Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 30 grudnia 2012

Wygrana w konkursie makijażowym.

 Jak wcześniej pisałam, przyszła do mnie paczka z wygraną ♥ Nie mogłam się jej straszliwie doczekać ale warto było bo jest ona mega. Tyle cudownych rzeczy się w niej znalazło, że teraz nic nie robić tylko je testować! :) Chciałam podzielić ten post na pół, bo trochę tego jest ale raz kozie śmierć. Sylwester już jutro a co za tym idzie we wtorek Nowy Rok i wypadałoby spisać sobie postanowienia noworoczne chociaż muszę się przyznać, że nigdy tego nie robiłam. Do głowy obecnie przychodzą mi całe dwa ;) Mam zamiar zrobić sobie kalendarzyk i ćwiczyć z Ewką Skalpel bo jak patrzę na efekty innych dziewczyn to myślę, że 45min to nie jest wcale tak dużo, a że udało mi się zrzucić te dzieści kilo z silną wolną wolą to teraz też tak będzie, wystarczy chcieć!




Teraz już wiem, że trzeba brać udział w tego typu konkursach, że żadna praca nie pójdzie na marne ;) Utwierdził mnie ten konkurs w przekonaniu, że nie wszystkim moje makijaże muszą się podobać ale wystarczy, że spodoba się garstce osób a to już będzie ogromna satysfakcja ;) Tymczasem idę coś  jeszcze dla Was zmalować na Sylwestra, trzymajcie się cieplutko ;)

 I czekam na Wasze propozycje makijaży, które chciałybyście zobaczyć na moim blogu, mogą być inspirowane zdjęciami! 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



50 komentarzy
  1. Gratuluję, nagroda jest świetna. Szczęścia w nowym roku i wytrwałości w postanowieniach :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! gratuluje wygranej no i super nagroda

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna paczka,pędzelki chcę!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten róż i cienie do powiek z stone, też wygrałam na blogu! dużo cud widzę otrzymałaś :D lubię makijaże z użyciem fioletowych cieni, może coś takiego pokażesz? gratulacje kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  5. woww :) ale dużo tego! gratuluję! masz talent do malowania więc fajnie, że wygrałaś :) Ja liczę na jakiś post z makijażem na sylwka dziś lub jutro, coś w stylu smookey eyes, ale z brokatem? :P i coś prostego? :D może spróbowałabym na sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. super nagroda :) nic tylko się cieszyc :) poza tym cudowne masz paznokcie :O

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku ale swietny rzeczy , kochana a w jakim to wygrałas konkursie?:)
    trzymam kciuki za wytrwanie z ewka ;)
    w sumie jak juz sama bedziesz wiedziec co po kolei robic to bedzie to trwało pol godzinki , bo ona duzo gada miedzy zeby dokładnie robic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję!!! zasłużyłaś na taką świetną nagrodę: jest naprawdę super :)
    czy to tatuaż do ust?

    PS świetne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci serdecznie zwycięstwa, rzeczy z paczuszki są świetne ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje,super rzeczy ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!!! Pokazuj wykorzystanie produktów jak najszybciej i opinie o nich!!

    Dziękuję i również wszystkiego dobrego! :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow gratuluję :)
    Kosmetyki naprawdę super :^

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne nagrody! :) gratuluję Ci wygranej ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, świetna nagroda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaaaa, kochana gratuluję! Pewnie, że warto brać udział w różnych konkursach, zwłaszcza z Twoim talentem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne kosmetyki :)


    http://convicted-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten balsam do ust wygląda bardzo kusząco:)

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam kosmetyki z vipery :)
    Jak zrobiłaś obok siebie te banery z fb itd..?

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne cienie :)
    dziękuje, że odwiedziłaś mój blog
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem tego różu w sztyfcie

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne rzeczy. i masz rację, że warto brac udział w konkursach, bo kto wie może akurat uda nam się wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kosmetyki :)
    Jestem ciekawa jak będą wyglądać naklejki na ustach hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję:)To prawda warto brać udział w konkursach ja ostatnio wysłałam swoją pracę z której nie byłam do końca zadowolona i udało mi się zdobyć drugie miejsce, to takie miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  24. uuu... fajniutkie kosmetyki.
    chciałabym wypróbować taki tatuaż na usta.

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję wygranej:)
    rzeczywiście wiele fajny rzeczy w niej jest:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow ile dobroci- zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała nagroda gratuluję i życzę kolejnych tak fantastycznych wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiedziałabym, że mnie zatkało... Ale Twój talent jest tak wielki, że nagrody wypadają blado ;)
    A tak serio, to wielkie gratulacje Kochana! I oby założone cele się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
  29. też muszę spisać postanowienia noworoczne... ale pewnie i tak ich nie dotrzymam :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wygranej, zdecydowanie się potwierdza maksyma, że aby wygrywać trzeba grać ;) Ja bym chętnie dowiedziała się co masz na paznokciach :) Świetne połączenie, pokaż z bliska!

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję !



    serdecznie zapraszam na moje urodzinkowo-noworoczne rozdanie
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/12/100-lat.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję :)
    Paczka zawiera mnóstwo cudeniek. I mnie Twoje makijaże bardzo się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego Najcudowniejszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. mi też udało się coś wygrać ostatnio i byłam w szoku ;) ile kosmetyków ;) ciekawa jestem tych nalepek na usta ?:) co to w ogóle i jak działa ?:)

    OdpowiedzUsuń
  35. gratulacje !
    też nigdy nie wierzyłam w swoje siły, wiele razy próbowałam, aż się wkońcu udało, trzeba wierzyć w to co się robi i nie poddawać się ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję! :) Nagrody świetne i chętnie przygarnęłabym je, ale zdecydowanie Ci się należą za świetną robotę :) POKAZUJ CO JEST W PUDEŁECZKU! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale sprzęcior :D mi i tak by się nie przydał ;<

    OdpowiedzUsuń
  38. wow spora ta paczka..:)
    gratuluje wygranej..:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Na szczęście moja pani manicurzystka potrafi zrobić coś z niczego :D

    OdpowiedzUsuń
  40. chyba nie masz czego żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  41. A to w takim razie czekam :D

    OdpowiedzUsuń