Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 22 lutego 2013

Niespodziewanka.



Wczoraj właśnie przyszła do mnie maleńka paczuszka. Jak już Wam niedawno pisałam, mam możliwość testowania BB Cream'u Bourjois, bardzo się z tego ucieszyłam, ponieważ miałam już możliwość wypróbowania innych drogeryjnych kremów ale nie tego. Na rynek wchodzą coraz to nowe specyfiki więc chyba nie jestem w stanie sprawdzić tego wszystkiego no ale zobaczymy ;) Z początku myślałam, że będzie on za ciemny, ale jednak gdy nałożyłam go na buzię i porządnie rozpracowałam wtopił się w moją skórę. Co najlepsze pierwszy raz mam styczność z tego typu produktem w kompakcie i muszę przyznać, że jest to jednak wygodniejsza forma nakładania na twarz ;) Raz, dwa, trzy i gotowe


Większa jego recenzja pojawi się po jakimś czasie. Tymczasem uciekam z psem na dwór, następnie z K. na miasto i robimy obiadek Z Ewką cały czas jestem tyle tylko, że smuci mnie iż waga w ogóle nie spada ale cm bardziej cieszą ;) Kolejne mierzenie już niebawem. W planach mam dla Was kilka makijaży, recenzji, jeszcze jedną przesyłkę oraz pędzle to oczu i mam pytanie, co chciałybyście zobaczyć najpierw ? :)

Produkt do testów otrzymałam od  serwisu:
http://www.bangla.pl



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



52 komentarze
  1. coraz bardziej podobają mi się Twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy ostatnio go testują :) Ja czekam na recenzje od Was koleżanek blogowych ;) Przed jakimkolwiek zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze jestem za makijażami :)
    Miłych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to jest fanką Twoich makijaży:) więc ich wyczekuję:) i ciekawe jak to cacko się sprawdzi:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką chęcia poczytałabym o pędzlach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak sie bedzie sprawdzał :) ale za to opakowanie ma przyjazne dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze tyle osób go testuje, musi być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem bardzo Ciekawa tego BB kremu. Poproszę jego recenzję na początek :)

    pięknie zapakowany!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie pędzle :) Muszę w końcu zdecydować i kupić.

    Kremy BB mnie średnio przekonują, gdyż mogą zapychać. Ciekawa jestem jak się sprawdzi u ciebie Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym chciala pedzle do oczu zonbaczyc ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo jak fajnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie zobaczę makijaże, bo robisz je naprawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wygląda ten BB Cream, sama mam na niego ochotę i biorę udział w kilku rozdaniach:)
    A ja bym chętnie zobaczyła makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na większą recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ładnie zapakowany ten prezencik :)
    Makijaże pierwszeee :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a tam waga, wazne ze z obwodow lecą cm!:) czekam na recenzje tego BB, ale chetnie zobaczylabym tez cos na temat pedzli do oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, mam nadzieję, że BB sprawdzi się u Ciebie :) I nie ukrywam, właśnie ten kosmetyk chciałabym zobaczyć jako pierwszy :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem niesamowicie ciekawa recenzji :D
    Ps. Ślicznie zapakowali :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oo :) ciekawe jak będzie się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ładne opakowanko!:) chce makijaże!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie makijaze;) bardzo fajnie prowadzisz bloga. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow jestem go ciekawa :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja czekam na makijaże, ale inne posty też będą dla mnie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne !! :) bardzo mi sie podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  26. testuj testuj! ciekawi mnie jak się będzie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak się ćwiczy mięśnie, to waga stanie albo nawet może wzrosnąć, bo mięśnie są cięższe od tkanki tłuszczowej, ważne są centymetry :)! Gratuluję efektów! Ja mam przestój :/

    OdpowiedzUsuń
  28. też chcę taka paczuszkę :>

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam bb cream z garniera :) też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fenomenalny prezencik ! pozazdroscic mozliwosci testowania takich cacek :)) naprawdę ...


    opakowanie faktycznie wydaje sie być praktyczne :)) coz czekac tylko na recenzję ;*


    kiss, widze ze co rusz u ciebie nagłówki sie zmieniaja ihihihi :* oh ty zdolna kobitko // też tak chce!

    OdpowiedzUsuń
  31. Też chętnie bym go przetestowała :) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. właśnie wczoraj kupowałam puder Bourjous i zastanawiałam się nad mineralnym w takim samym opakowaniu, ale kurka jednak te kasetki są strasznie duże i zajmują dużo miejsca, więc zdecydowałam się na klasyczną wersje pudru. Swoją drogą pudry bourjous są teraz na przecenie w Rossmanie ja swój kupiłam za 36 zł

    OdpowiedzUsuń
  33. Najpierw chciałabym pędzle :) Pięknie zapakowane - również nie używałam jeszcze takiego kosmetyku w kompakcie, więc jestem ciekawa opinii ostatecznej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo, nie widziałam jeszcze tego cudeńka..

    OdpowiedzUsuń
  35. gratulacje! + zapraszam do mnie na CANDY:) do wygrania extra sowa:) POZDRAWIAM xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. Like it!!!

    Kisses

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chce zobaczyć makijaże najpierw!;)
    Czekam na recenzje produkt mnie zaciekawił;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ pięknie zapakowane! Miłych testów kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale słyszałam że dobra, bardzo mi się podobają opakowania jakie mają ich kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten kosmetyk prezentuje się naprawdę ciekawie;)
    Ps. Obserwujemy ten blog z przyjemnością. Jeśli i Ty Lubisz Szczęście nie czekaj ani chwili - zaobserwuj a na pewno znajdziesz tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy raz widzę takie opakowanie tego typu produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. post z makijażem! <3 ;)

    A co do BB creamu to ja chyba jakaś inna jestem, bo nie miałam jeszcze ani jednego ;P

    OdpowiedzUsuń
  43. też bym chciała! :D:D

    tymczasem zapraszam Cię na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląda na strasznie ciemny! Ale dobrze, że Ci pasuje i czekam na Twoją opinię:). Ja chętnie zobaczyłabym jak najwięcej makijaży oczywiście:D

    OdpowiedzUsuń