Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 17 stycznia 2013

Nowości Ziajkowe.

Już po dzisiejszych ćwiczeniach, 16 dzień ćwiczeń zaliczony Ewką i 8min ABS. Wczoraj po 2 tygodniach znów przyszedł czas na mierzenie i łącznie ubyło mi jakieś 9 cm więc nie wiem czy to dużo czy to mało ale od razu chce mi się ćwiczyć dalej ;) Nie mogę tego zmarnować! O ile dobrze pamiętam to w poniedziałek byłyśmy z mamą na małych zakupach do domu i przy okazji w moje posiadanie wpadł krem ogórkowy i maska do włosów z Ziajki. Udało mi się trafić na promocję -20%  i tak za maskę zapłaciłam niecałe 5zł zaś krem 7zł. O masce mogę już powiedzieć, że jest porównywalna do tej którą miałam z Biovaxu a kosztuje 2 razy mniej. Na opakowaniu jest napisane, aby trzymać ją 3-5 min ja zaś siedziałam z nią na głowie do 40 min i włosy po niej były niesamowicie lejące. Mogłam je rozczesać bez używania jeszcze drugiej odżywki, bo zazwyczaj tak się kończyło, strasznie się plątały moje włosy. Krem natomiast ma świetny zapach, czy nawilża ? tego jeszcze nie zauważyłam ;) Gdy będę mogła coś więcej o nim napisać z pewnością to zrobię.


Tak właśnie  padał snieg w poniedziałek, gdy pisałam notkę ♥ Szkoda tylko, że wczoraj była straszna plucha i ślisko się zrobiło. Ale teraz znów mają przyjść mrozy. Nie obraziłabym się, gdy tak jeszcze ze 3 razy mocno sypnęło białym puchem. Uwielbiam taki widok. 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



51 komentarzy
  1. Ja niestety nie przepadam za zima:( musze sprawdzic ta maske, za taka cene chetnie wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam jeszcze tej maski z ziaji... :) ale czas wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszystko co ma napis `ziaja` :D
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. krem ogórkowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima jest piekna, ale tylko z okna. Patrzac z perspektywy komunikacji, nie dla mnie :P

    Ciekawi mnie ta maska Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że wszyscy nie lubią spamu, ale ten jest z serii tych coś wartych!
    Chciałam Cię zaprosić do KONKURSU, który mój blog organizuje z firmą ORIFLMAE, do wygrania niesamowite nagrody o wartości ponad 125zł. ZAPRASZAM
    http://natolatekswiat.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-oriflame.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ziaję, połowa kosmetyków w mojej łazience to ziaja :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę sprawdzić tą maskę, zaciekawiłaś mnie nią...:) a co do kremu z ziaji, tego nie znam, ale aktualnie używam wygładzającego 25+ i akurat ten dla mnie jest świetny:)ani tłusty, ani rzadki taki w sam raz..:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba kupię te maskę, na moje niesforne kudły :P
    A powiedz mi, jaką konsystencję ma ten krem? Jest tłusty czy taki bardziej lekki? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To fajnie, że znalazłaś taką fajną maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile razy w tygodniu ćwiczysz z Ewą?? 9 cm to super efekt :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo maska fajnie się zapowiada, myślę, że mogłaby mi się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uwielbiam tą maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem tych nowości oj ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wolę maski z Joanny jeśłi już:)

    OdpowiedzUsuń
  16. tez uwielbiam taki widok jak snieg pada ;) to jest cudowne < 3

    aaaaa 9cm razem :D? Tyyy niezly wynik :D gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię widok padającego śniegu pod warunkiem, że nie muszę się nigdzie ruszać :) Co do treningu - gratuluję i życzę wytrwałości! Sama mam zamiar zacząć w najbliższym tygodniu, akurat w okresie ferii.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem ogórkowy miałam, ale szału nie robił... moja twarz się dosyć szybko błyszczała po nim niestety;/ co do maski to tez mam na nią ochotę;) skoro porównujesz ja do Biowaxu to czuję się jeszcze bardziej zachęcona;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kosmetyki z serii Ziaja *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. generalnie to lubię ziaję :> . swietny gif:>

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam patrzeć wieczorami na śnieg. Jakoś mi się to podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam ten krem ogórkowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaluje bardzo ze niemam odstepu do nowosci Ziaji :( ja juz ich niczym nie katuje nawet a dalej sa takie jakie sa a obcinac niechce! o niee :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam ziaję i chyba skuszę się na te produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ziaja ma świetne produkty za niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ziaja to od pewnego czasu mój #1

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam z ziaji kokosowy balsam do ust i go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam tą maskę z ziajki, całkiem fajna i dobrze wygładzała włosy ale niestety mało wydajna :(

    OdpowiedzUsuń
  29. zawsze gdy widzę maski do włosów ze zjaji to mam mieszane uczucia a potem ich nie kupuję :( muszę poczytać więcej recenzji i może do mnie przemówią :D

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana to rewelacyjny wynik!!! mi jak na razie 4 cm ubyło i też mnie to motywuje :D a z wagi 2 kg... :) oby tak dalej nam szło a będzie bosko :)

    aaale u Ciebie fajnie pada śnieg :)

    Kochana mam pytanko jak to zrobiłas, że masz cały idealnie biały blog... ja grzebie w ustawieniach i nie moge tak zrobic, mam takie cienie w szerokości bloga...

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie coś za dużo tego śniegu ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. ja jakos nie moge sie przekonac do Ziaji, wszytskie zachwalane cuda sie u mnie nie sprawdzaja :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię kosmetyki z Ziaji, jestem stałym użytkownikiem mleczka do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mam ten krem i mialam tą maske- oba produkty swietne:) a tego kremu ogorkowego ziaji uzywam na noc bo po nim skore troszke sie swieci ale i tak jest super a zapach cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  35. też używam tego ogórkowego kremu :D uważam, że jest dość dobry i ma cudowny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Kosmetyki z ziaji są naprawde dobre! 9cm to dużo gratuluję!;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie przepadam za kosmetykami z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny efekt już masz, 9cm to dużo!

    OdpowiedzUsuń
  39. Już czuję zapach tego kremu ogórkowego *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. z ziaji na ogół są dobre rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. tak, też uwielbiam śnieg :) ale w sumie wolałabym już wiosne !

    OdpowiedzUsuń
  42. ojej, jak nieładnie śnieg pada... nie lubię zimy... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  43. Powiem ci , że przeczytałam tylko 3 posty i już kocham ciebie twojego bloga! :*:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bardzo lubie ZIaję :) tylko nic z nagietkiem bo mnie uczula pozostałe kosmetyki maja na mnie dobry wplyw :)
    u mnie juz nie pada snieg, ciekawe na jak długo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny gifek na końcu :D lubię ziajkę :D

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam Ziaję ;)
    obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam kiedyś ten krem, jest dobry na lato :)

    OdpowiedzUsuń