Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 3 lutego 2013

A jednak minimalne rozczarowanie.

Wczoraj, tuż po pokazaniu Wam tych cieni postanowiłam pobawić się nimi trochę. Moje zdziwienie było ogromne, bo nie myślałam że tak piękne może być tak felerne chociaż są wyjątki ;)


 Zaczęłam od pierwszego z lewej nr. 2. Jest on perłowy z poświatą różu, nawet dobrze się utrzymuje na cieniu bazowym i pięknie go rozświetla, pigmentacja zła nie jest. Następnie przyszła kolej  na  perłowy róż nr. 19. Totalny niewypał, nie trzymał się nawet na bazie, nie wiem dlaczego ale po ponownym przejechaniu pędzlem po powiece ścierała się  uprzednio nałożona warstwa. Ten cień wg. jest totalną pomyłką. W kolejce czekała już była biała perła  nr. 39, która tak samo pięknie rozświetla wszystko to co chcemy. Muszę przyznać że użyłam jej na kości policzkowe, grzbiet nosa oraz pod łuk brwiowy, wyglądało to przepięknie, strasznie spodobał mi się taki efekt. Ostatni był matowy brąz nr. 44, z początku myślałam, że będzie to idealny kolor do brwi i takie też było jego zostawanie podczas zabawy, niestety gdy chciałam nałożyć go w załamanie powieki osypywał się nieziemsko :( Jedno jest pewne, zastosowanie tej paletki na pewno znalazłam, nie koniecznie na oczy ale całą twarz ;) Swatche robione były na bazie, od prawej strony kolorki idą tak jak w paletce. Same oceńcie, ja osobiście nie wydałabym tylu pieniędzy na nie ale ciesze się, że mogę je testować ;-)


Dalej ćwiczę z Ewą, miałam wczoraj mały kryzys  jednak na całe szczęście został zażegnany. Pofolgowałam sobie trochę, ale dzisiaj już wracam do porządku! Chciałam się Was także zapytać czy byłybyście zainteresowane serią  moich róży, bronzerów i rozświetlaczy następnie przyszedł by czas na podkłady, pędzle i cienie. Przedstawiłabym pokrótce każdy produkt jaki posiadam, napisała co nieco o nim, czy polecam czy też nie ? ;)   



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



31 komentarzy
  1. jestem zainteresowana taka seria:> na oczach cienie bardzo ladnie sie prezentuja, szkoda ze ten jeden to taki niewypal:<

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie podkreślasz brwi :)
    pewnie taka seria postów jeest dosyć fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko swoim wyglądem sporo nadrabiają ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak piękny wygląd nie idzie w parze z jakością :( ALe dobrze, że można wykorzystać jako rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię perłowych cieni :)
    Jestem zainteresowana taką serią o różach, rozświetlaczach itd!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo super makijaż!:) A Kochana jak mówisz, że po przejechaniu ten róż Ci się zcierał.. Może inna technika? Nie każde cienie da się nakladać tak samo. Hm ja bym spróbowała palcem albo pacynką i 'wciskać' cień w powiekę, nie go rozcierać :) Sama z niektórymi cieniami tak muszę robić, by był jakiś efekt :)
    A co do serii postów, to pewnie, że dawaj takie:) Chętnie się dowiem co nie co :)
    Miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj to niezbyt dobrze,a wygląda tak ślicznie !

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż oka mega.
    Jestem za seriami o rodzajach kosmetyków, jakie masz:) sama jestem w fazie produkcji podobnych.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne mają kolory ale już u kolejnej osóbki widzę że są nieciekawe choć makijaż wykonałaś śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie bardzo podoba się ten delikatny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem jak najbardziej za taka seria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No jasne że tak ! : ) Ja chętnie poczytam o Twoich podkładach oraz pędzlach : )

    OdpowiedzUsuń
  13. masz piękny kolor oczu, do tego idealnie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ;o Wczoraj jak pokazałaś je to skradły moje serce...ale teraz? No chyba nie bardzo ;) Oczywiście że chcemy zobaczyć wszystkie róże,podkłady itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy ćwiczy z Ewą. Mata za szafą, nagranie w zakładkach tylko tych chęci brak. I co tu zrobić? :<

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie, jak zawsze:) i nagłowek masz superowy teraz

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się jak rozświetliłaś obszar pod łukiem brwiowym, brwi też fajnie podkreślone:) ten perłowy róż też ładnie wygląda na Twojej ręce. A jaka jest cena tych cieni? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ich niektóre cienie nie są udane... niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym była zainteresowana seria postów ;D
    co do smaych cienii.. w makijazu nie wygląda to źle, a nawet bardzo ładnie, ale po tym co piszesz az się sama zdziwiłam, że to możliwe, bo bardzo chwalą ML :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Napisz o swoich różach i bronzerach ! :) Z chęcią poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie są tak dobre, na jakie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jestem bardzo zainteresowana..:)
    szkoda pudelko mialy swietne..
    + podoba mi sie tutaj u ciebie i obserwuje..:)

    OdpowiedzUsuń
  23. aha:) ja jestem bronzerów ciekawa - co do pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pokazuj :) moze sie czegos naucze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale wyglądają pięknie, te wzorki są urocze <:

    OdpowiedzUsuń
  26. piekny makijaż;)
    ja też Cwiczę z Ewą;D zapraszam, może wspolna obserwacja?:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Najwazniejsze ze paletka ma jednak jakies zastosowanie hehe :) a oczko jak zwykle cudne <3
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie piękne opakowanie i ten wzór cieni...Szkoda,że wygląd nie idzie w parze z akością,ale tak niestety bywa...

    OdpowiedzUsuń