Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 25 lutego 2013

Peach Cookies.

Witajcie ;) Nie było nas przez weekend w domu więc jakoś trudno było mi napisać posta a mianowicie odwiedziliśmy miasto K. Dopiero w nim udało się znaleźć puder transparentny z Essence, ostała się jedna jedyna sztuka-  musiała czekać specjalnie na mnie! ;) Mimo tego, że strasznie się sypie jest to najlepszy puder jakiego kiedykolwiek używałam, teraz mam chrapkę na Banana Ben Nye ale to za jakiś czas ;) W sobotę miałam jakiś zastój i kompletnie nic mi się nie chciało, bez bicia przyznam się, że zrobiłam jedynie połowę Ewki, 8min ABS i jeszcze jakieś dodatkowe ćwiczenia zaś niedziela wolna od nich. Dzisiaj się poprawiłam i Skalpel już zaliczony chociaż chyba zaczyna mi się on powoli nudzić :( 27 kolejne mierzenie i szczerze mówiąc boję się, bo myślę że nic nie ubyło ani milimetra ale zobaczymy ;) Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem który już jakiś czas czeka na publikację i dzisiaj nadszedł ten moment. Jeszcze tak przy okazji powiem, że ten BB Cream chyba nie jest aż tak wydajny albo ja za dużo go zużywam bo testuję go 3 czy 4 dzień a już zobaczyłam minimalnie dno ;o! 


Do wykonania tego makijażu użyłam: 

  • Podkład Mineral silk&lift, Ingrid cosmetics
  • Puder Synergen + mąka ziemniaczana
  • Ideal Cover Make Up, Kobo Professional
  • Multi Mineral, Anti - Age Concealer, Bell
  • Shimmer & Shade, Collection 2000
  • Blush, Bourjois Paris 74 Rose Ambre
  • Fashion Powder, Vipera Cosmetics 502

  • Cielisty cień Bell z podwójnej paletki
  • Brzoskwiniowy cień 104 Pale Peach Kobo
  • Brązowy cień 116 Dark Chocolate
  • Odrobinę czarnego cienia Inglot
  • Połyskujący cień pod łuk brwiowy NN
  • Czarna kredka Chanel 
  • Tusz do rzęs Eveline

 Nawilżająca pomadka Wibo 01
X-treme last & Shine 39C  Manhattan




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



59 komentarzy
  1. <3 cudowny makijaż! Bardzo mi się podoba. Bardzo chętnie spróbuję zrobić podobny, bo niestety taki sam mi nie wyjdzie :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobasz w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze perfekcyjny makijaż <3
    Miłego tygodnia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie :D Nie przejmuj się ćwiczeniami i brakiem postów, każdy potrzebuje od czasu do czasu wytchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki makijaż oczu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki soczysty kolor ust! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle pięknie, bardzo mi odpowiadają Twoje propozycje kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż, chciałabym umieć się tak malować :D Mój puder transparentny z My Secret się skończył i chcę kupić ten z Essence, jednak ostatnio w DN go nie mogę dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie podkreślone oczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie! cóż za perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne cieniowanie :)
    I kolorki też takie " moje " :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż :) Mnie też trochę nudzą ćwiczenia Ewki, ale jakoś trzeba się zmuszać, żeby na wiosnę/lato lepiej wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż oka bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż piękny! Moje kolory. Zgadzam się! Puder z Essence to najlepszy puder, chowa się przy nim Chanel, Vichy i Kryolan : ))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja totalnie zawalilam luty jesli chodzi o cwiczenia.... nie robiłam dosłownie nic :( najlepiej jak opuszczę marcowe mierzenie bo aż wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny make up *.* mi też skalpel się strasznie nudzi i robię wszystko tylko nie go...ale jutro już chyba zrobię bo po nim efekty wiem, że są na 100%. Ale to taka nuda, nawet się przy nim nie męczę, nic nie czuję :/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny makijaż, będę musiała spróbować właśnie tak pomalować powieki, bo efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze masz idealny makijaz!

    Ja musze niedlugo tez sprawic sobie jakia puder.. A mialam taki malutki podręczny z oriflame... Jak znasz jakies fajne i przedewszystkim nie drogie! Do 20zl to mi napisz, bo te do tej pory to markowe i drogie jak na moja kieszen ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki makijaż by mi się przydał na sobotę,gdyż mój mężczyzna obchodzi urodziny.Jednak pewnie tak pięknego nie zrobię jak Ty. Bardzo fajnie wyglądasz,kolory też świetne:)

    obserwuje
    pozdrawiam Karoli

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne oczka! Ależ mi się one podobają!
    Zastanawiałam się ostatnio czy nie zamówić sobie jeszcze AuNaturel ze Sleeka (choć wiem, że nie nią robiłaś ten makijaż), ale myślę, że nadawałaby się idealnie do tego! ;)
    Śliczne brwi ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Profesjonalny i elegancki makijaż. Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno jakies cm ubyly, nic nie idzie na marne:) sliczny make-up jak zawsze i obie pomadki wpadly mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomagają Ci coś te ćwiczenia ? Schudłaś chociaż trochę? ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny efekt :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż jak zwykle śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny makijaż:) idealny do twojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jak zawsze :**** i kolejny piekny makijaz :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawiesil mi sie komp i nie wiem czy dodalo moj komentarz hehe :) Wiec pisze jeszcze raz..jestes sliczna :))) i kolejny piekny makijaz :***

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż,a rdzo staranny i pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  30. piekny makijaz
    ja wlasnie czekam na swoja przesylke z ebay,zamowilam probke 2 g pudru banana ben nye/za 2 f wiec warto sprobowac
    x

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczna pomadka ta rozowa, uwielbiam rozowe usta.

    OdpowiedzUsuń
  32. kurcze zawsze masz tak pięknie wymodelowaną twarz w tych swoich makijażach ;)
    A oko też świetnie - jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny makijaż :) I masz taką delikatną buźkę - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. brzoskwiniowa pomadka - prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudny makijaż :) bardzo podoba mi się ta jasnoróżowa pomadka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie masz paletki sleeka? :) kupowałaś je przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  37. Właśnie pod ostatnim postem chciałam zapytać czy nie będzie nieco niewydajny ten BB, bo jakby nie patrzeć, nie ma go tam zbyt dużo ;) A makijaż jak zwykle bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny makijaż! Osobiście kocham wszelkie brązowo-czarne cienie

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny makijaż, pasuje Ci, a ten BB Cream to pewnie mało wydajny, dlatego że jest w kompakcie i zwyczajnie jest go mało:)

    OdpowiedzUsuń
  40. pierwsze zdjęcie mnie zauroczyło, ale masz ładne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Usta mają śliczny kolor :) A włoski jakieś takie dłuższe się wydają :)

    OdpowiedzUsuń
  42. slicznie..! :) szkoda ze ja tak nie potrafie -_-

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej dołączysz do zabawy ?
    http://kosmetycznieee.blogspot.com/2013/02/moje-oskary-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny makijaż! Moja przyjaciółka zawsze się tak maluje :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Zawsze masz perfekcyjny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale piekny makijaż, zdolna dziewczyna!!!!♥ ♥ ♥ ♥, WIELKIE BUZIAKI!! OLA

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudownie! Zainspirowałaś mnie do stworzenia czegoś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. jak dla mnie makijaż idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  49. ale smacznie to śniadanko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Błagam Cię zrób step by step tego makijażu jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń