Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwestrowy zawrót głowy.

Obiecałam jeszcze jeden makijaż Sylwestrowy więc i z nim dzisiaj przychodzę ale nie chciałam zdradzić również tajemnicy co było w magicznym czerwonym pudełku ;) Wczoraj zmotywowałam się jakoś i razem z moim K. ćwiczyliśmy z Ewką, chociaż on wcale nie potrzebuje ale dotrzymywał mi towarzystwa. Muszę powiedzieć, że nóg lekko nie czuję ale mimo to po skończeniu notki idę dalej ćwiczyć a następnie przygotowywać sałatki na wieczór, czekam tylko aż TŻ wróci z Lublina i bierzemy się za robotę. Nie przedłużając już dłużej. Makijaż Sylwestrowy powinien kojarzyć się, a przynajmniej mi kojarzy się z brokatem, przydymionym okiem i taki też starałam się wykonać, efekty możecie same ocenić ;) Z góry przepraszam za niezidentyfikowany żółty obiekt :P tak właśnie z tym jest!


Pazurki zaś na ten okres wyglądają właśnie tak. Niestety musiałam pozbyć się moich długich na rzecz sztucznych do szkoły ale te również nie przetrwały. Trzymały się jedynie do Wigilii ;P


A teraz rozwiązanie zagadki pudełeczkowej. Szczerze mówiąc to nie spodziewałam się tego i byłam w lekkim szoku, ale.. 24 grudnia minął rok odkąd jesteśmy z Konradem razem, całe 12 miesięcy - w sumie to nie wiem, jak on mógł ze mną tyle wytrzymać, ale mniejsza o większość ;) Mówiąc krótko zwięźle i na temat w środku znajdował się:

Tak właśnie, niektóre z Was jak już pisałam zgadły! Od tygodnia jestem narzeczoną ;) A tymczasem ściskam Was mocno i lecę męczyć Ewkę. Koniecznie napiszcie jakie są Wasze plany sylwestrowe, czy już wszystko gotowe, paznokcie pomalowane ? kreacje na wieszakach ?

Z okazji zbliżającego się 2013 roku pragnę życzyć Wam udanego Sylwestra, szampańskiej zabawy, spełnienia marzeń  i postanowień, aby ten 2013 rok był jeszcze lepszy od poprzedniego ;)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



41 komentarzy
  1. Kochana gratuluję i życzę wam dużo szczęścia i miłości. Pierścionek jest piękny:)
    Co do makijażu to jest cudowny i może ja również stworzę coś podobnego na tą noc Sylwestrową:)
    Ja w tym roku Sylwestra spędzam w domu w gronie najbliższych przyjaciół:)
    Kochana życzę Ci dużo radości, spełnienia marzeń i wielu sukcesów w tym Nowym 2013 Roku***

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiec zgadłam;)
    gratuluje !!
    po roku oswiadczyny ..;) gratuluje jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa! GRATULUJĘ! :) Piękny pierścionek :) Ja mimo ponad 2,5 roku razem to dalej nie mogę się doczekać (pierścionek dostałam, ale to jako prezent na 18 urodziny tylko :(). Makijaż piękny - tak jak napisałaś, kwintesencja makijażu sylwestrowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż! ;) gratulacje zareczyn , ja w sobote ide sale rezerwowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. łaaa gratuluję! piękny pierścionek :)!
    makijaż idealny na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo ładny :)
    Masz śliczny kolor oczu *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. O ! Ten makijaż ładniejszy :3
    Mi również sylwestrowy makijaż kojarzy się z brokatem ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) I życzę szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny makijaż i cudowne paznokcie :)

    Życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku i oby sylwester się udal ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. o wow!! :) gratuluję!! ;*;*;* szczęścia Wam życzę i wytrwałości w miłości :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale uroczo,piekny pierscionek:)! rowniez udanej zabawy na sylwestra i spelnienia marzen:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też życzę ci udanego roku 2013 ; *
    + śliczny make up < 3

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetnie! szkoda, że mi pewnie nie wyjdzie taki make-up...

    Gratuluję zaręczyn!

    Ja jeszcze niczego nie mam przygotowanego... Ciekawe czy zdążę

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekny makijaz :)
    Gratuluje zareczy:)
    Wszystkiego najlepszego w nadchodzacym nowym roku dla Ciebie i Twojej drugiej polowki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje !!! Szczęścia ;*
    Pazurki prze przepiękne, a o makijażu nie wspomnę. Na pewno zrobię dzisiaj cioci ( maluję ją na Sylwestra). Miałam jej zrobić czerń, srebro i biel. Takie w klasycznym cieniowaniu, ale twoja wersja dużo lepsza. Buziaki i jeszcze raz gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, właśnie taki makijaż mam zamiar zmalować na dzisiejszą noc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli zgadlam!! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż i piękny pierścionek,gratuluję:-)!

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja dalej zazdroszczę talentu do malowania ;)

    śliczny mani:)

    i gratuluję bycia narzeczoną ♥ cudny pierścionek ;)

    Szczęśliwego Nowego 2013 roczku ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Makijaż piękny, wczoraj miałam bardzo podobny, ale gorzej wykonany (haha).
    2. Gratuluję zostania narzeczoną. ;*
    3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny makijaż! cudne pazurki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny makijaż :) i znowu te paznokcie mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał !! Niezły makijaż !! :}

    OdpowiedzUsuń
  25. moje gratulacje Kochana;*
    makijaż naprawdę śliczny:)
    I również życzę wszystkiego dobrego na nowy rok:)

    OdpowiedzUsuń
  26. GRATULACJE, Kochana!!! :) piękny pierścionek.

    Oby ten Nowy Rok był dla Ciebie wyjątkowy, spełnił wszystkie Twoje marzenia i plany! :)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooooooooooooooo najpierw to gralulacje Piękna Narzeczono!!! :D:**
    Je też jestem :p od prawie 3 lat :D hehe i niedługo będę żoną :D
    A co do makijażu to PRZEŚLICZNY!!! Ja to powinnam być skazana na społeczną banicję za to, że u mnie żadnego nie wstawiłam, ale nie mam zupełnie czasu na coś wystrzałowego, bo i też nie ma mnie w domu..
    Życzę Ci Kochana Przewspaniałego Sylwka! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny makijaż! Chyba się zainspiruje, bo kolorki są idealne do mojej sylwestrowej kreacji ;). Piękny pierścionek, gratuluję :* Szczęścia w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! Jaki makijaż, biorę się za siebie, bo jestem ze wszystkim w lesie :D baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  30. jedyne co chcę powiedzieć to wielkie WOW :O dobrze że tu trafiłam, chętnie popatrzę jak się malujesz, bo ja totalnie nie umiem :(
    Zapraszam do mnie :) U mnie dużo inspiracji do zrobienia czegoś sama( D.I.Y) dodajemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Też się czasami zastanawiam jak moja druga połowa ze mną wytrzymuje ;P Piękny pierścionek, cudne mani i jeszcze ładniejszy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny makijaż perfekcyjnie wykonany:D
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny pierścionek! Gratuluję z całego serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje kochana! :)
    i wszystkiego dobrego w nowym roku;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję!!! piękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny makijaż! i oczywiście gratuluję zaręczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje :) przepiękny makijaż, idealnie roztarte cienie i świetnie podkreślony kolor tęczówki :) dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. GRATULUJE!!! TAK sie ciesze !! :))) Piekny pierscionek :*

    OdpowiedzUsuń