Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Choróbsko & Sałatka z tuńczyka.

Jak widać po tytule na weekend odwiedziła mnie pewna pani, niezapowiedziana, niechciana ale jednak się pojawiła. Choroba się nazywa. Strasznie męczył mnie kaszel, gardło i katar do tej pory. Nie miałam siły praktycznie na nic i caluteńką sobotę spędziłam w łóżku, nie licząc wyjścia do sklepu bo wtedy jeszcze się w miarę czułam. Niedziela wcale nie była lepsza, ale jednak dzisiaj już jedynie lekko pobolewa gardło chociaż nos nadal zatkany. Co najlepsze za oknem -12 stopni a jutro już rzekomo ma być na plusie, czy to możliwe ? Nie wiem, ale mam nadzieję, że nie bo chce jeszcze przez długi czas cieszyć się tym, co jest za oknem!  W sobotę Ewka zaliczona z samego rana, ale w niedzielę jedynie dałam radę 8 min ABS. Dzisiaj nie mogłam sobie odpuścić i z rana Skalpel ♥ wróciłam do świata żywych. Przy okazji z ćwiczeniami miałam jakiś chory sen i sama Chodakowska mi się śniła! ;o w szoku normalnie byłam, hahah :D Ja to mam nieźle w tej głowie poukładane. Waga co nieco ruszyła, więc nie jest źle ;) Na głowie mam taki nieznośny dwumiesięczny odrost, że natychmiast muszę się go pozbyć! :D ale to w następnym tygodniu. Do tego razem z K. mamy zamiar rozpocząć kurację z Effaclarem Duo, mam nadzieję, że pomoże + moja skóra jest w opłakanym stanie, strasznie przesuszona i nie wiem czym ją ratować, balsamować się chyba codziennie a najlepiej dwa razy dziennie. Muszę poszukać jeszcze u siebie w mieście sklepu gdzie mogę dostać nierafinowany olej kokosowy bo w jednym już widziałam ale nie zaszkodzi poszukać drugiego i też mam nadzieję, że wpadnie w moje łapki, uwielbiam zapach kokosa ♥ Nie zdążyłam Wam podziękować za ponad 40 000 wyświetleń mojego bloga, jesteście normalnie niesamowite! Do tego udało mi się wygrać paletkę która znajduje się tutaj i już nie mogę się jej doczekać bo nie powiem, cienie bardzo przypadły mi do gustu ;)  Kilka z Was było zainteresowanych sałatką z tuńczyka o której pisałam wcześniej więc postanowiłam podać przepis ;) Niestety, nie uwieczniłam jej na zdjęcia aby narobić smaku! :P


Do jej przyrządzenia potrzeba: 
  • makaron 50g suchej masy
  • pomidor 1 mała sztuka 150g
  • tuńczyk w zalewie 2 płaskie łyżeczki 60g
  • ogórek kiszony 1 sztuka 100g
  • natka pietruszki 10g - osobiście jej nie dodaje ;) 
  • Przyprawy: sól, pieprz, czosnek szczypta
  • zioła prowansalskie 2 łyżeczki - również ich nie dodaję

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



42 komentarze
  1. skalpel przede mna dzis :) tez mam kaszel straszny;/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrówka!
    u mnie w domu wszyscy chorzy :(
    a sałatkę znam- spróbuj koniecznie wersji z gotowanym na parze brokułem zamiast pomidora (wtedy zamiast ziół wystarczy tylko świeżo mielony czarny pieprz!) mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka :)

    Chętnie skorzystam z Twojego przepisu na sałatkę, bo uwielbiam tuńczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sałatki. :) Ta musi być pyszna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze nie ma zdjecia salatki:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo gratulacje wyświetleń :) Będzie tylko więcej :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No to dobrze, że wróciłaś do żywych... ja na szczęście jakoś nie choruje ostatnio!! Oby tak było dalej hihi :* Niestety u mnie o wiele wiecej śniegu :(( masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez znów jestem chora , a w piatek studniowke mam :/ . zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja stosowałam effaclar duo, strasznie mnie podrażnił, moją mame w sumie też ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie tylko Ciebie ta Pani odwiedziła :(
    Zdrowiej :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zycze duzo zdrowka i powrotu do formy, wiem co tzn sama jestem chora;/
    gratuluje tak ogromnej popularnosci;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiw tylko tunczyk I zabieram sie do robienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie salatki;]
    zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. pyszna sałateczka mniam :) ładne zdjątko kochanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tuńczyka! ;-)
    Na pewno skorzystam z Twojego przepisu.
    Tymczasem zapraszam...
    www.przezwyciezyc-siebie.blogspot.com
    Dopiero początek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę daj mi znać jak się spisuje Effaclar Duo :) Czekam aż będzie w promocyjnej cenie i też się na niego skuszę, bo ostatnio coś średnio to wszystko wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię sałatkę z tuńczyka:)
    nie cierpię pietruszki!

    OdpowiedzUsuń
  18. elo kochana:* zdrówka Ci życzę!:* no i oczywiście wypróbuję sałatkę:*

    Aaaa i zapraszam do mnie na konkurs:) to już ostatnie dni! Do wygrania bon na buty:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to wracaj do zdrówka ;*
    ja kupiłam swój olej kokosowy na e-naturalnie ;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  20. Z sałatką z pewnością spróbuję, jednak podejrzewam, że nie w takich ilościach, ponieważ nie mam w domu wagi kuchennej, niestety.
    Co do Effaclaru Duo - skoro masz suchą skórę pamiętaj o używaniu go punktowo. Swego czasu byłam "mądra" i nakładałam go na całą twarz, przez co jakiś czas miałam problem z suchą skórą.

    OdpowiedzUsuń
  21. O jak Chodakowska się już śni to znaczy, że mało treningów :) hehe.
    Też skalpelka piłuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. heheh kochana ta moja dieta to po to by zdrowiej sie odżywiac, nie mam zamiaru katowac się niewiadomo jak ale moje odzywianie musi przejśc rewolucję. Do tej pory jadłam totalny śmietnik i wreszcie powiedziałam sobie dośc.

    Ja dziś odpalam skalpel 2 z nowa plyta Ewy :D a Tobie jak idzie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Współczuję choroby i życzę już wyzdrowienia do końca! Mnie to na szczęście ominęło jakoś w miarę, miałam tylko nie wielkie objawy ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. ja się mierzę raz w miesiącu, wtedy widzę najlepsze efekty :) a na wagę wchodzę tak raz w tyg :) albo jak sobie o niej przypomnę :P
    dziś jestem juz po nowym skalpelu - mega mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a gdzie zdjęcie sałatki moja droga?:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Często robię taką samą sałatkę i uwielbiam ją! :) Wracaj do pełni sił! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie to już może być na plusie do lata! :D Choć jakby nie było - zima jest piękna i zdecydowanie ma swoje uroki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kuruj się ! :) Ja jak na razie na skórę nie narzekam, choć jest za blada ;/ :)
    Nie przepadam za tuńczykiem .
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe jak wyjdzie ta kuracja :D
    Mu mnie się robi sałatkę z tuńczykiem z kukurydzą xd

    OdpowiedzUsuń
  30. o, sałatkę sobie z pewnością zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny, blog, będę śledzić jego dalsze losy ... obserwuje i zapraszam do siebie http://mums-in-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Omnomnomnom, wielbię tę sałatkę <3

    Serdecznie zapraszam na konkurs na moim blogu <3
    KLIK

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdrowiej jak najszybciej! też czekam już na lato ;)

    OdpowiedzUsuń