Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 9 lutego 2013

Makijaż, paznokcie, plan ♥

Chciałam  przerwać tą serię, by wtrącić co nieco od siebie, na pewno do niej wrócę ;) Kolejne posty  już czekają na publikację,  rozświetlacze, podkłady oraz pędzle zarówno do oczu jak i twarzy więc myślę, że będzie się działo u mnie na blogu. Do tego jeszcze mini haul i zapewne makijaże, postaram się o step by step. Coraz częściej stawiam na stonowane kolory, nie wiem co się ze mną dzieje, może się starzeję ? tak też było i dzisiaj. Z początku myślałam jedynie o kreskach eyelinerem oraz tuszu, ale możecie zobaczyć co z tego wyszło ;) 


Produkty do twarzy są wciąż te same, chociaż podkładami często żongluje ze względu na to, iż chce je powoli wykończyć. Posiadam ich kilka o czym będziecie mogły się przekonać niedługo. Do matowienia twarzy używam pudru Synergen pomieszanego z mąką ziemniaczaną ponieważ świetnie matuje ona cerę na wiele godzin, chociaż nie polecam jej na większe wyjścia ponieważ na własnej skórze przekonałam się, co to cudo może zdziałać a mianowicie chodzi o białe plamy oj tak. Co do oczu, na całą powiekę nanoszę bazę a następnie cielisty cień aby ją zagruntować. Kuleczkowym pędzelkiem nanoszę najpierw brązowy cień a następnie fioletowy i szary w między czasie rozcierając granice każdego z nich. Pod łuk brwiowy dodaję trochę więcej jasnego cienia. Maluję kreskę eyelinerem, linię wodną zaznaczam białą kredką. Na sam koniec tuszuję rzęsy i ot co, cała filozofia ;) Uwierzcie mi, puchaty pędzelek do rozcierania robi za nas całą robotę. Gdy go tylko dostałam, przekonałam się o tym na własnej skórze i byłam pod ogromnym wrażeniem co on sam może zdziałać. Żałowałam, że go wcześniej nie miałam ;) 


Na pazurkach od dłuższego czasu króluje czerń co widoczne jest już po odrostach. Ostatnio zakochałam się w lakierze z Revlona bo trzyma się u mnie dobre 4-5 dni, ściera się jedynie na końcówkach i jak już musi to odpryśnie gdzie nie gdzie  Na serdecznym palcu wypróbowałam lakier z Golden Rose Jolly Jewels i muszę przyznać, że w tym duecie wygląda bajecznie. Nie wyobrażam sobie pomalowanych wszystkich paznokci tym brokatem bo trudno byłoby mi go później domyć, poza tym stawiam bardziej na jednolite kolory ;) 


Ten kalendarzyk towarzyszy mi każdego dnia, jak możecie zauważyć były tylko 3 dni wolne - weekendy które spędzałam na zajęciach w szkole od tego czasy dzień w dzień coś jest ;) Nawet sobie nie wyobrażacie jaką mam radochę zaznaczając każdego wieczora następną krateczkę i następną, dopisując sobie jeszcze co nieco ♥ uwielbiam to i nie zamierzam się rozstawać, nie teraz. Dzisiaj na obiad mam zamiar zrobić łososia i sałatkę, zobaczymy co z tego wyjdzie bo muszę przyznać, że pierwszy raz będę jadła go smażonego ;) W tym momencie czekam na mojego Lubego aż wróci ze szkoły, nakarmię głodomorka i spadamy na zakupy!  Pod koniec dnia mam w planach jeszcze ćwiczenia, tak więc dziewczyny tyłki do góry i ćwiczymy! :D nie ma że boli i że się nie chce. Wystarczy tylko chcieć.

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



39 komentarzy
  1. Uwielbiam Twoje makijaże. Paznokcie też wyglądają pięknie.
    Dużo dużo silnej woli :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż i pazurki śliczne :P
    A łosoś na pewno będzie pyszny, ja uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes mocno zdeterminowana,az Ci zazdroszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny make up ; *
    ---------------
    Może chcesz wziąć udział w konkursie ? :
    http://marzenia-zwyklej-nastolatki.blogspot.com/2013/02/konkurs-wygraj-pocztowke.html

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne paznokcie! ;D
    tak jest! już się zabieram do ćwiczenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż i śliczne oczy, Ja tez używam tego pudru jednak bez mąki :P
    Pazurki też śliczne, sama ostatnio wpadłam w manie jednego pazurka innego kolorku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywny wpis :)

    A kreski na oczach zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodakowska zaraża energią i zapałem do ćwiczeń :)
    makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba też sobie zrobię taki mini kalendarzyk ćwiczeń ;) Fajnie będzie za jakiś czas zobaczyć jaki kawał ćwiczeń się zrobiło ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż i pazurki też super, podziwiam Cię za wytrwałość Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję motywacji do dalszych ćwiczeń ! :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!!!!!!!!!Przepiękny makijaż...A tymi ćwiczeniami (kalendarzem_) to niesamowicie mnie zmotywowałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo czekam na wersje o rozswietlaczu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż i pazurki śliczne.
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ćwiczę od 4 dni, tzn od 5 ale jeden dzień odpuściłam ;p dziś killer z Ewką :D

    OdpowiedzUsuń
  16. masz fajnie pomalowane paznokcie ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo jaki śliczny makijaż i paznokcie!!! :) Pięknie Ci w nim!! :)
    I powodzenia na zakupach :D hehe też bym sobie poszalała chętnie :)
    Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię za motywację w ćwiczeniach! :)

    Makijaż piękny - mogłabyś pokazać właśnie jak go wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj uwielbiam łososia na każdy możliwy sposób <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten brokatowy lakier jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie, bajecznie wyglada ten srebrny, jaka cena ??

    hehe co do cwiczen, ja planuje pol roku ze zaczne od nowego roku, a poki co mija 2 miesiac i zacznych w tym kierunku uczynkow. ;p hmm:/ przytłam od wrzesnia 5kg bo sie obijam, wczesniej na wakacje udalo mi sie zrzucic do 53kg po porodzie ...

    ciekawa jestem zakupow !

    licze na nagłowek ze wymyslisz mi cos fajnego :) dziekuje za checi sie podjecia tego

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. mąka na twarz? to musi na maxa zapychac skórę, nie sądzisz? :P dermablend puder matujący, taki biały, podobno jest świetny. ja wczoraj wróciłam do domu aa teraz jestem po 10h pracy więc też jestem wyczerpana :P a poćwiczyć jeszczę muszę i nie ma że boli !:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaz oka bardzo bardzo piekny! Piszesz, ze 'wykanczasz' fluidy. Mam nadzieje, ze jak to zrobisz to znajdziesz cos bardziej delikatniejszego bo mam wrazenie, ze ten podkresla niedoskonalosci

    OdpowiedzUsuń
  25. I jak wyszedł obiad? :D Sama uwielbiam łososia w niemal każdej postaci, najmniej chyba jednak wędzonego. A smażony na niewielkiej ilości oliwy albo nawet bez, dobrze przyprawiony jest przepyszny ^^ Aż mi smaka narobiłaś. Już chyba wiem, co zrobię jutro na obiad. I gratuluję ogromnej wytrwałości w ćwiczeniach! Nawet podczas choroby sobie nie odpuszczałaś. Przy takiej systematyczności efekty będą na pewno cudne. Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mąka na twarz? Musisz to szerzej opisać, bo pierwsze słyszę a brzmi intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny makijaż oka,ja jakoś nie potrafię tak ładnie się umalować :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna kreska.
    Ćwiczeń zazdroszczę. Też bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow to ja poprosze o taki makijaż ^^ i pazurki też sliczne są !:)
    Świetny pomysł z tym kalendarzykiem , nie wiem dlaczego jeszcze ja tego nie zrobiłam ..

    OdpowiedzUsuń
  30. makijaz oka jak zwykle super:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo widzę, że ćwiczysz z Ewką i Mel B ;) Jak efekty? Ja zamierzam zacząć od jutra, w końcu zakończyłam sesję i będę miała czas dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny makijaż i genialne pazurki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń