Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 14 grudnia 2012

Mikołaj listonosz nawiedził Asieńkę.

We środę wieczorem nawiedził mnie listonosz i przyniósł paczuszkę ♥ Uwielbiam takie momenty, ale która z nas tego nie kocha. Od razu musiałam ją szybciutko rozpakować. W środku znajdowały się czekoladki, próbka perfum które pachnął obłędnie i już wiem, że chciałabym pełnowymiarowe. Zapach ten jest nie do opisania! Do tego była jeszcze kartka i gwiazda wieczoru ... cień PUPA w przepięknym kolorze, strzał w dziesiątkę ;) Przepięknie rozświetla oko, genialnie prezentuje się w brązach co zobaczycie na zdjęciu poniżej. Niezmiernie ciesze się z wygranej i dziękuję ślicznie jeszcze raz Monice ;* 
Wczoraj praktycznie cały dzień sprzątaliśmy z Konradem, dzisiaj to samo a do tego musimy zrobić jeszcze małe zakupy. Pod wieczór męczyłam go strasznie, bo jak pisałam musiałam ćwiczyć paznokcie na jutrzejszy dzień, teraz w moje ręce wpadnie Justyna i muszę jej zrobić piękne pazurki na święta, zobaczymy jak wyjdą. Szczerze mówiąc wykonałam K. tylko jednego na oliwce żeby mu nie zostały i byłam zadowolona z efektu więc nie męczyłam go dłużej, dodam, że robiłam je na szablonie więc nie zajął mi on więcej niż 10 min z opiłowaniem, doprowadzeniem do porządku. Mówię Wam, co Misiek się ze mną ma .. :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



43 komentarze
  1. to teraz czekaj na moją paczuszkę :) wyślę Ci albo dziś albo w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cień! Oj ale bym się cieszyła z takiej paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe dobrze ze choc jednego dał;) piękne ocz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chwile kiedy to listonosz / kurier puka do moich drzwi :D A cień - rewelacyjny,w mojej ulubionej tonacji kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh, Twój mężczyzna jest bardzo wyrozumiały i cierpliwy- to skarb! :)
    zakupy świetne- nie dziwię się, że jesteś tak zadowolona.
    świetny makijaż i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci to oko wyszło, mm inspirację na makijaż sylwestrowy :)


    Obserwuję i zapraszam do mnie na giveaway:
    www.szukamelia.blogspot.com

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh uwielbiam cienie firmy PUPA <3 Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. RE- WE - LA- CJA !!! Jestem po wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny prezent :)
    fajne zdjęcia ;*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju super prezent. oko powalające... :) pozdrawiam
    a chłopa do sprzątania trzeba ganiać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż na ostatnim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaaa, takie paczki zawsze sprawiają ogromną przyjemność <3

    OdpowiedzUsuń
  13. uf, myslałam, że tylko ja męczę mojego faceta xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku.. jak ja bym chciała, żebyś mi taki makijaż zrobiła *.* cudo!
    Również mam w domu te czekoladki Mon Cheri (jeszcze nie otworzone :>).

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne oczko :)
    a co do maski z Alterry to nie jestem w 100% zadowolona, o wiele bardziej jestem zadowolona z odżywki. Ale na razie tylko 1 raz jej wypróbowałam więc za dużo nie mogę powiedzieć, poczekamy zobaczymy... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale bym chciała mieć taką koleżankę, która by mi zrobiła paznokcie lub ładnie pomalowała :P świetne gifty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wygrana, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ost. mojemu chłopakowi malowałam rzęsy żeby przetestować tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tych cieniach lecz wyglądają pięknie

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej! Cień świetnie się sprawdza! Masz przepiękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę! Cień wygląda na powiece bardzo ładnie i jaka kreska! ;)
    +dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. no kurde.. zazdroszczę :D

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oj to chyba byłaś bardzo grzeczna ;) genialny ten cień z puupy ;) a makijaż w Twoim wykonaniu-rewelacja! chciałabym żeby mi ktoś tak robił pazurki ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely pictures dear ^^ I love your eye :)

    Caroline
    http://missoline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. http://panikinga.blogspot.com/2012/12/nie-oceniaj-czowieka-po-jego-butach.html
    cześć ślicznotko , pod tym linkiem znajduje się mały prezent ode mnie dla ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie prezentuję się ten cień - bardzo ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszcze cery :( a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  28. hihiih no ma się z Toba ma :D
    oddawaj ta paczuszke słodką :)
    jestem bardzo ciekawa tych perfum bo tak zachwalasz , że mam ochote wąchac :D

    OdpowiedzUsuń
  29. postaram się w najbliższym czasie coś wrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne kosmetyki, świetny make up <3

    OdpowiedzUsuń
  31. jak ładnie zapakowane i ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj kocha Cie ten K kocha hehe :) ale moj M tez zgadza sie w koncu na wszystkie moje eksperymenty hahah :D :) Bardzo ladny makijaz... mialam tez probke tych perfum sa genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Cień piękny :) Próbkę perfum również dostałam i są rzeczywiście piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. :* no to kamień z serca ! W ogóle Twój blog pięknieje, świetne zdjęcia i oczywiście makijaż:) Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń