Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 11 grudnia 2012

KUB czyli kosmetyczne uzupełnianie braków.

Wczoraj miałam dodać swoją aktualizację włosową ale nie chciały moje kłaczki współpracować ze mną więc może uda mi się jutro to zrobić ;) A dzisiaj przychodzę z haul'em! Niestety grudzień był znów tym miesiącem w którym wszystkie denka zleciały się w jedno, może nie ma tego znów aż tak dużo ;) Kilka rzeczy mogłyście już widzieć wcześniej ale postanowiłam dołączyć zakupy z Natury tutaj, ponieważ u mnie w mieście niestety jej nie ma a zakupione zostały w grudniu ;) 


Na pierwszy ogień idą dwa podkłady, trzeci to jeszcze BB Cream od Garniera ale zapomniałam go tutaj dodać, ponieważ został zakupiony miesiąc temu w obawie że skończy mi się poprzedni a jakież było moje zdziwienie kiedy starczył on jeszcze na kolejny miesiąc więc chyba dopiero w grudniu pójdzie w obroty. Jeden podkład jak widzicie jest w Lovely, czytałam trochę o nim ale mi jakoś osobiście nie przypadł do gustu niestety zaś drugi jest z Ingrid i jest już lepszy a niżeli jego poprzednik ale coś więcej dopiero będę mogła powiedzieć jak po testuję trochę ;) O eyelinerze pisałam już nie raz, jest ok a w połączeniu z precyzyjniejszym pędzelkiem to duet doskonały. Korektor z Bell to nowość z mojej kosmetyczce, o nim również wiele czytałam na wizażu i nie tylko więc nic tylko testować. Z tyłu ta biała buteleczka z fioletowym płynem i proszek na którym stoją lakiery to liquid i akryl potrzebny do szkoły, przed świętami wezmę się za swoje paznokcie niestety a może i stety będę miała piękny długi french którego nic nie zniszczy! :P Następnie  są dwa lakiery, jeden do francuskiego z Essence a drugi to piękna rybia łuska [ stąd ], jestem w nim zakochana i teraz cały czas gości on na moich pazurkach ♥ O kuleczce z Soray też pisałam nie raz i cały czas do niej wracamy tak samo jak do odzywki z Eveline 8w1, pomogła mi nie raz i możecie o tym poczytać [ tutaj ] Masełko z farmony ♥ pojawi się niebawem recenzja. Następna w kolejce jest farba z Joanny bo moje włosy wołają o pomstę do nieba już po miesiącu nie mogę na nie patrzeć :P Schowane pudełeczko w Eveline to tusz i płyn dwufazowy, taki zestaw teraz możecie dostać w Lidlu za 17 zł, więc jak dla mnie to cena ok, przyznam że pierwszy raz będę testowała te produkty więc zobaczymy jak się spiszą. Został nam jeszcze balsam do włosów z Joanny który strasznie ułatwia mi rozczesywanie włosów, bo jakoś ostatnio szampon BD plącze mi je i rozczesanie ich to istna katorga ale teraz to już się zmieni, ciągle do niego powracam bo jest b. dobry i strasznie tani a do tego obłędnie pachnie. W zimowe dni postanowiłam zadbać i o swoje usta, posiadam już balsam Tisane ale jego raczej będę używała na noc a pomadka ochronna z Flosleku będzie do użytku codziennego bo szczerze mówiąc o wiele lepiej mi się korzysta ze sztyftu a niżeli ze słoiczka bo często moje paznokcie są nieco dłuższe i nie lubię tego, gdy produkt dostaje się pod nie ;P Większość z nas tego nie lubi, mogę się założyć. Ale to jeszcze nie koniec, jak wiecie z poprzedniego postu w życie weszła misja zima ;) 


Chodzi mianowicie o komin i rękawiczki, ten pierwszy został zakupiony w weekend zaś rękawiczki trafiły do mnie wczoraj, są mega ciepłe więc teraz zima i mrozy mi nie straszne! Nie dam się im ;)  Co do czapki albo nauszników to mam mieszane uczucia i zobaczymy co z tego jeszcze wyjdzie ale raczej jestem na nie :P Do tego jeszcze cieplutkie, grube legginsy i mogę chodzić po 30 stopniowych mrozach. 

Jak wiecie, a może i nie wiecie wczoraj miało być rozstrzygnięcie konkursu makijażowego na YT, kompletnie o nim zapomniałam przez te zakupy ale przypomniał mi o nim Konrad, sprawdzając swój konkurs. Weszłam na youtube, zobaczyłam, że pojawił się już filmik. Oglądam oglądam i pojawia się miejsce trzecie, po nim zaraz drugie a potem pierwsze. Filmik był przeze mnie bacznie obserwowany, Sara miała obok siebie laptopa na ekranie którego można było zobaczyć w minimalnym stopniu zobaczyć prace wszystkich dziewczyn i dostrzegłam swój makijaż przed tym na którym zatrzymała się a by nagrodzić 2-gie miejsce i byłam pewna że zajął on właśnie to miejsce, ale jakieś było moje zdziwienie a zarazem radość, że opowiadała własnie o moim makijażu, tak tak! Zajęłam 2. miejsce z czego niezmiernie się cieszę, szkoda że nie mogłyście tego zobaczyć, taniec radości oczywiście został odtańczony. Jeśli nie wiecie o czym mówię to filmik możecie znaleźć [ tutaj ] a mowa o moim makijażu jest od 5;18. Na na na na na na ! :DD Radość mnie rozpiera i już nie mogę się doczekać paczuszki, to będzie niezwykły prezent gwiazdkowy, na pewno Wam się pochwalę i dziękuję z całego swojego serduszka Wam moje kochane bo na pewno przyczyniłyście się do tego w jakimś  stopniu ;* Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że nie warto ukrywać się z tym, co się kocha i co może spodobać się większości. Nie koniecznie mówię tutaj że moje makijaże są świetne i muszą podobać się każdemu, ale jest taka iskierka nadziei że to co robię trafi chociaż do małej garstki osób i im się to spodoba. Teraz wiem, że dobrą drogę obrałam, że w tym kierunku muszę podążać i doskonalić się ;)  Tymczasem już nie przynudzam, biorę się za odwiedzanie Waszych blogów i za komentarze bo trochę się ich nazbierało, poza tym idziemy jeszcze z K. na miasto poszukać legginsów, bo oczywiście to nie jest takie proste i prezent połowiczny dla Mami ♥ a następnie wracamy i dekorujemy dom zapachem pierników które zrobimy (uwielbiam go!) Trzymajcie się cieplutko i do następnej  :*

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



45 komentarzy
  1. no to troszke tych braków było :P

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję pokażesz ten makijaż? :) świetny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj gdybym miała uzupełnić swoje braki , to musiałabym nie jeść do końca miesiąca : )))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu mówisz ,że nieb wyglądasz zbyt korzystnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!! :)
    fajne zakupy :) z większości rzeczy sama korzystam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRatuluje 2. miejsca :* widac, ze lubisz Eveline!: D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rękawice :)
    Odżywkę z Eveline również posiadam
    i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) o to gratulację 2 miejsca :))
    Ale się obłowiłaś tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 2 miejsca :)

    a z korektora pod oczy będziesz bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za życzenia :). Oj to chyba spore braki miałaś ;p , ale ja w sumie mam tak samo, zamiast kupować na bieżąco to wszytko na raz uzupełniam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Korektor z Bell uwielbiam, ale ciężko go dostać, lakier z My secret wpadł mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne rękawiczki, sama uwielbiam te mięciutkie, jednopalczaste :) I gratuluję drugiego miejsca w konkursie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. mam identyczne rękawiczki, tylko że białe :) są cudowne na mroźne dni <3 w ogóle mi nie marzną łapki w nich.

    co do różu, to swój poprzedni miałam dwa lata ;o

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz mi powiedzieć w jakim programie obrabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  15. Odżywkę z Eveline stosowałam i stosuje - to moja najlepsza odżywka jaką znam i miałam!
    A co do rękawiczek to też takie mam tylko że niebieskie i nie żałuję kupna ich bo są baardzo ciepłe a także i modne! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy. Mam ta odżywkę do paznokci z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ile zakupów! ja też muszę iść jeszcze przed świętami kupić rzeczy, które mi się pokończyły.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje wygrania 2 miejsca :) ♥.♥ należało się :) a ile dobroci kosmetycznych tu widzę :) i śliczne akcesoria zimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny ten komin ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma nic gorszego niż zmarznięte dłonie ;/
    Nie ma to jak uzupełnienie swoich braków w garderobie/kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję zajęcia 2 miejsca :)
    Sporo tych nowości, czekam na recenzje ^^

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje! ;D
    świetny post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. No właśnie widziałam, że wygrałaś!!!! Bardzo się cieszę :* Gratuluje :**

    A mi sie wlasnie skonczyl peeling z faromony i chyba ten sam smaczek wanilia i daktyle czy jakos tak :) zapach ekstra :D :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lakier my secret jest obłędny! pięknie się prezentuje na twoich paznokciach :) balsam babuni u mnie się nie sprawdził, ale mogę polecić ci Joanna cytryna i miód, jest świetna! :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, jak tylko będziesz mogła powiedzieć coś o korektorze firmy Bell to napisz proszę :) Muszę kupić coś kryjącego a nie wiem szczerze po co sięgnąć, jest taka różnorodność recenzji ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. lakier w łuskę rybną urzekł moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kosmetyki :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też używam odżywki Eveline, tyle że diamentowej i jestem zachwycona efektami. Ostatnio przeczytałam artykuł o tym, jak negatywnie może wpływać w niektórych przypadkach na zdrowie paznokcia i jego ogólny stan i mam teraz mieszane uczucia...
    A szalik i rękawiczki są w sam raz na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pokaźna kolekcja ;) ale kosmetyków nigdy dość, też tak mam, że jak mi się kończy to nagle i wszystko ;DD

    OdpowiedzUsuń
  30. bb od garniera jak dla mnie jest super ale mojej znajomej tak strasznie podrażnił skórę... dlatego jak będziesz go testować to dokładnie sprawdzaj i jak tylko pojawią się jakieś objawy uczulenia cz czegoś to go odstaw bo wyglądało to okropnie

    zapraszam na 2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczniutkie rekawiczki i szaliczek kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za marką Lovely czy Bell, ale słyszałam, że odżywka do paznokci Eveline jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  33. ale którym? bo widziałam jak Sara o Tobie mówi ale nie pokazuje tych makijaży więc gdzie?

    OdpowiedzUsuń