Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 18 lutego 2013

I ♥ Natura.


I tak to jest, kiedy dziewczyna nie ma u siebie w mieście Natury tylko musi jeździć do sąsiedniego na zakupy ;) Z samego rana w niedzielę musiałam jechać do szkoły, takie szczęście miałam z busem, mówię Wam. Już na pierwszym przystanku facet nie mógł zamknąć obydwu szyb w busie więc było zimno i to nieźle, na 2 z kolei drzwi się nie chciały domkną a na kolejnym przyjechał szybko szef, naprawił okna za to ręczny się zaciął. Pomyślałam, że to jakiś znak i do tej szkoły nie dotrę ale jednak byłam 10 min przed rozpoczęciem w Lublinie więc źle nie było. Na zajęciach dowiedziałam się jakie oceny, same 6, 5 i jedna bardzo satysfakcjonująca ale tą przemilczę, haha :P Jakoś po 13 skończyłyśmy i przyjechał po mnie Konrad. wybraliśmy się do Olimpu i zaliczyliśmy małe zakupy i McFlurra ♥ jaką ja miałam na niego ochotę od dłuższego czasu.


Ewkę sobie odpuściłam, bo nie byłam na siłach po takim długim spacerze ale 8 min ABS jeszcze dało radę. Dzisiaj z samego rana Skalpel, jak tylko wyschnął mi paznokcie zabieram się za inne ćwiczenia, następnie maska na włosy i Wasze komentarze bo trochę się ich nazbierało ;) Ledwo co się spostrzegłam i liczba obserwujących przekroczyła 500 - DZIĘKUJĘ! ;*

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



58 komentarzy
  1. busy/autobusy ciągle coś z nimi nie tak, a zimno w środku bardziej niż na dworze. :)
    fajne łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty, jestem ciekawa kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to się obkupiłas:D gratuluje ocen oczywiscie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam eyeliner od essence! Z resztą nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupki :) tak to jest z tymi busami ;P a daleko masz do Lublina?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam,że tak długo trwasz w tych ćwiczeniach :)

    uwielbiam firmę Essence!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie puder z Pierre Rene;) daj znać co o nim sądzisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę mój ulubiony eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę mój ulubiony eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten eyeliner szukam jednak idealnego do niego pędzelka;/ i jednak wolę chyba produkty w płynie

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam dziś w Naturze, ale nic dla siebie nie znalazłam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo ale łupki :)
    Kurcze wszyscy naokoło ćwiczą a ja tylko w myślach:/ ech czas coś z tym kiedyś zrobić :P
    Gratulacje 500 teraz czas na 5000 :D :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten tusz do rzęs z ESSENCE ma bardzo pochlebne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzję eyelinera :)
    ale i kredki (?) do brwi?

    OdpowiedzUsuń
  15. Osz Ty niedobra !! Ja jestem spiochem i kazda minuta spania sie liczy haha. Ale dawno skalpela nie robilam za to dzisiaj pupie dalam czadu ze jutro chyba nie usiade hehe. A co do Twojego wyjazdu, to obys nie byla chora :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ten loose powder- świetny :)

    a I love Extreme to ubóstwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. aj... uwielbiałam kiedyś tak mocno ten eyeliner a niedawno kupiłam sobie nowy i mnie jakoś rozczarował. mam wrażenie że spadła jakość ;<

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozdanie kosmetyczne u mnie :) Zapraszam!
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję 500 obserwatorów :)
    Zastanawiam się nad kupnem tego eyelinera w słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten eyeliner w żelu chętnie sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez lubię naturę :) mam ten żelowy eyeliner i dobrze sie spisuje juz od 10 miesiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to szczęściara z Ciebie:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa tego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojoj pierwsze wejście na tw bloga i punkt.........bo bardoz mi sie podoba :*
    ~~obserwuję i licze na to samo? :DD~~

    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zakupy , ciekawa jestem tej kredki z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. To miałaś przygody po drodze;d I Gratuluję dobrej ocenki;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą mascarę. Jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na recenzję tuszu, bo wciąż jestem w fazie poszukiwań. Ten podobno daje mocno widoczny efekt, a na takim mi zależy : ))

    OdpowiedzUsuń
  29. czyli dzień zakończył się udanie ;) mimo nieudanego poranka :) gratulacje liczby obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię essence:D mają tanie kosmetyki ale ich jakość jest naprawdę świetna;D

    OdpowiedzUsuń
  31. hehe ciekawe zakupy ;) jestem bardzo ciekawa tego tuszu,czy warto w niego zainwestować czy też nie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo Naturkowe zakupy, lubię ich drogerie ;) Mam ten liner i jest świetny! :)
    Dobrze, że udało Ci się dotrzeć na czas, tak to już jest z tymi busami niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba wybiorę się po ten eyeliner w żelu, mam teraz w pisaku (też essence) ale strasznie wysechł ( zresztą jak wszystkie w pisaku) i maluje na szary kolor.. ;3 chce wkońcu eyelinera, który wytrzyma dłużej niż kilka godzin i będzie miał żywy kolor..

    OdpowiedzUsuń
  34. Czasem ćwiczenia można sobie odpuścić, przecież o to chodzi, żeby to była przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Próbowałam ten eye-liner i musze przyznac ze przy grubej kresce stopniowo wchłania się w powiekę i go prawie nie widac....ale cała reszta super
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia, OLA

    OdpowiedzUsuń
  36. Eyeliner od Essence jest całkiem niezły, ale powoli przestaje mi się podobać.

    Dziękuję za komentarz na blogu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy ten eyeliner w żelu, jak się sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawsze się zastanawiałam nad eyelinerem w słoiczku, nigdy go nie miałam i zastanawiam się czy nie jest lepszy od tych płynnych i tych w pisaku ;) U mnie kochana konkurs z butami do wygrania, więc jak masz ochotę to serdecznie zapraszam!

    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach, też robię ABS, dziś będzie piąty dzień. Chodakowską sobie planuję na jakieś w miarę cieplejsze dni, bo aktualnie nie mam aż takiej motywacji :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam markę essence za jakość i cenę! : mam ten eyeliner i jestem bardzo zadowolona! :)

    z przyjemnością obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Eyeliner w żelu, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten eyeliner i lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  43. kusisz tymi zakupami, a ja muszę wytrzymać do 13 marca bez zakupów ;PP ehhh
    p.s. świetny blog, cudne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  44. Widzę, że zakupy się udały ;)
    Podziwiam osoby, które tak systematycznie ćwiczą - ja jakoś nie mam do tego motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja na szczęście naturę mam u siebie nawet x2, ale rzadko tam bywam, wolę rossmanna :)

    jak zrobiłaś ten triczek z przygasającym zdjęciem po najechaniu na nie? ;) fajna opcja

    i gratuluję 500 obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Zastanawiam się nad zakupem takiego eyelinera. Tylko nie wiem czy będę umiała malować kreski. :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrze, że udało się dojechać :) a zakupy świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  48. super są te pędzle. zawsze marzyłam o takim komplecie... btw. ja podkład zawsze nakładam palcami, jest to jakaś różnica kiedy się używa pędzla? dłużej się trzyma, czy co?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  49. o nie wiedzialam ze jestes z okolic Lublina!!!! No ja niestety przeszlam przez 2 natury w poszukiwaniu tego elajnerka..i w zadnej nie bylo czarnego ;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Właśnie zastanawiam się nad kupnem nowych pędzli:)

    OdpowiedzUsuń