Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 11 stycznia 2013

Mani pani Dżoo.

Nie było mnie chwilę, ale śledziłam Wasze posty. Jutro i pojutrze do szkoły, więc raczej się nie pojawią. Dzisiaj 12 dzień z Ewką zaliczony na 13, jak na mnie to sukces, uwierzcie. Ciężko i trudno jest z moim charakterem bo zazwyczaj jest "oj jutro", " nie chce mi się " ale nie teraz! Nie tym razem. Od poniedziałku będę do 15 praktycznie sama w domu, ale to dobrze, przynajmniej los się do nas uśmiechnął, do Niego ;* Dziś od samego rana wiedziałam już co będę robić, więc wzięłam się za paznokcie, z początku były mleczne ale dodałam brokat i jest picuś glancuś ;) Następnie musiałyśmy iść do urzędu, zaliczyć kilka sklepów zaś K. był na szkoleniu. Ja nie rozumiem co za ludzie pracują w tych przychodniach ...


Tymczasem spadam robić obiad i kończyć tort. Pod wieczór zaliczę jeszcze może ABS ;)  Z racji szkoły już dzisiaj pragnę życzyć Wam udanego weekendu moje drogie. Co byście powiedziały na buble kosmetyczne 2012r ? Musiałabym się trochę nad tym zastanowić ale jest to wykonalne ;) Buźka.

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



68 komentarzy
  1. i z dodatkami i bez świetne pazury, udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. idealne płytki <3

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudny mani! :) ideał.
    chętnie poczytam o bublach- zawsze warto wiedzieć, co omijać!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z chęcią poczytałabym o bublach :) Co do pazurków - wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny kształt i zdobienie i kolor i w ogóle! <3 :)
    Pewnie, że dawaj te buble :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny mani, bardzo delikatny, ale uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne pazurki ;) co to za lakier ?
    jestem jak najbardziej za postem z bublami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze motywacji bo ja ostatnio zbieram sie i zbieram i zebrać nie mogę;/ a pazurki masz sliczne i jeszcze ten brokat pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z brokatem 100razy lepsze :D Bomba efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za bublami:) Bardzo ładne paznokcie, z brokatem jakieś takie elegantsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super brokat wygląda ;). Ja się zbieram do podobnego mani od jakiegoś czasu ale nie mam takiego brokatu :D. Też ćwiczę z Ewką, co 2 dzień. Jutro będzie ważenie, bo jestem też na diecie i jestem ciekawa jakie efekty będą po całym tygodniu. Boję się, ze jak nie zobaczę rezultatu to trochę mi to podłamie skrzydła :). Tobie życzę powodzenia i dlaszych sukcesów i motywacji :*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne pazurki :)
    ja dziś jestem po Killerze i 10 min na posladki z Mel B :) czuje się fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem za bublami! :)
    A paznokcie wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz dokładnie taki kształt paznokcia o jakim marzę. Niestety nie umiem takich zapuścić :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądają, ale chyba bardziej podobają mi się bez tego brokatu ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne paznokcie,
    Jeju ja nigdy czasu nie mam żeby tylko je pomalować :(

    OdpowiedzUsuń
  17. również ci życzę udanego weekendu! Bardzo fajne paznokietki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to bardzo ładnie.

    Chętnie poczytam o bublach, warto wiedzieć takie rzeczy. No i oczywiście Tobie też życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  19. faajnie ;d super wymyśliłaś :*
    zapraszam do mnie Kochana ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dawaj te buble :)
    a paznokcie sliczne, ksztalt i dlugosc tez :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przesliczny masz ksztalt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem na tak zawsze warto wiedzieć czego unikać na przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie, delikatnie, ale ja ostatnio lubię zaszaleć z kolorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny mani :D Dawaj buble, musisz napisać czego mamy unikać ;) Słowo już się rzekło ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny efekt, sama planuję stworzyć coś podobnego. Powiedz mi, czy używałaś brokatu sypkiego, czy jakiegoś lakieru z brokatem?

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć :)
    Czy mogłabyś napisać, jaki to lakier? Przepiękny, szukam takiego ;) A kształt paznokci masz bajeczny.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier to Essence cotton candy ;))

      Usuń
  27. Piękne paznokcie :) Znam to - zaraz, później, etc... Samo życie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne pazurki ♥ No mnie też wkurzają te baby w przechodnich , łaskę robią ,że pacjenta muszą obsłużyc i kartoteki gubią o.o -,- . Tak , chceby buble :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. wow lekki brokat calkowicie zmienil wyglad mani :DDD uwielbiam taki jasny kolor na panzokciach, podchodzacy az pod bialy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. jak pięknie wyszły Ci te paznokcie *.*
    a ja jestem z siebie dumna bo mam już za sobą 2 miesiące codziennych ćwiczeń z Mel B ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem za napisaniem o bublach - będę wiedzieć czego nie kupować :) Paznokcie masz prześliczne - idealna, regularna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie paznokcie wyszły;)
    ja czekam na buble!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie zrobione paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wytrwałości w ćwiczeniach :) A manicure cudny, taki delikatny, bardzo mi się podoba. No i świetnie komponuje się z pierścionkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zrobiłam 19 i miałam tydzień przerwy przez brak czasu, dzisiaj powracam :)
    Życzę wytrwałości w treningach

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyszły pięknie, delikatnie! Dawno tak idealnie subtelnych pazurków nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękny kształt pazurków : )

    OdpowiedzUsuń
  38. kochana masz prze sliczne paznokcie!:):*

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne paznokcie, choć wolę te pierwsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczny mani, mam taki na mojej liście do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochane pazurki<3 Śliczne! Takie kobiece, delikatne i eleganckie-takie lubię najbardziej!!!:*
    Pozdrawiam Ślicznotko!:)
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne paznokcie :) jaki to jest lakier ten bezowy ?

    OdpowiedzUsuń
  43. co do bubli to ja mam jeden, ale pomysl na notke fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz przepiękne paznokcie! Ich kształt jest idealny. A tak pomalowane wyglądają extra! '__'

    OdpowiedzUsuń
  45. idealne paznokcie!
    rozpoczęłam kurację z odżywką Eveline i mam nadzieję, że efekt końcowy będzie podobny.

    OdpowiedzUsuń