Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 29 grudnia 2012

Sylwestrowa propozycja.

Pisałam, że mam zamiar wykonać kilka makijaży Sylwestrowych lecz niestety brak czasu nie pozwala mi na to i znajdą się jedynie 2, mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;) Propozycja ta była milion razy zmieniana przed lustrem gdyż ciągle mi coś nie pasowało, pierwotnie miał to być makijaż z użyciem srebrnego brokatu na całej ruchomej powiece ale wyszedł zupełnie inny z resztą jak widać na załączonych zdjęciach. Co do pudełeczka to ujawnię je dopiero w poniedziałek z pewnych względów .. ;) Wczorajszy dzień spędziliśmy najpierw na małych zakupach a później malowaniu szafki do pokoju bo nie ma już gdzie tych wszystkich rzeczy chować :P Zobaczymy jak się będzie tutaj prezentowała, oczywiście kolor czarny musi być. Jakoś po 13 usłyszałam dźwięk domofonu a w słuchawce usłyszałam  że duża paczka idzie do mnie więc już wiedziałam co w niej jest ♥ ale z racji tego, że nie naładowałam baterii nie mogłam Wam pokazać lecz postaram się to dzisiaj zrobić i najprawdopodobniej jutro ukaże się oddzielna notka ;) A przechodząc do sedna sprawy: 
Do wykonania makijażu użyłam w większości fioletów chociaż tego nie widać na zdjęciach bo bardziej podchodzi on pod brąz. Wewnętrzny kącik rozświetliłam białym matem z MIYO, na całą ruchomą powiekę nałożyłam cielisty cień a następnie połyskujący na biało pyłek. Załamanie zaznaczyłam fioletem i czernią, ta sama kombinacja pod linią wodną. Pod łukiem brwiowym również biały cień z MIYO. Fioletowym brokatem wykonałam kreskę na górnej powiece tuż przy linii rzęs, dodałam do tego srebrną kreseczkę. Poprawiłam brwi, nałożyłam podkład, wykonturowałam twarz i gotowe ;) Po nowym roku będę miała do Was małe pytanka, ale to za jakiś czas. 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



58 komentarzy
  1. cudowny makijaż, och jak ja żałuję, że nie potrafię się tak pięknie pomalować, ale będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wielkim wrazeniem!!! cudoooo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny makijaż oka , jestem nim zachwycona ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykl jestem pod ogromnym wrazeniem !! Czekam i na druga propozycje bo takie obrazy inspiruja i przemile dla oka :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie :) wybierasz sie gdzies na sylwestra,jesli moge spytac?

    OdpowiedzUsuń
  6. ale przeboski !
    kobieto masz talent i sliczne oczka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Dawno nie widziałam takiego makijażu, który chętnie widziałabym u siebie - chociaż oczywiście nie ma na to szans :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. masz przesliczne brwi;) i makijaz tez mi sie podoba, fioletowa kreska wyglada bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny makijaż, bardzo mi się podoba- idealny na uroczysty bal i sylwestrową nic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jak zawsze powala!! :) Czekam na notkę o tym, co było w tajemniczej paczce!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, nie mogę się doczekać drugiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekny makijaz <3 Gdybym ja sobie taki umiala na Sylwester zrobic..

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle perfekcyjne wykonanie, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie to wygląda ^^ W sam raz na Sylwestra :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, piękne połączenie kolorów! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, troszkę kojarzy mi się z motywem GALAXY, (:



    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż na Sylwka idealny :) mam nadzieje, ze dobrze spedzisz ostatni dzien Starego Roku :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny makijaz :))))
    bardzo mi sie podoba kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny makijaż :)
    Bardzo lubię fiolet na powiece

    OdpowiedzUsuń
  20. ja w tym roku na sylwestra postawie chyba na bordo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. robisz cudne makijaże, chciałabym mieć taką rękę do tego jak Ty:)
    fioletowy brokat najlepszy z tego wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny efekt! gdybym się znała na make up'ach to pewnie napisałabym coś twórczego, no ale niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog !
    pozdrawiam :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba ta nadrobinkowana kreska. Super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny jest ten makijaz :) Mi niestety zaden filet na oczach nie pasuje :( Mam nadzieje ze sie uda prezent hehe aktaulnie czekam na jeszcze 2 rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Piszę się do Ciebie na kurs makijażu! Genialny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale pieknie, magicznie, sylwestrowo, pozdrawiam;*Ola

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny makijaż, lecz ja bym dodała innego koloru kreskę na górze :)

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny makijaż ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie! bardzo ładnie Ci w fioletach!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny jest ! :) Ładny kolor oczu masz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie! Ta fioletowa, brokatowa kreska dodaje uroku na imprezie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny makijaż! Ile ja bym dała, żebym mogła zdziałać takie cuda na twarzy, haha :)

    Plus zapraszam do mnie - w końcu nowy post :)
    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  34. to rzeczywiście sporo :) ja w końcu go kupiłam dziś! czekam aż skończy się mój i zaczynam testowanie :)

    zapraszam do mojego rozdania ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się ;) ja w tym roku sylwestra nie obchodzę - praca... ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. prześliczny :) masz talent ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam na pudełeczko! :D Pięknie wygląda ta fioletowy kreska - świetnie dopełnia makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny :) uwielbiam blogi makijażowe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny makijaż :) szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowny blog *.*
    http://mellymp.blogspot.com/ zapraszam :d

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny makijaż i cudna kreseczka idealny na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny! Na prawdę jak dla mnie perfekcyjny makijaż ;) i wielbię fiolety! jak robisz brwi ? są idealne i takie mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Propozycja bardzo ciekawa, podoba mi sie ten makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny zrobiłaś, koci kształt oka, mi nigdy tak nie chce wyjść;)

    OdpowiedzUsuń
  45. swietnie Ci to wyszlo <3 a tych kosmetyczkow powyzej tylko pozazdroscic :D

    OdpowiedzUsuń