Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 3 stycznia 2013

Podwójna kreska.

4 dni z Ewką mam już za sobą, dzisiaj będzie 5 i nie mogę się nadziwić jak ten czas szybko płynie! ;o Codziennie wstaję z nowymi siłami, z nowym zapałem tylko zobaczymy jak długo to potrwa ale nie zapeszajmy ;) Wczoraj się zmierzyłam, zapisałam wszystko na karteczce i tak co tydzień będę zapisywała nowe dane, może co dwa, zobaczymy jak to wyjdzie. Z rana (czytaj 5) wstałam, zrobiłam paznokcie a teraz pisze notkę, idę się trochę ogarnąć i ćwiczę, później wróci K. mam nadzieje, że z dobrymi wiadomościami - trzymam za niego kciuki - i dalej będziemy coś kombinować. Szykuję dla Was ulubieńców roku 2012 a do tego jest mi potrzebna pomoc w postaci lampy którą trzyma K. bez tego nie ma zdjęć, ale więc musi być koniecznie. Makijaż został wykonany już jakiś czas temu ale nie było czasu go dodać, więc pojawia się  z dniem dzisiejszym. Zamiar na niego był nieco inny ale jak zwykle wyszło jak wyszło ;) 


Pełna lista kosmetyków:

*twarz*

  • podkład BB Cream Garnier cera tłusta i mieszana
  • puder transparentny z Essence,
  • róż Stone Autumn ,
  • rozświetlacz NN,
  • korektor Bell Multi Mineral Anti Age 01.
  • bronzer Vipera Fashion Powder
*oczy*
  • baza Hean
  • cienie z [ tej ] palety ,
  • czarny eyeliner Miss Sporty 
  • czarny, matowy cien Inglot
  • granatowa kredka Vipera
  • biała kredka na linię wodną Rimmel
  • czerwona kredka Vipera
  • czerwony pigment Kobo
  • biały cień pod brwi MIYO
  • maskara Eveline Big Volume Lash Professional
  • brwi: cień 116 Dark Chocolate + baza HEAN

Mam nadzieję, że w jakimś stopniu przypadł Wam do gustu i teraz jak zwykle czekam na Wasze propozycje makijaży, najlepiej poparte zdjęciami. Postaram się je wykonać w miarę możliwości, chciałabym aby blog służył Wam również jako pomoc w podkreślaniu pięknego spojrzenia ;) Będą one pokazywane w nieco innej wersji ale to wszystko już zależy od Was i oświetlenia bo za oknem ostatnio strasznie szaro i smutno. 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



81 komentarzy
  1. oj cudnie to wykonalas!!! Super to wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło jak wyszło??? No może. Efekt zwalił mnie z nóg! Podoba mi się na maxa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie wygląda to rewelacyjnie! ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie lubię podwójne kreski :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super!!:) Bardzo fajne połączenie kreski!:)
    no bardzo mi się podoba:) <3
    Hehe wytrwałości życzę z Ewą:p Ja nie mam czasu teraz niestety, ale muszę coś pomyśleć wkrótce bo jest masakra;p
    miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zalotnie i odważnie! Ślicznie pokreślone spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zastosowanie czerwieni na powiece, ale w takim wydaniu, jak zrobiłaś Ty. Delikatnie i kobieco - super!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez mam zamiar cwiczyc z Ewą ale nie wiem od czego zaczac? a Ty od czego zaczęłaś? :)

    kreska piekna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest właśnie makijaż z pazurem :)

    Vejjs, mogłabym prosić Twojego maila? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Unikam strasznie czerwieni na oku, boję się ich jak ognia :P
    ale Twoje połączenie bardzo mi się podoba, wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, ja nadal uczę się tak cieniować oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kreseczki, bardzo precyzyjne :) Widać że fachowa robota ;) Czekam na zeszłorocznych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny makijaż, jak dla mnie zbyt odważny, ale podoba mi się:)
    Masz piękny kształt brwi.

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny pomysł!!!♥ ♥ ♥ CAŁUSY:*OLA

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny efekt, ale ogolnie nie odwazylabym sie na taka kreske, poza celami tutorialowymi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne wykonanie , może kiedyś też sie nauczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahah, tytuł świetny! myślałam, że chodzi o test ciążowy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ładna czerwona kreska :) pięknie się prezentuje całosc :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam kreski , ale na swoim oku czerwieni sie boje choc moze sie przekonam ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. łał! wygląda to cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie! Ja unikam czerwieni po eksperymentach,po których wyglądałam jak pobita :D Idealne te kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie podobają się makijaże tylko na innych dziewczynach :)
    do mojej budowy oka nie pasuje nawet zwykła czarna kreska, ale i tak ją noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie Ci to wyszło <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. omomom prześliczne kreski ♥♥ kiedy ja się takich nauczę ? ^--^

    OdpowiedzUsuń
  25. on ejst genialny ;o na penwo sie nim zainspiruje na kolejna impreze ;o powaznie ! ;DDD

    podziwiam ze tak uparcie cwiczysz iw stajesz o 5 ;o ?!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny makijaż ^^ . Sama sobie taki zrobię :] .

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku, ale pięknie to zrobiłaś *_*
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna kreska :) A o ćwiczeniach z Ewą też pomyślę :) W sumie nie narzekam na swoje ciało, ale fajnie by było je wyrzeźbić na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mocne ale przyciągają uwagę Twoje oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż jest niby zwykły ale zarazem mocny .. bardzo bardzo mi się podoba ! :) Kreska idealnie pociągnięta ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny makijaż! bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ta podwójna krecha na górnej, chciałabym umieć tak ładnie rysować kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. genialny make-up :) danow mnie tu nie bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny tek makijaż.
    Nie mam pomysłu na make up, ale jak będe mieć to napiszę ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. Czas faktycznie szybko płynie, dlatego trzeba go wykorzystywać w stu procentach :)
    Makijaż tradycyjnie przeeeepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Drrrrapieżny ten makijaż :D :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jejku! przepiękne! kiedy ja się tak nauczę malować? haha :)

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się :D super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  39. niesamowite :) piękne oko.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ty zawsze masz takie ładne nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne oczka <3
    zawsze mam problem z górną kreską :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak każdy Twój makijaż ten też mi się podoba!
    Uwielbiam wszelkiego rodzaju kreski;)
    pozdrawiam i szczesliwego nowego roku życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  43. jak zawsze pięknie i perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. strasznie mi się coś takiego podoba!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie:-)
    Jak idzie testowanie podkładu mineralnego z Annabelle Minerals?

    OdpowiedzUsuń
  46. dużo tego użyłaś :D ale efekt piękny!

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wygląda świetnie. :)
    Robiłaś już panterkę ? bo moja siostra chcę sobie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak sie spisuje bb cream ,jest dobry ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem całkiem, nie narzekam na niego, a jest lepszy jak dla mnie od niejednego podkładu który stosowałam.

      Usuń
  49. takiej jeszcze nie widziałam.
    świetny nagłówek !

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie i idealne kreski,mi nigdy ładne nie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  51. mi się podoba, ale sobie pewnie nie zrobię bo mi ledwo jedna kreska wychodzi hehe

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładnie to wygląda :)

    Pomogłabyś mi z nagłówkiem? Napisz na nataliakrokus@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. wspanialy blog, zapraszam do mnie http://meeanblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dobrze Ci ten make up wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. taka czerwień przy ciemnych włosach wygląda fajowo:)

    OdpowiedzUsuń