Manicure
Makijaż
Recenzje

niedziela, 6 stycznia 2013

Hity roku 2012.


Już od dłuższego czasu planowałam napisać o swoich ulubieńcach 2012r. Miała ona się pojawić wczoraj, aczkolwiek byłam w szkole i przedłużyło się to o dzień. Z Ewką wczoraj sobie odpuściłam ale dzisiaj wracam, ćwiczyłam 5 dni pod rząd więc to i tak wielkie wow bo myślałam, że szybciej wymięknę. Do tego jeszcze waga już kompletnie padła ;) W Rossmanie rzekomo pojawiły się olejki z Alterry ale o 5zł droższe, no hello, ja wiem, że trzeba zarabiać ale aż tyle od jednej buteleczki za głupią pompkę ? ;o Wracając do ulubieńców to jedni są ze mną od początku roku inni dopiero pod koniec ale postanowiłam ich tutaj umieścić bo nie wyobrażam sobie swojego makijażu, pielęgnacji czy też przygotowywać bez nich ;) O wielu rzeczach pewnie jeszcze zapomniałam ale wyjdzie to w praniu. Starałam się aby produkty były z różnych kategorii ale wszystko krąży wokół kosmetyków. 


  1. Pędzel Maestro 120 r. 22- uwielbiam go do konturowania i nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez niego ♥ 
  2. Biały cień MIYO- pewnego czasu był BOOM na cienie tej firmy niestety u mnie w mieście jak i pobliskim nie można było ich dostać, ale za uprzejmością jednej z Was mogłam go przetestować i jest genialny, w moich makijażach przewija się praktycznie non stop.
  3. Tusz Essence I love Extreme- zużytych opakowań było tylko jedno ale jest to jeden z najlepszych tuszy jakie do tej pory używałam a do tego jego cena powala na kolana, przy wizycie w Lublinie na pewno zaopatrzę się w kolejne opakowanie.
  4. Balsam do włosów z Joanny- już nie raz uratował mi życie po myciu włosów kiedy to miałam poplątane końcówki, nadaje się do tego rewelacyjnie poza tym włosy po jego użyciu są miękkie, zużyłam ich ok 5 opakowań, jest niesamowicie wydajny i z pewnością będę do niego ponownie wracała.
  5. Baza z Hean- była strzałem w dziesiątkę, nie wiem jak mogłam bez niej wcześniej funkcjonować, niesamowicie podbija cienie o czym możecie poczytać T U T A J, nic dodać nic ująć. 
  6. Tonik ogórkowy z Ziajki- wracam do niego chętnie, świetnie odświeża buźkę do tego kosztuje grosze więc czego chcieć więcej ;) 
  7. Cień z Kobo 104 Pale Peach- przepiękny brzoskwiniowy kolor pasuje do każdego brązowego makijażu, na pewno zakupię kolejny jak tylko ten mi się skończy.
  8. Róż Bell 2skin pocket- zakupiony w biedronce jeszcze jak były te pierwsze kosmetyki z sklepach, idealnie nadaje się jako bronzer ♥ wpada trochę w pomarańcz ale nie jest on chamski, będę poszukiwała zapewne następnego albo skuszę się tym razem na W7.
  9. Puder fix&matt z Essence- kolejny dobry produkt tej marki, jak dla mnie matuje na wystarczająco długo, z wydajnością też jest ok tyle tylko że znów muszę jechać po niego do miasta obok, na pewno będzie kolejne pudełeczko.
  10. Pędzel Maestro 490 r. 10- dostałam za wygraną w konkursie jakieś 2 tygodnie temu i nie wiem, jak mogłam bez niego funkcjonować tyle czasu. Fenomenalnie rozciera wszelkie granice między cieniami, jeśli jeszcze któraś z Was go nie ma to zachęcam do kupna, praca z nim to czysta przyjemność.
  11. Odżywka do paznokci Eveline 8w1- przez jednych uwielbiana zaś innych znienawidzona, ja jestem na szczęście w tej pierwszej grupie o czym możecie poczytać T U T A J.
  12. Czarny cień Inglot- niezastąpiony w każdym makijażu do zagruntowania kreski robionej kredką, niesamowicie głęboka czerń i niesamowicie wydajny. Mam nadzieję, że starczy mi na kolejny rok, chociaż wiem że może nie powinnam go używać przez tak długi okres czasu ;) 
  13. Kolejny cień Kobo 116 dark chocolate- nim często wypełniam moje brwi i sprawdza się do tego w sam raz, w ciemniejszych makijażach również niezastąpiony. 
  14. Balsam brązujący z Lirene- moje KWC o którym pisałam T U T A J i cóż więcej mogę dodać, niezliczona ilość zużytych opakowań, ulubieniec nie tylko minionego roku ale także wcześniejszych lat.
  15. Podkład Matte & fresh skin  Lovely- odkryty w sumie przez przypadek i niedawno na wizażu ale zdążyłam go już przetestować na tyle dobrze, że znalazł się on w ulubieńcach roku, niebawem powinna pojawić się jego większa recenzja.
  16. Paletka do brwi Essence- jest to już moje drugie opakowanie które praktycznie wykończyłam. Powrócę do niego ponownie albo spróbuję teraz Catrice ale polecam serdecznie! ;) 
  17. Dwustronna kredka z Rimmela- zakupiona w Pepco za jakieś 6-8zł a sprawdza się jak niejedna kredka z wyższej półki. Biel utrzymuje się na linii wodnej przez dłuższy czas zaś czarna na górnej powiece cały dzień. W Pepco często można znaleźć takie perełki więc polecam odwiedzać ten sklep ;) 
  18. Pędzel z Elfa- kupiłam go z myślą o nakładaniu podkładu lecz zmienił on swoje zastosowanie i nie wyobrażam sobie teraz nakładania pudru sypkiego czymś innym.
  19. Szampon z BabyDream- tego kosmetyku  nie muszę już chyba przedstawiać, te z Was które bacznie śledzą mojego bloga wiedzą, że jestem wielką fanką tego produktu i zużyłam już hektolitry przezroczystego żelu jednak zobaczyłam że ostatnio zaczął mi trochę plątać włosy ale mimo wszystko i tak jest to mój ulubieniec.
  20. BB Cream Garnier do cery tłustej i mieszanej- z początku Garnier wypuścił jedynie produkt do skóry suchej i normalniej co niekoniecznie przypadło mi do gustu, strasznie się ścierał, nie trzymał się zbyt długo na buzi z tą wersją jest zupełnie inaczej, fakt faktem czuć trochę alkohol ale po pewnym czasie można się przyzwyczaić. Możecie zobaczyć jak wygląda na buzi i poczytać nieco więcej. T U T A J 

Nie wiem czy jest to tak wiele czy nie, ale zapomniałam na pewno o czymś. Pomyślałam, że może byłybyście ciekawe jakie produkty były moimi ulubionymi przez dany miesiąc ? Chciałybyście poczytać czy jednak wolicie osobne recenzje ? ;) Dalej czekam na propozycje makijaży wraz ze zdjęciami ;P  

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



73 komentarze
  1. oo tusz z essence ! :D też uważam go za hit:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka Eveline 8w1 to także mój hit <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa notka :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tusz, puder, balsam brązujący i odżywka do pazurków to także moi ulubieńcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ich sporo tych ulubiencow! :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na notkę :) Też myślałam od grudnia żeby cos takiego wymodzić więc musze w końcu zasiąść przy moich kosmetykach :D Kilka rzeczy które polecasz mnie ciekawią więc chętnie je wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny miks zdjęciowy, a ulubieńcy jeszcze fajniejsi:)
    wypróbuję kilka punktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiele z Twoich sa i moimi ;)
    ps. w czym robiłas taki napis?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chętnie poczytam i popatrzę na recenzje, także co nie zrobisz dla mnie będzie OK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm róży z Bell nie mogłam nigdzie znaleźć, tonik ogórkowy z Ziaji używałam kiedyś, ale wg mnie tylko odświeża buzię i przestałam go stosować> Czaję się na puder z Essence;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię toniki z ziaj(i) .

    Ciekawie blogujesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za radę, o ile w ogóle wyjdzie mi drugi raz, to spróbuję tak zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog.
    Zapraszam do mnie na blog nelieslife.blogspot.com xdd.

    OdpowiedzUsuń
  14. cienie Inglot i odżywka Eveline to zdecydowane numery 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę kupić ten ogórkowy tonik z ziaji. :) Odżywkę Eveline 8w1 bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szampon z babydream dobrze mi sluzy przy myciu pędzli, a puder transparentny z essence jest jednym z lepszych jaki mialam, chociaz skladem to on nie powala ponoc ale ja rzadko zwracam na to uwage - przyznam sie bez bicia :) cienie z inglota bardzo lubie, a tuszu z essence nie probowalam ale zamierzam :)

    ps. suczka to gryfonik belgijski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. baardzo fajna notka ;d
    zaprasza do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo z tych kosmetyków mam i też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poluję na ten puder z essence, ale ostatnio go nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  20. kilka produktów i ja bardzo lubię :) a 15 mam ale jak dla mnie strasznie śmierdzi co utrudnia używanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szampon babydream, balsam z lirene, odzywka 8w1, podpisuje sie pod tym co na ich temat napisalas:)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze szkoda, że u mnie odzywka Eveline nie sprawuje się tak dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  23. ta paletka do cieni z essence jest genialna ;)) nie moge sie z nia rozstac xD
    mozesz dac poszczegolne recenzje ;D chetnie poczytam ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dużo ulubieńców! :) Muszę niektórych popróbować, bo wydają się ciekawe :) Cienie Miyo również chętnie wypróbowałabym, ale u mnie kompletnie ich dostać nie można :( A tonik z Ziaji również uwielbiam - najważniejsze, że dobrze oczyszcza i odświeża :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście dużooo tego ;)
    Ale każdy produkt którego używasz - widać efekty na makijażach są rewelacyjne ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię ten ogórkowy tonik z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja byłam średnio zadowolona z tuszu essence I Love Extreme ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znalazło się tu i kilka moich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również zastanawiam się nad postem z ulubieńcami. Jeżeli jednak się zdecyduję z pewnością zamieszczę w notce również róż z Bell oraz paletkę do brwi z Essence - oba kosmetyki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej! Prowadzisz super bloga! Jeszcze tu wpadnę♥

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładne zdjęcie, też uwielbiam odżywkę b/s z Joanny, moim zdaniem paletka z catrice jest lepsza, mam mniej rude kolory, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. hmm też muszę właśnie zrobić taki post, tylko ciągle jest ciemno :/ widzę bb cream do cery tłustej, ja ten z garniera polubiłam bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tych rzeczy miałam tylko szampon Babydream, ale jak tyle rzeczy polecasz może coś wypróbuje :D

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. z chęcia poczytalabym takie notki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tusz z essence, odżywka Joanny i tonik z ziaji - lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sporo tych hitów - ja znam tylko 2 z nich - puder matujący essence i odżywkę 8 w 1 Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem czy dobrze widzę ale chyba też uwielbiam ten róż z bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie by było czytac comiesięcznych ulubieńców :) Ja także jestem zadowolona z tego różu bell :D Kocham go !

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna lista! na pewno coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. podzielam Twoje opinie co do połowy tutaj rzeczy, bo również miałam okazje ich wypróbowac

    OdpowiedzUsuń
  41. zarąbisty jest BB od Garniera- uwielbiam, i wszystkie kosmetyki Ziaji! Zapraszam na www.2bloggirls.pl oczywiście obserwuję mam nadzieję, że zrobisz to samo!

    OdpowiedzUsuń
  42. duzo tych hitow:d niczego stad nie mialam:>

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten Tonik ogórkowy z Ziajki jest do każdego rodzaju cery? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Używam kilka kosmetyków z Twojej listy i też jestem bardzo, bardzo zadowolona :)! Np. tusz z Essence jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  45. sporo masz tych hitów:)znam ten tonik z ziaji i jakoś mi nie odpowiada jakiś taki nijaki jak dla mnie, chociaż inne ziajowskie rzeczy lubię:)

    a kity 2012 też zrobi?:)

    OdpowiedzUsuń
  46. no to kupię sobie ten tusz z essence ;) od dawna na niego zerkam
    a co do pudru... myślę nad tym albo nad sypkim z My Secret
    również lubię ten szampon, zawsze jest w mojej łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. no ja cwiczyłam z Ewką tzn robiłam treningi.. ale nie wytrwałam ;/ teraz widzę motywacje wszystkoch z nowym rokiem i az mi głupio ;/ może jutro spróbuję :)mam teraz kilka dni wolnego to może uda mi sie pocwiczyc codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne recenzje, miło się czytało Twojego bloga przez ten rok!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawa jestem, czy moim paznokciom pomoże ta odżywka Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ostatni kreM BB tez go uzywam :)) super jak dla mnie !
    U MNIE NOWY WPIS! ZAPRASZAM DO SKOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:))

    OdpowiedzUsuń
  51. większości nie używałam.. chyba czas na próbę :P

    OdpowiedzUsuń
  52. sporo tego masz :D 6 <3 !!!

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com wchodząc, klikając w linki, komentując pomagasz mi przedłużyć współpracę! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. również mam bazę Hean i jestem z niej zadowolona, tak samo jak cienie miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Swietna mieszanka zdjeć.
    W ogóle super recenzje :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam teraz ten ogorkowy tonik z Ziajki hjihi :)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam z tego tonik Ziaji i też lubię :) Paletkę do brwi Essence też mam i nawet lubię, chociaż jeszcze nie do końca umiem się nią posługiwać ;p
    A muszę się skusić na balsam Joanny i puder matujący z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak dla Mnie ten pomysł z pisaniem o ulubionych kosmetykach jest bardzo dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Moja lista ulubieńców na pewno byłaby dużo krótsza, bo ciężko znaleźć mi kosmetyki, po które mam ochotę znowu sięgnąć na półce w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Babydream to także mój ulubieniec, pozostałych nie znam albo tylko ze słyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  60. Tonika z Ziaji tez namietnie uzywam :) Odzywka z Eveline tez boska jest :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Sporo tego. A ja chyba nic z tych rzeczy nie używam ;p

    OdpowiedzUsuń
  62. Mi się podoba takie podsumowanie... Dużo rzeczy nie miałam z tej listy ale BB Cream muszę mieć do cery tłustej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. U mnie chwilowy zastoj niestety :( Moze cos w weekend napisze ( mam nadzieje)

    OdpowiedzUsuń
  64. Kochana to dobrze to nawet bardzo dobrze!!! grunt, że sie nie poddajesz! mnie też boli brzuch i uda... masakra! :) ale tez sie nie poddaje i narazie cwicze codziennie :) w weekend wróce do pracy to bede cwiczyla w każdy wolny dzień :) ale tez nie mam zamiaru sie poddac :) zobaczysz kochana do lata będziemy taaaakie piekne :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  65. Przeraża mnie Twoja ilość kosmetyków do włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. Vejs, w jakim programie obrabiasz fotki i dodajesz napisy?

    OdpowiedzUsuń