam moje zapytania pod postem
    http://vejjs.blogspot.com/2012/11/chocolate-stars.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Też życzę tego Twojej siostrze;) Hmmm to zależy komu będziesz kupowała te prezenty;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne pazurki !
    ale logo wymiata!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. caly rok bylam bardzo grzeczna:) hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba byłam bardzo grzeczna ;)

    ale ten lakier jest boski! ;o muuuusze go mieć! w jakiej jest cenie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana co do preznetow... to wybierz jakies neutralne prezenty..no chyba ze wiesz co ktos chce.. np. Zestaw kosmetyków..ale nie same np, żele pod prysznic...bo ktoś może to źle odebrać, ale np. zestaw żel pod prysznic i z tej samej serii o tym samym zapachu masło do ciała..Zapach wybierz taki najnormalniejszy, świeży np. pomarańczowy. Nie kupuj kolorówki, bo ile ludzi tyle gustów..Nie kupuj świątecznych rzeczy bo chociaż ucieszą to i tak zaraz będą odłożone w kąt. Możesz kupić dobrą książkę, np. podróżniczą i w dedykacji napisać, że życzysz tej osobie aby w tym nadchodzącym roku odwiedziła to miejsce i wiele innych.. Dobrą płytę.. Jak znasz rozmiar danej osoby możesz kupić jej jakiś ciuszek..ale też kieruj się tym, żeby to był jak najbardziej neutralny, czyli np. czarny sweterek...ich nigdy nie za dużo..pasuje do wszystkiego i do wszystkich. Możesz kupić np. filiżankę do kawy, kubek.. Możesz kupić coś do wnętrz, czyli np. ozdobne świece, albo po prostu jakieś zapachowe ładne świece.. Mam nadzieję, że trochę pomogłam...ale mogłabym jeszcze pisać i pisać na ten temat :D także jakby coś to pisz :D :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczniaste paznokcie :) bardzo lubię ten lakier zarówno na ciemnych, jak i jasnych podkładach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, może książki ? Ludzie zapominają o czytaniu, a trzeba ich do tego zachęcać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne paznokcie! :)
    Mikołajki to jednak taki przyjemny dzień... Ja co prawda bardziej obdarowuję pod choinkę, ale miłe, kiedy ktoś o Tobie pamięta i daje Ci nawet drobiazg z okazji 6. grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier świetny! :D
    A co do prezentów to sama mam problem ;(
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. JAKIE CUDO *_*
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. no, dokładnie. ja się nie mogę doczekać w sumie, mimo że często teraz to się staje strasznie sztuczne... prześliczny ten lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sama jestem w obłędzie więc Ci nie pomogę. Mi się ost. spodobały cyfrowe ramki ;)
    Może mi też coś zaproponujesz dla chłopaka oraz kolegi z klasy ? (Więcej inf. pod postem)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ho ho ho! Mikołaj zostawił coś u mnie dla Ciebie;) :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or just follow me and I will follow you too =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt cudowny!ten lakier ma taki pomarańczowo-złoty kolor? Bo trudno mi się dopatrzeć, kiedy jest na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne paznokcie ;)
    śliczny kształt i stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. piekny kolorek;))
    te drobinki prezentuja sie swietnie;)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili na świateczna wymianę;)

    OdpowiedzUsuń