Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 21 grudnia 2012

Kolejna paczuszka.

Wczorajszy dzień zaliczam do udanych z tego względu, że wcale się nie nudziliśmy i praktycznie cały mieliśmy zajęty. Począwszy od spaceru z psem, zakupach, sprzątaniu naszego pokoju a skończywszy na kolejnych zakupach. To lubię! :D Zazwyczaj u mnie listonoszka chodzi koło 13;30, jakoś o 14 poprosiłam K. aby poszedł do skrzynki i sprawdził czy  może nie ma tam czegoś dla mnie i okazało się że nie :( Ale jakież było moje zdziwienie i uradowanie kiedy to po 14 zadzwonił domofon i usłyszałam, że jest dla mnie paczuszka ♥ Nie wyobrażacie sobie z jaką ciekawością ją otwierałam, najlepszy jest dreszczyk kiedy nie wiecie co jest w środku, a tam znajdowały się te cudeńka:


To wszystko za sprawą Justyny, której serdecznie dziękuję ;* Dzięki niej moja kolekcja cieni z MIYO się powiększa. Błyszczyk ma fenomenalny zapach to już Wam mogę powiedzieć, zaś innych rzeczy jeszcze nie testowałam ale z pewnością to zrobię. Czas pędzi nieubłaganie, mój K. jest strasznie tajemniczy i nie chce mi pokazać prezentów :( ! A to.. :D No ale cóż, poczekam do poniedziałku. W końcu wczoraj w biedronce znalazłam świeczki LaRissa o innych nutach zapachowych niż pomarańcza-wanilia czy jakoś tak i muszę przyznać że jabłko-cynamon pachnie obłędnie, uwielbiam takie połączenie i właśnie teraz czuję ten zapach a tymczasem zbieram się do wykonywania kolejnych robót domowych tudzież pieczenia/smażenia/gotowania ;-) Całuję mocno ;*



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



61 komentarzy
  1. swietne rzeczy ;)mila niespodzianka przed swietami;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na swoją paczkę ale coś czuję, że dopiero po Świętach do mnie przyjdzie :/

    Świetne cienie do oczu, lubię takie kolory w szczególności kiedy Sylwester coraz bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że paczuszka przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna zawartość paczuszki! miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeczka na pewno pachnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w biedronce świeczki o tak cudnym zapachu? akurat dzisiaj się tam wybieram, więc może będzie właśnie jabłko-cynamon :)
    i oczywiście czekam na makijaż wykonany nową paletką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to dziś biegiem do Biedrony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te świeczki, są genialne, idealne na wieczór, super paczuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo te świeczki super pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sprzątanie kurzy w moim pokoju mam już na szczęście za sobą :)
    Lubię to uczucie, gdy nie spodziewam się przesyłki i dostaję jakąś paczuszkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym mieć tyle kosmetyków ile Ty masz :))
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie dostać taką paczuszkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm, chyba poszukam w Biedronce tej świecy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, jaka nastrojowa :P
    uwielbiam takie świeczki !

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te swieczki z biedry :) pachna super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. My kobitki bardzo lubimy paczuszki...i zakupki hehe :) A Ty Kochanituka w paczuszcze same wspaniałosci mialas :)) wiec nie dziwie sie ze banan na twarzy sie pojawil hehe :) Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dzisiaj w Biedronce wypatrzyłam świeczkę o zapachu śliwki, cudownie pachnie! Tylko ciekawe jak z intensywnością zapachu przy paleniu, nie wiem czy coś pobije jabłko-cynamon;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam niespodzianki !
    Cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta świeczka na zdjęciu musi ślicznie pachnieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są takie niespodzianki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. po pierwsze świetny nagłówek! :)
    paczuszka świetna- czekam oczywiście na prezentację lakierową (nie miałam okazji testować lakierów tej firmy).
    Bardzo dobrze, że Twój K. jest taki tajemniczy :) będziesz miała większą frajdę :)

    świeczki biedronkowe zaskakują- są super.

    OdpowiedzUsuń
  22. niespodziankowe prezenty tak bardzo cieszą ;) świetną Justyna Ci zrobiła paczuszkę.
    Świeczka musi pachnieć cudownie! uwielbiam jabłko z cynamonem <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świeca jabłkowo- cynamonowa- cos wspnialego <3 Pozdrawiam i zapraszam serdecznie na konkurs- aż 10 osób wygrywa bony na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie jest dostać taką paczuszkę przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne odcienie zieleni w cieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lecę do biedronki po te świeczki ;)
    Ja posiadam imbir&biała herbata - cudeńko ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam otwierać takie paczuszki, kiedy nie wiem co jest w środku :) Dni, w których dużo pozytywnego się dzieje nie mogą być nieudane! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też mam tą świeczkę, uwielbiam jej zapach *_* pachnie w całym pokoju !

    OdpowiedzUsuń
  29. Te świeczki z biedronki są naprawdę fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie przypomniałaś mi, że też muszę sobie kupić jakąś fajowską świeczkę na święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. od przybytku glowa nie boli :) tez bym nie pogardzila :D
    p.s.dziekuje za powitanie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kurczę, jak tak przeczytałam o tych świeczkach, to aż zachciało się i mnie zapalić jakieś zapachowe u siebie w pokoju. zawsze to jakaś fajna odmiana :D i faktycznie super paczkę dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta swieczka ma obledny zapach, czuc go w calym domu ;), nie ma to jak dobra niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  35. te cienie wyglądają świetnie! chciałabym takie w brązach i beżach ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej, masz naprawdę fajnego bloga, z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów. Jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie: modnywieszak.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. wesołcyh świąt kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  38. Oooo... Też bym się ucieszyła na taką niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszczę, bo naprawdę fajna ;)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com WESOŁYCH ŚWIĄT :)!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurcze, tak mnie kuszą te cienie z Miyo, bo tak dużo dobrego o nich słyszałam, a u mnie w miejscowości nie ma możliwości ich dostania :( Mój B. wygadał się przypadkiem z częścią prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja w biedronce zawsze biorę pomarańczowe :P.


    Wesołych Świąt Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Great post, dear!
    Merry Christmas!
    Check Out my blog, write your opinion and maybe..follow?
    XOXOXO

    OdpowiedzUsuń