Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 1 stycznia 2013

Noworoczne postanowienia.

Jak już pewnie wiecie, nigdy jeszcze nie spisywałam postanowień noworocznych ale czas spróbować czegoś nowego, czas sprawdzenia siebie czy wytrwam w tym co sobie postanowiłam, zaplanowałam. Może to nie są jakieś wygórowane postanowienia ale po co takie spisywać, skoro możemy im nie sprostać ;) Wydaje mi się, że drobniejsze ale pewniejsze są o wiele lepsze, są w zasięgu naszej ręki, wystarczy tylko trochę wysiłku, chęci i silnej woli. Skupiłam się głównie na pielęgnacji zaś resztę, zachowam już dla siebie w głowie. 


1. Ciągle mam z tym problem więc muszę/ chcę nawilżać całe ciało najlepiej po każdej kąpieli ;) zwłaszcza w zimie moja skóra jest strasznie sucha i szorstka ale z własnego lenistwa nie chce mi się sięgać po balsamy i masła. Na rynku są już takie preparaty które wchłaniają się dosyć szybko a z racji tego że zamierzam wcierać w siebie specyfiki rano z łatwością i bez żadnych problemów będę mogła wskakiwać od razu w ubranie.
2. Stoją sobie na półce specyfiki to tego przeznaczone i tak czekają, aż się w końcu zlituję i zacznę używać! Ten punkt jest ściśle związany z 5 i 6 więc bardzo ważny ;) 
3. Stopy, stopy i jeszcze raz stopy! O nie to już kompletnie nie dbam, tyle kremów czeka a ja dalej w czarnej dziurze ;P O tyle o ile dłonie kremuję tak dolnych kończyn mi się też po prostu nie chce ale nawet sobie chyba nie wyobrażam ile tracę, gdyż mogę połączyć ten zabieg przyjemnym z pożytecznym w cieplutkich skarpetkach ♥
4. Szczotka do masażu i bańka chińska są obowiązkiem dnia każdego! Znów tak jak punkt 2 łączą się z 5 i 6 więc niezbędnik. Oczywiście w tej czynności będzie mi pomagał K ;)
5. Zbędne kilogramy czyli jakieś  6-8, a co za tym idzie będę jadła zdrowiej, regularniej i nie będę zaśmiecać żołądka czym popadnie bo to nie o to przecież chodzi. Dużo warzyw, owoców, nabiału, zdecydowanie mniej słodyczy.
6. Mam zamiar ćwiczyć codziennie przez 3 miesiące skalpel z Chodakowską, do tego 8min ABS albo Mel B, na biurku leży już wykonany wcześniej kalendarz na którym każdego dnia będę skreślała jedną krateczkę po wykonanym treningu, na końcu zaś będzie czekała mnie nagroda ;) mam nadzieje, że to mnie bardziej zmotywuje do działania bo ostatnio słabo z tym było. 
7. Bloga zakładałam głównie z myślą o makijażach, więc taki też mam zamiar. Pokazywać ich więcej! Robić tutoriale i opisywać krok po kroku co i jak ;) Jak myślicie, przydatny punkt ? 
8. Dbanie o włosy tj.  wmasowywanie w nie różne olejki i wcierki, maseczka jest obowiązkowa przynajmniej raz w tygodniu. Mam zamiar zaopatrzyć się w litrowy pojemnik więc powinien wystarczyć.
9. Peelingowanie całego ciała jest bardzo ważne a niekiedy czynność ta jest zapominana, tak samo jest i w moim przypadku dlatego wykonywanie go przynajmniej raz w tygodniu musi wejść mi w nawyk ;) 
i 10. której nie dopisałam ale teraz przyszła mi do głowy to szminki i błyszczyki. Nie jestem do nich przekonana a muszę to zmienić, sądziłam że żaden kolor mi nie pasuje, że to nie dla mnie a guzik prawda! Nawet czerwień która straszliwie mi się podoba dobrze wygląda na moich ustach. Trzeba tylko pamiętać aby były one odpowiednio pielęgnowane a później już wszystko z górki ;) 

I tym szminkowym akcentem żegnam się z Wami i zabieram się niedługo za skalpel a Wy piszcie jak spędziłyście ostatni wieczór/noc tego 2012 r ;) ? Czy też macie jakieś postanowienia które zamierzacie wdrążyć w życie ? 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



42 komentarze
  1. :) świetna ta lista i opis! i ta pieczątka na koniec zobowiązuje!!! :D

    Kochana, myślę, że nie musisz aż tyle zrzucać! wyglądasz pięknie! :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne postanowienia :3
    Życzę Ci wytrwałości, aby udało Ci się je osiągnąć :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę cierpliwości i wytrwałości w tych założeniach! Oby się udało bez większych poświęceń i energii :)
    Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. przez banke chinska na poczatku bedziesz miala siniaki pewnie wiec moze 2 3 raz w tyg :P !
    zcze spelnienia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hah, niezłe postanowienia masz. ;D
    szczęścia w nowym roku życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również napisałam o swoich postanowieniach na blogu :) Jeżeli chodzi o sylwestra - spędziłam go w domu z temperaturą, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też muszę zacząć więcej ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia i wytrwałości Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :) Ja o postanowieniach na ten rok nie myślałam i chyba nie będę ich robić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. postanowienia idące w strone pielęgnacji własnego ciała :) życzę Ci aby wszystko się spełnilo ;)
    wszystkiego dobrego w nowym roku kochana :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. oo 5 jest super! ej ta kartka, Ty tak ładnie piszesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę, aby udało Ci się je dotrzymać :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejka długą masz tą listę . Ja mam co prawda podobne postanowienia , ale ciekawe jak wyjdą . To życze ci powodzenia i szczęsliwego nowego roku :D

    zapraszam do mnie :)
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje kochana pierscionka!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna ta Twoja lista... też muszę zacząć dbać o swoje całe ciało i nacierać je balsamem codziennie, bo niejednokrotnie o tym zapominam :P jeśli natomiast chodzi o ćwiczenia to również się tego trzymam, ale ja nie z Ewą, ale na fitnessiku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podpisuje się pod 3 zdecydowanie, mam tak samo! i jestem za tutorialami zdecydowanie:) szczesliwego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, u mnie też troszkę o postanowieniach noworocznych, ot ych dla ciała i tych dla ducha ;)


    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. dobre postanowienia :D
    chyba też musze sobie taki stworzyć

    OdpowiedzUsuń
  19. życzę Ci powodzenia i wytrwałości w tych postanowieniach. kilka z nich sama muszę wziąć pod uwagę hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chciałabym spełnić chcociaż część swoich marzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja spędziłam Sylwestra ze znajomymi :) Postanowień jest sporo, jednak mam nadzieję, że choć część ich zrealizuję w 100% :P

    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  22. ja popieram tutoriale makijażowe :) może w końcu się czegoś nauczę. :) moje postanowienie to ćwiczyć w koncu z ewą chodakowską;p

    OdpowiedzUsuń
  23. kilka z Twoich postanowień pokrywa się z moimi :) np. 1, zdecydowanie mam z tym problem.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. super wygląda Twój blog:) cały czas jakieś zmiany, bardzo mi się podoba:)

    powodzenia w realizacji postanowień i szczęścia życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oho, długa ta lista, Kochana! Ja się trzymam jednego, najwyżej dwóch postanowień, bo więcej i tak mi się nigdy nie udaje zrealizować :P P.S. Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga :)

    http://czy-po-czy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o te kilogramy to chyba każdej dziewczynie coś nie pasuje i nigdy pasować nie będzie :P Aczkolwiek trzymam bardzo mocno za ciebie kciuki za każdy z tych podpunktów żeby solidnie był spełniony :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oczywiscie zycze powodzenia ;)) i trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. 1 punkt to coś dla mnie xD

    w wolnej chwili zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. odgadłam co zawierało magiczne pudełeczko:)) zatem zycze duuuzo szczescia :))
    co do postanowien noworocznych tez musze sie zastanowic i dazyc do ich spelnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj te postanawiania! :)) To teraz musisz je regularnie stosować! :) Co się nie robi dla piękna ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. regularne ćwiczenia to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog i genialne makijaże! Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ten sam problem z balsamami czy masłami że nigdy nie chce mi się ich wcierać a też powinnam bo mam suchą skóre:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialnie wygląda ta podwójna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dobre postanowienia :) będę trzymać kciuki, żeby nie poszły w zapomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. no to serdecznie gratuluję ;* dużo szczęścia życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też co roku spiywałam postanowienia w tym jeszcze nie zrobiłam listy;) Jakoś nie moge się do tego zebrać;p

    OdpowiedzUsuń