Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 9 stycznia 2013

Styczniowa aktualizacja włosów.



Przyznaje się bez bicia, ogarnął mnie totalny leń ale z ćwiczeniami nie jest źle ;) Odpuściłam sobie tylko jeden dzień, byłam wtedy w szkole cały dzień więc ok. Od kilku dni zaczynam porządnie czuć mięśnie brzucha, ból towarzyszy praktycznie cały dzień ale się nie poddaję ;P Jutro uzupełnianie o same zdrowe rzeczy, ostatnio zakochałam się w kaszce mannej z malinami ♥ pychota. A dzisiaj jak co miesiąc przychodzę z aktualizacją włosów. Wydaje mi się, że wcale nie rosną, ale to może tylko takie moje złudzenie. Obydwa zdjęcia robione dzisiaj, tylko zapomniałam przestawić oświetlenia w aparacie K. i wyszło strasznie niebieskie :P 

Obydwa zdjęcia robione dzisiaj ;) 

Nie przypominam sobie, żebym coś szczególnego robiła w grudniu z moimi włosami.
  • Olej:  łopianowy z czerwoną papryką max 2 razy.
  • Wcierka: Janrat kilka razy, kuracja wzmacniająca  z Joanny 
  • Mycie: szampon Babydream, kilka razy jakiś szampon z SLSami,
  • Odżywka: Joanna Naturia żółta ♥
  • Maska: Alterra granat 3-4 razy
  • Łykam: Megakrzem


Megakrzem łykam już od dobrych 6 tygodni do tego w połowie zaczęłam stosować kurację wzmacniającą z Joanny która nie ma zbyt miłego zapachu i włosy jakby przestały nadmiernie wypadać, ale pochwaliłam je chyba za szybko i znów zaczęły. Wzięłam się za nasiona kozieradki które śmierdzą przyprawami do zup :P K. pewniej nocy nie mógł przez to spać, dla mnie nie jest aż tak źle, aby były efekty ;) Coś więcej napiszę po skończonej kuracji z suplementem diety, ukaże się osobna recenzja. Planem na styczeń co do włosów jest wcieranie Jantaru i nasion kozieradki + kuracja wzmacniająca i picie skrzypu polnego z pokrzywą. Oby to coś pomogło ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



46 komentarzy
  1. Nie mogłam znieść zapachu kozieradki :/ Najgorsze jest to że czuć ją na włosach nawet po kilku umyciach :/

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam zamiar kupić tą wcierkę :) świetne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, rzymam kciuki za włosokurację :-) ja też wychodzę z założeni, ze zapach przetrzymam, oby pomogło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy ładnie się błyszczą i wyglądają na zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor wyszedeł na pierwszym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  6. az zachcialo mi sie wrocic do moich czarnych wlosow, co mnie podkusilo na rozjasnienie:(

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak z podcinaniem końców? Bo masz taką długość, że chyba dostają w tym okresie mocno od swetrów,szalików itp?
    czy nie jest aż tak źle?
    bo ja pamiętam, że mając takie włosy (długość) to mam najgorsze wspomnienia z kondycji końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio próbowałam "zadbać" o włosy na zasadzie szampon, maska, szampon i nigdy więcej tego nie spróbuję :/ Nigdy chyba włosomaniactwo mnie nie dopadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś nie jestem wytrwała w olejowaniu włosów czy tym podobnych. korzystam głównie z odżywek, masek czasem tylko jakiś olejek.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie to nie widzę różnicy w długości..
    Oj nie martw się,mi też od kilku dni towarzyszy ból mięśni brzucha,bo ćwiczee..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor mi się bardzo podoba :) Ja też teraz Jantar wcieram :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor mi się bardzo podoba :) Ja też teraz Jantar wcieram :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega krzem jest najlepszy, mi pomagał :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale chcialabym miec wlosy takie jak Ty! Moje to jest jedna wielka masakra niestety, wszystko juz robie i jakie byly takie dalej sa :(

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne błyszczące włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. jako że w tym roku obiecałam dbać bardziej o włosy, będę uważnie śledzić Twoje aktualizacje włosowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rosną rosną ;) ale przy takiej długości najmniej to widać na każdych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz takie cienkie włosy czy mi się wydaje ? . ; p
    bo ja mam dosyć grube ; /

    OdpowiedzUsuń
  19. myslałam ze to porownanie i zastanawiam sie, ze wlosy w ogóle Tobie nie rosną :P no ale już się doczytałam. co do szamponu z joanny to ja też go uwielbiam i używałam i bardzo lubiłam jeśli mówimy o tym samym bodajże z rumiankiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz ładne włosy :) Na pewno do lata urosną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te Twoje włosy :) JA muszę się wziąć w końcu za siebie, bo moje włosy są w opłakanym stanie, a końcówki to już szczególnie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne masz włoski :) coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też muszę zacząć jantar, bo stoi i stoi... :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem efektów po kozieradce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tez miałam takie sliczne czarne włoski...teraz mam blond i jedno wielkie siano :( mi sie wydaje ze jak sie o wlosy chociaz minimalnie dba to i tak cos to da :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny kolor! Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i na rozdanie!
    Kisses
    Aga

    GIVEAWAY with Choies!!!50 WINNERS!!!
    GIVEAWAY with Choies!!!50 WINNERS!!!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny kolorek! Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i na rozdanie!
    Kisses
    Aga

    GIVEAWAY with Choies!!! 50 WINNERS!!!
    GIVEAWAY with Choies!!! 50 WINNERS!!!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Do włosów najbardziej polecam maskę mleczną z Kallosa, jest niedroga, pięknie pachnie i co najważniejsze- nie obciąża włosów, są miękkie i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja za swoje też się powinnam w końcu wziąć, bo wołają o pomstę do nieba...

    OdpowiedzUsuń
  30. Na długich włosach już tak bardzo nie widać, że rosną. Ja widzę po odrostach moje ile urosły. ślicznie Ci się włosy błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja mam zamiar stosowac na wlosy(i rzesy) olejek rycynowy,podobno jest napawrde dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  32. kochana moim zdaniem widac, że Twoje włosy są w lepszej kondycji ;)
    ja tez z cwiczeniami nie odpuszczam, boli brzuch i uda ale to przyjemny ból ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. hehe, świetny kolor na pierwszym wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje włosy zdrowo wyglądają;) Moje ostatnio strasznie zaczeły wypadać;/

    OdpowiedzUsuń
  35. Z tym niebieskim to fajnie wyszło. :D
    Też muszę ćwiczyć tylko z tą moją motywacją jest ciężko. Ostatnim razem udało mi się przez 5 dni ćwiczyć chyba w listopadzie i jak skończyłam to tak do teraz nie umiem się wziąć za siebie. -,-

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też brałam MegaKrzem, zdziałał cuda z moimi paznokciami:) są mocniejsze, mniej się łamią i rozdwajają

    OdpowiedzUsuń
  37. zanim skrzyp zaczął na mnie działać, to musiałam sobie poczekać chyba ponad 2 miesiące ;d ale efekty świetne

    OdpowiedzUsuń
  38. ohhhh ja tez musze zaczac cwiczyc..-__-
    gratuluje wytrwalosci..! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mi tez bardzo przyda sie kuracja na wlosy, bo mam bardzo suche..

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  40. ja tez wzielam sie za wlosy, poki co henna z Waxu i Radical :)

    OdpowiedzUsuń
  41. no rzeczywiscie sa w odcieniu niebieskawym :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajnie masz je ścięte, zastanawiam sie czy tak nie zrobic, mam narazie po pas juz prawie... ale no podobają mi sie krótkie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny masz kolorek, taki intensywny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też lubię kaszę mannę z różnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń