Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 2 lutego 2013

Madame Lambre, czyżby nowa miłość?


Wczoraj popołudniu rozległ się dźwięk domofonu- poczta/listonoszka. Nie łudziłam się nawet, że wejdzie na  górę bo zazwyczaj i tak tylko idzie do skrzynek ale cóż się okazało, pukanie do drzwi ;) Co najlepsze wcale nie spodziewałam się, że może cokolwiek przyjść więc malowałam 2 minuty wcześniej paznokcie. O tyle o ile zdążyły mi podeschnąć i nie zostawiłam nigdzie plam. Szybko otworzyłam kopertę, okazało się, że to paletka Madame L'ambre♥ Moja mina była bezbłędna kiedy ją otworzyłam, mym oczom ukazały się jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach były przedstawione cienie.


Nie mogę jeszcze nic takiego na ich temat powiedzieć, ponieważ robiłam jedynie  swatche ale jeśli będziecie chciały to mogę coś więcej o nich napisać ;) Planuję wykonać nią w niedalekim czasie makijaż. W ogóle to pierwszy raz mam styczność z tą firmą, a Wy ? ;-)  

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



56 komentarzy
  1. jejku ale cudo!
    czekam na jakis makijazyk z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te kosmetyki są tak pięknie opakowane

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie te kosmetyki są dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy o niej nie słyszałam, ale wydaje się być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory- a pudełeczko przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham te opakowania, byłoby mi chyba żal używać tych cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te opakowania są cudne! takie oryginalne :) cienie także.

    OdpowiedzUsuń
  8. są tak ładne, że aż żal ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaa, opakowanie mają śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że sprawdzą się u Ciebie lepiej niż w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałaś zrobić o teki oczy: OO kiedy zobaczylas zawartosc ;)) oby dobrze sie spisywaly :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju jak to cudownie wygląda *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wizualnie jest niesamowita *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie jest oszałamiające :)! Ciekawa jestem jak z pigmentacją i trwałością. Nigdy nie widziałam nigdzie tych kosmetyków, ale wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie to wygląda- to przede wszystkim ;o . ale tez wczesniej o niej nie słyszalam, o tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie pisałam o tej współpracy u siebie :) Ale zazdroszczę Ci tej szkatułki - cienie są idealnie w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tej firmie, jednak nie miałam okazji używać żadnego z ich kosmetyków :)
    Opakowanie jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie to piękne. Też mogłabym się zakochać :)
    Czekam na makijaż

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę i pierwszy raz widzę ale koparę zbieram z ziemi! Gdzie ją kupiłaś? Design i kolory boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jeden cień Madame Lambre i póki co jestem zadowolona :) Długo się utrzymuje i ładnie współpracuje z bazą pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kolory :) ale jak dla mnie zbyt pudrowe, mi takie nie pasują. pokażesz całą paletkę? czy ma tylko 4 kolory?

    OdpowiedzUsuń
  22. oo ja jesczez od nich nic nie mam niestety ;)) moze keidys ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny blog jesteś ładna i masz ciekawe pomysły :) Obs. za obs. ? jak to zrobisz napisz mi w koment. a ja zrobię to samo . pozdrawiam
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie slyszalam o tej firmie ale widze ze ma naparwde fajne cienie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne są te paletki w drewnie... sliznie to wyglada.. ja na jakims blogu sie juz tym spotkalam...
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju prezentują się genialnie. Nie dość że cienie pierwsza klasa to jeszcze widzę idealne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog;]
    http://eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale pięknie się prezentują! Nigdy nie miałam z nimi styczności;) Rób makijaże i pokazuj ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Samo opakowanie już się ślicznie prezentuje więc na powiekach muszą wyglądać jeszcze lepiej. Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja czekam teraz na swoje cienie Madame Lambre

    OdpowiedzUsuń
  31. robi wrazenie, piekne pudeleczko, osobiscie nie znam tych cieni, w ogole jestem w tyle jesli chodzi o makijaz oka :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Robią wrażenie te cienie. Opakowanie również ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam tusz lambre tylko, ze mi się niestety wcale a wcale nie sprawdził. No ale może te cienie są o wiele lepsze :)
    Ps. Obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne stylowe opakowanie.

    PS- bardzo podoba mi się oprawa Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Opakowania mają na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ktoś, kto projektował im szatę graficzną powinien dostać jakąś nagrodę. Już na którymś blogu z kolei widzę te cienie i nie mogę się nadziwić.

    OdpowiedzUsuń
  37. Napisz coś więcej o tym !
    PS Zapraszam na konkurs u mnie na blogu gdzie możesz wygrać bon na zakupy w sklepie Merg.pl ! Im nas więcej tym większy bon !
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  38. strasznie ładnie prezentuje się nawet samo opakowanie... ale ogólnie i kolory śliczne, takie naturalne, ile kosztuje ?:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne cienie! A te wzorki buziek to dzieło sztuki :) czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dla mnie od razu był fatalny :(

    te cienie mają cudne kolory, takie naturalne

    OdpowiedzUsuń
  41. o firmie nie słyszałam, ale czekam na makijaż i relację z tego, jak się cienie sprawują ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudownie wyglądają ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie wyglądają, ladne opakowanie poprawia "jakość" produktu. Lepiej używać coś ładnego niż jakiś gniot

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądają naprawdę pięknie. Aczkolwiek o tej firmie nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  45. no tak już jest, nie zawsze to co drogie jest dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja też firmy nie znam , ale za to opakowanie kuszące ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. to opakowanie jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń