Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 26 stycznia 2013

Brązi zwyklaczek.

Już kiedyś był bardzo podobny makijaż, ale ostatnio takie właśnie uwielbiam ♥ Nie chce mi się cudować z kolorami, dopadła mnie jakaś monotonia ale mam nadzieję, że to szybko minie ;) Czas teraz pędzi jak szalony, jeszcze niedawno był poniedziałek a dziś już sobota. Nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała o ćwiczeniach Skalpel, do którego dołożyłam pompki ale nie w jakichś rekordowych ilościach oraz trening z gwiazdami ale jedynie z Olą Szwed + oczywiście 8min ABS co możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Dzięki temu zaczynam się sobie powoli podobać chociaż to jeszcze nie jest szczyt moich marzeń. Tak jak pisałyście wagą nie za bardzo się przejmuję chociaż nie ukrywam, że chciałabym aby była ona mniejsza :P Zgrzeszyłam i zmierzyłam się tym razem po 8 dniach i z tego co obliczyłam ubyło mi łącznie znów coś ok. 9 cm. Wczoraj na obiad zrobiłam sobie pyszną sałatkę z tuńczykiem i makaronem z diety 3d chili, jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana mogę napisać co i jak. Jest banalnie prosta a jak smakuje ♥ K. jedzie na uczelnie a ja biorę się powoli za sprzątanie, następnie może obejrzymy jakiś film i ponownie ćwiczenia <3 nie mogę się doczekać kolejnych i kolejnych, dają mi tyyle radości. Chociaż ramion praktycznie już nie czuję! :(  Tak wiem, przepraszam, może nie powinnam o nich tyle pisać, ale cóż ja poradzę ;)  Dzisiaj również wykończyłam Megakrzem, sama osobiście go nie kupię a zastanawiałam się nad tym czy włosy mogły mi zacząć wypadać bo używałam szamponów bez SLSów, od jakiegoś czasu do nich powróciłam i tak jakby mniej wypadały, praktycznie wcale + do tego nasiona kozieraki które pachnął przyprawami do zup :D K. nie znosi tego zapachu, mówił, że pewnej nocy nie mógł przez niego spać :P 




Pełna lista kosmetyków:


*twarz*


podkład BB Cream Garnier cera tłusta i mieszana
puder transparentny z Essence,
róż Stone Autumn ,
rozświetlacz NN,
korektor Bell Multi Mineral Anti Age 01.
bronzer Vipera Fashion Powder

*oczy* 

baza Hean
cielisty cień z Bell ,
połyskujący cień Pupa [ten]
biały cień MIYO
brązowy cień z Bell
czarny cień do kreski na górnej powiece
maskara Eveline Big Volume Lash Professional
brwi: cień 116 Dark Chocolate + baza HEAN

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



41 komentarzy
  1. też mam taki kartkowy kalendarz i tylko skreślam dni do następnych egzaminów ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. zapewniam Cię że żaden facet nie znosi kozieradki :D makijaż piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej determinacji :)

    piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeeeeeeee widzę, że idziesz jak burza:D Ja kurcze ostatnio trochę omijam treningi, ale od dzisiaj się biorę już za siebie :D
    Póki co mam przez 11 dni 2cm mniej w talii i brzuchu :) Ale tylko 0.5 w udach a chciałabym jeszcze 3 :) Więc po śniadanku do dzieła :D A i Tobie życzę wytrwałości Kochana! :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaa widzisz, z tego rozpędu zapomniałam napisać, że bardzo mi się makijaż podoba ^^ Zdecydowanie LUBIĘ TO :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już kilka razy podchodziłam do Ewki,najdłużej wytrzymałam tydzień.Jakoś brak mi motywacji,jestem strasznym leniem ;(( Chciałabym wreszcie poznać smak endorfin ;p Raz tak mnie ni z gruszki ni z pietruszki tchnęło do ćwiczeń byłam bardzo optymistycznie nastawiona,a po ćwiczeniach nagle dostałam kopa energii.Ale to było tylko raz :(

    OdpowiedzUsuń
  7. no to powodzenia w dalszych ćwiczeniach! ;D
    też ćwiczę, ale chyba nie tak intensywnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tunczykowo- makaronowa salatka jest pyszna, lubię lubię ją ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten zwyklaczek :) Zawsze jak czytam Twoje notki to mam motywacje zeby zaczac cwiczyc ale jak tylko Twoj blog zniknie mi z oczu odsylam to gdzies w niepamiec tlumaczac ze brak czasu itd :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię brązowe makijaże. Podobno do mojej urody nie pasują, ale co ja na to poradzę ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to powodzenia w dalszym ćwiczeniu :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tą dietą 3D chili :) Co to za sałatka? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny make-up :* Ślicznie wygląda . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. sama zamierzałam ćwiczyć, ale cieżko mi się za to zabrać. powinnam chyba najpierw zacząć od chodzenia spać o tych samych porach hehe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zwyklaczek :) masz zaparcie i silną wolę a mi się nie chce echhh jestem leń ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poproszę o przepis na sałatkę z tuńczykiem i makaronem ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny makijaż, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam sie w Chodakowskiej, niestety mogę ćwiczyć tylko 4 razy w tygodniu. Teraz przez 3 tygodnie mam wolne więc zamierzam robić to codziennie! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne oko, uwielbiam taki make up :)
    co do sportow - to nieustannie Cie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaz prosty...ale sliczny :*** No nie wiem wlasnie jakos sie zbieram i zebrac nie moge do tych cwiczen :D ale nadejdzie ten dzien :D mysle ze szybciej niz sama sie spodziewam...wiem ze nie ma co odkladac...no ale jakos nie moge sie zebrac :D

    OdpowiedzUsuń
  21. podziwiam Cię , ja bym nie dała rady, ciągle próbuje a wychodzi, że ćwicze nie całe 2 tyg i się poddaje ;)
    świetny makijaż ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Też już od dawna uwielbiam ćwiczenia, sprawiają mi mnóstwo radości i ubolewam nad tym, że przez szkołę ćwiczyć codziennie nie daję rady ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jestem bardzo zainteresowana tą dieta 3d - poproszę o wskazówki ;)

    brawo za Twoją wytrwałosc w treningach ja robię na zmianę skalpel z killerem plus brzuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję efektów! Ja już mam ponad 2 kg mniej, motywujące :D Najgorsze, że teraz mam sesję i na dodatek siedzę u mojego lubego i z ćwiczeń został mi jedynie rowerek stacjonarny :/ Ale dobre i to :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie taki mejkap lubię:)Też muszę się zabrać za ćwiczenia, ale mam strasznego lenia..podoba mi się Twój "kalendarz", widać, że jesteś zorganizowaną, zmotywowaną osobą:)

    OdpowiedzUsuń
  26. super sprawa z tym kalendarzem, chyba się zainspiruję ;) skalpela robię AŻ od 2 dni, ale mam nadzieję, że z każdym dniem będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny makijaż, taki delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny makijaż...a ja jak wrócę do domu to też sobie poćwicze...ale na skakance...daje mi ona niezły wycisk

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam twoje makijaże :)

    A ten idealny, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wygląda ten makijaż, bardzo efektowny. No i podziwiam samozaparcie :) w ćwiczeniach

    OdpowiedzUsuń