Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 13 grudnia 2012

Moja świąteczna lista życzeń.

Z racji tego, że przez cały rok byłam bardzo ale to bardzo (nie)grzeczna chciałabym Wam przedstawić moją listę pragnień ;) 


1. Paletka Sleeka Au Naturel, strasznie podobają mi się jej kolory i aż wstyd się przyznać że jeszcze nie mam ani jednej z palet Sleeka :P
2. Color Tattoo z Maybelline, słyszałam o nich wiele dobrego ale szczerze mówiąc nie rozglądałam się u siebie w Rossmanie za nimi.
3. Cienie w kremie z Essence lub Catrice, podobno równie dobre jak z Maybelline
4. Jeszcze nigdy nie miałam styczności z podkładem Revlonu ale koniecznie do skóry tłustej i mieszanej! 
5. Komoda, komoda i jeszcze raz komoda; mam strasznie mały pokój i brakuje już w nim miejsca i dlatego taka szafeczka by się przydała.
6. Torba, najlepiej taka pikowana i koniecznie czarna bo podoba mi się już od dobrych paru miesięcy jak nie od roku a jeszcze nie wpadła mi w łapki.
7. Wy haczyłam niesamowity kolor szminki z Manhattanu i nie chodzi o ten ze zdjęcia ale podchodzi on pod pomarańcz, brzoskwinię i myślę, że świetnie by do mnie pasował ;) 
8. Nowy obiektyw mój niestety uszkodziłam i nie wiem ile on jeszcze potrzyma, jakoś daje radę ale nowy mi się marzy ;) 
9. I na sam koniec grube czarne rajstopy bo jestem strasznym zmarzluchem i nawet pod grube legginsy muszę wkładać coś ciepłego ;)


10. Essence Fix & matt
11.  Annabelle minerals golden medium
12. Pierścionek ♥ :>



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



38 komentarzy
  1. Widzę, że polujesz na Au Naturel :) Naprawdę polecam bo to świetna paletka. Osobiście się z nią nie rozstaję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka Sleeka jest świetna!
    bardzo się uśmiałam, jak zobaczyłam komodę na Twojej liście świątecznej :D

    powiedz mi, czy kolejność zestawienia ma znaczenie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym wszystko oprocz trójki bo juz mam :P
    tak to wszystko marzenie;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zbyt wymagajaca jestes;) moze Mikojal podola;p
    mam pytanie, doszly mnie sluchy, ze robisz naglowki? moze zklecisz cos dla mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  5. OOooo parę rzeczy z Twojej listy sama chętnie bym przytuliła;)) I tak w ogóle to gratulacje z okazji wygranej u Saruni:) wczoraj oglądałam Twe dzieło Zdolniaszko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajne te świąteczne marzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka ze Sleeka w moich ulubionych makijażowych kolorkach, szminka też w jednym z moich ulubionych kolorów :) Sleeka polecam, mam Storma i cienie są bardzo dobrze napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam cień w kremie Essence i według mnie do pięt nie dorasta temu z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa lista życzeń, rzeczy przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Palety Sleeka polecam całym sercem :) Ja właśnie jestem zakochana w Dark Mattes :) Piękne matowe kolorki :D

    Ps. komoda jest prze piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy śliczne <3
    + Obserwuję <:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paletka ze Sleeka tez mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę ze nasza lista swiatecznych must have bardzo podobna:)
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zycze aby ci sie spelnily te marzenia prezentowe :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio wszędzie widzę listy życzeń, może sama sobie taką zrobię hehe.
    paletka sleek również mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. podkład revlon też jest na mojej liście życzeń:)
    a taką torebkę możesz kupić na allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nr. 8 mogłabym mieć!!! <3 z resztą, całą resztę też <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Ci tego, żebyś dostała te wszystkie cuda ze swojej listy życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  19. paletkę i torebkę też bym mogła dostać:))

    OdpowiedzUsuń
  20. paletka skradła moje serce kolorami <3 i komoda też jest fajna i bardzo praktyczna, sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też bym chciała Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no! świetna lista. a torebka genialna. ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. cała masa wspaniałych rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  24. torba jest świetna,upatrzyłam sobie podobna tylko w takim karmelowym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię czytać Twojego bloga,zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co prawda listy nie robiłam, ale już nie mogę się doczekać Świąt :) też dlatego, że uwielbiam dawać prezenty moim najbliższym. Żeby było jasne, dostawać prezenty tez lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mikołaj ma nie lada wyzwanie ^^ Sama zgarnęłabym paletkę, czy torebkę. A zamiast samego obiektywu cały aparat nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo kosmetyczna ta Twoja lista :)
    ja również zawsze w mrozy noszę pod spodem rajstopy inaczej bym zamarzła ;o
    a nowość jutro się pojawi ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. pierścionek i pomarańczowa szminka to też to co chcę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1, 4 ,4 i 10 mam , fajne życzenia bo takie możliwe do realizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. To dobrze, że nie jestem jedyna, która lubi zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajne rzeczy. takie, które wiadomo, że zawsze się przydadzą : ))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny prezent dostałaś ! Życzę Ci abyś dostała , to co chcesz :) .

    OdpowiedzUsuń
  34. 5 mi by się też przydała :)
    mmm super życzenia :) fajnie by było gdyby ktoś Ci je zrealizował :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń