Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 19 stycznia 2013

Mniej słodka landrynka.

Wstałam rano, spojrzałam przez okno i zobaczyłam padający śnieg, cieszyłam się jak małe dziecko. Rzekomo padał całą noc więc jest go jeszcze więcej. Ach, pamiętam te jazdy na sankach, na tzw. jabłuszku- beztroskie dzieciństwo. Czasami tęsknię za tamtymi czasami ;) Mój K. pojechał do szkoły, sesja czas start a ja już z rana poćwiczyłam, zdążyłam zjeść kaszę manną z malinami ♥ Zrobiłam peeling całego ciała i teraz pędzę położyć maseczką na włosy. Cały dzisiejszy mój dzień, brak planów ;) Na obiad mam zamiar przygotować sobie rybkę, mmm aż ślinka cieknie jak o niej pomyślę :P Muszę znaleźć jakiś fajny sposób na jej przyrządzenie w internecie i do dzieła. Jeśli mi się uda, spróbuję wyczarować jeszcze jakim makijaż, a na razie zostawiam Was z tą oto landrynką ;)  Do jego wykonania nie potrzeba zbyt wielu kolorów, nie potrzeba także nie wiem jakich zdolności bo jest on niezwykle prosty ;) 


Brwi: baza pod cienie Hean, brązowy cień Kobo dark chocolate 116
Oczy: baza pod cienie Hean, mocny różowy cień NN, granatowy cień Revlon, eyeliner w piasku, biała kredka Rimmel na linię wodną, tusz Eveline big volume lash
Twarz: próbka podkładu z Clinique, puder Synergen+ mąka ziemniaczana, bronzer Virtual, róż Stone, rozświetlacz Collection 2000


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



37 komentarzy
  1. brwi masz swietne, ja nie moge takich uzyskac;( a makijaz jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj taaak ! Jazda na sankach - beztroskie dzieciństwo ! Chciałoby się czasami do niego wrócić :)
    Ładny makijaż ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze lubiłam połączenie różu i szarości :) piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz świetne brwi ! Strasznie mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż :) zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, piękne oczka :) i makijaż i oczy :D Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne oczka:) co do ryby :D ostatnio robiłam pizze m.in. z łososiem, wkrótce wrzucę przepis na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie tu u Ciebie :)
    No i makijaż - boski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super makijaż! bardzo mi się podoba!! <3 Ale Ci zazdroszczę takiego leniwego dnia... :)
    hmm mąka ziemniaczana na twarzy?? :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż, ładnie dobrane kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. do dzisiaj byłam przekonana,że różowy cień do powiek nie może wyglądać dobrze. Ale u Ciebie wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dzisiaj też leniuchuję. ^^
    Bardzo ładny makijaż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też cały czas pruszy śnieg;)
    ładny makijaż :)
    lecz ja bym zrobiła cienką kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda róż i granat . Daje on taki świeży a zarazem mocny efekt . Cudo ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest ten róż w połączeniu z czarnym, trochę drapieżnie. Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten granat wygląda troche jak szary, uwielbiam połaczenia różu z szarościami i z granatem

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki sliczny!!! Oj tez bym chciala umiec tak slicznie malowac oczko :)) MAsz talent :* powtarzam sie ale tak jest :) heheh i jak wyszla rybka?? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też tęsknię za tymi czasami jak chodziliśmy zjeżdżać z górek. :D

    Zostałaś nominowana na Liebster Blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż i jaka kreska cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham te Twoje perfekcyjnie pomalowane oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mąka w makijażu? Ojej, jeszcze się z tym nie spotkałam :D Pewnie zapobiega świeceniu, hm? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przy ciemnych wloskach do twarzy Ci z tym pinkiem na oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz piękny makijaż :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także przyjmuję MegaKrzem już od miesiąca i jestem zadowolona z efektów ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. piekny makijaz, wygladasz w nim bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń