Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 12 lutego 2013

Uzupełnianie braków w lutym.


Udało się uratować moją lampę do zdjęć i wraca ona z podwojoną mocą ♥ Już myśleliśmy, że nic z niej nie będzie a tutaj taki psikus. W tym miesiącu było minimalne uzupełnienie braków, projekt denko nadal trwa więc bezsensownym byłoby kupowanie 5 podkładu czy 3 tuszu do rzęs. Poza tym, czekam na przesyłkę której już nie mogę się niezmiernie doczekać. Mam nadzieję, że jutro albo pojutrze listonosz znów zapuka do moich drzwi, tak jak to było wczoraj.


Jest to produkt odkryty stosunkowo dawno, spełnia swoją rolę, pięknie pachnie. Pisałam już o nim nie raz i pewnie nie raz go również widziałyście u mnie na blogu. Będę chętnie do niego powracała ;) 

Pasta jak pasta, ale teraz w Rossmanie jest na nie promocja i za dwie tubki wybranej pasty płacimy jedyne 10,99 zł więc myślę, że się opłaca. Miało ich nie być, ale przy kasie tak ładnie na nas patrzyły, że i one wskoczyły do koszyka. 

Z tą firmą miałam dobre jak i złe chwile. Te żele uwielbiam, nie podrażniają, ładnie pachną a co najważniejsze robią to co mają robić. Do tego cena jest powalająca bo jedyne 4,99 zł, więc jeśli jeszcze nie próbowałyście tych żeli to serdecznie Wam polecam ;) 

Oczywiście moje zakupy nie mogłyby się obejść bez tego cudeńka. Chyba nie trzeba go już przedstawiać bo każda z Was go doskonale zna ;) Koszt to 4,99 więc grosze! 

Jak już pisałam przy okazji aktualizacji włosowej, powróciłam do szamponów z SLSami. Używając Babydream moje końcówki były jednak w opłakanym stanie i włosy zaczęły strasznie się plątać tak więc zmieniłam szampon i postanowiłam aplikować na końcówki jedwab. Teraz są one o wiele lepsze, ładniejsze. Jest to moje ente opakowanie i chętnie będę do niego powracała.


Potrzebowałam jakiegoś lakieru do włosów, ten z Isany sprawdza się u mnie nawet nawet trochę skleja włosy ale mi to aż tak nie przeszkadza. Do tego jest teraz na promocji w Rossmanie więc nic innego tylko brać ;) 

Czytałam dużo recenzji na jego temat, zarówno tych dobrych jak i tych złych. Postanowiliśmy wypróbować go na własnych skórach, bo niestety jakieś problemy posiadamy i nie ma co się oszukiwać. Marzy mi się skóra gładka jak pupa niemowlaka ale w takie cuda to ja aż nie wierzę. Mam nadzieje, że ten specyfik pomoże ♥ Koszt to ok. 46 zł.

Za oknem piękne słońce, do tego jeszcze mieniący się śnieg i temperatura na minusie, czego chcieć więcej. Kocham takie widoki, takie dni bo od razu chce się żyć, nie wiem jak Wam, ale mi tak. Ewa oczywiście zaliczona, bo jakże by inaczej, teraz zabieram się za malowanie paznokci i smarowanie się samoopalaczem z cichą nadzieją, że może jednak dzisiaj przyjdzie listonoszka :P Do tego minimalne zmiany na blogu i ponowne ćwiczenia ;) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



42 komentarze
  1. Antyperspirant z Sorayi się u mnie spisuje całkiem dobrze;) z lakierów Isany najlepszy jest ten biały, koniecznie daj znać co sadzisz o Effaclar Duo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten żel z drobinkami ostatnio kupiłam :). Lubię te biedronkowe żele

    OdpowiedzUsuń
  3. ach przy projekcie denko czasem mi się chce płakać gdy widzę coś co bym z chęcią wrzuciła do koszyka - a tu 3 tusze już w domu leżą do wykończenia :D
    pozostaje ładnie usupełniać zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chwale sobie effaclar duo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie ta kulka z sorayi nie podchodzi jakoś;) ale lakier wypróbuję! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie Sporaya się popsuła ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biosilk z jedwabiem jest świetny! Używałam go jakiś czas temu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ostatnio te pasty i w sumie nie widziałam jakiegoś specjalnego działania, ale fajna promocja ;) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zamiast pasty wybielajacej kupilam sobie w koncu paski Crest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba przejdę się do Rossmanna to te pasty do zębów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś zastanawiałąm się nad tymi kosmetykami BeBeauty, ale ostatecznie odeszłam bez nich :P Jak wykończę moje zapasy to polecę po nie do biedry :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na wieści o tym ostatnim produkcie bo myślałam o nim ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To dobrze,że lampa uratowana :D

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Effaclar właśnie mi się skończyło :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam ten żel z BeBeauty ale mi nie podpasował. Za to płyn micelarny super :)
    A kuleczek antyperspirantów nie lubię - zostawiają takie mokre uczucie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy :) szczególnie lubię rzeczy od bebeauty bo tanie a skuteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też uwielbiam jak jest śnieg i w dodatku jak dziś świeci słońce :) zakupy udane widzę, mam ten sam olejek do włosów biosilk i ostatnio w biedronce myślałam nad tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to pasty tylko sensodyme...albo elmexy hehe :D nie moge innych :D :) a ten lakier tez czesto kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. po żel bebeauty zaraz biegnę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę się wybrać do tej biedronki wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Duo mi pomógł, ale teraz używam Avene i muszę przyznać że jest łagodniejszy, nie mam po nim takiego wielkiego wysypu. Zobaczymy jak spisze się po dłuższym czasie ;) Czekan na Twoją recenzję DUO :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też nie tak dawno kupiłam Effaclar duo i jak na razie szału u mnie nie robi ;/ ale jestem cierpliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Woow jakie recenzje, co do deo z spraya tez wielbilam ale pizniej swedzialy mi pachy id niej! Musialam zmienic :(

    Iii super foty, czekam na ta przesylke ktorej niezmiernie nie mozesz sie doczekac ;) a ja nie moge niezmiernie sie doczekac naglowek w tw wykonaniu ^^ hehe biig thanks ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. o, mam z sorayi dezodorant ale niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedyne co znam z Twoich zakupów to biosilk ;D ale zainteresował mnie także płyn miceralny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam ten micel i deo z Sorayi :) cuda dwa moje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie uzywalam nic :) ten lakier do wlosow kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę w końcu pójść do biedronki po ten żel :) Mimo, że biedronkę codziennie mijam to zawsze zapominam co chciałam tam kupić :D
    Effaclar Duo bardzo mi pomógł z niespodziankami, a miałam ciężki okres, więc Tobie też powinien pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię ten lakier do włosow :)

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie tez dzis piekne slonko, az chce sie zyc :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Effaclar Duo na mnie podziałał. Miałam straszne grudki na linii żuchwy i zniknęły. Co prawda nie do końca, ale w 80%. Ale i tak jestem bardzo zadowolona. Używam tego kremu rano i wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  32. łaaa widze nowy design :D ładnie, ładnie ;))

    oo też by mi się przydało pouzupełniac braki -.- a w portfelu NIC :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie słyszałam, że ten płyn micelarny jest boski! Muszę w końcu wybrać się do biedronki i go zakupić :) Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  34. mi jedwab z Biosilka dobrze służył przez jakiś czas, a potem zaczął wysuszać :))

    OdpowiedzUsuń
  35. mi sie strasznie wlosy popsuly po lakierze z tej firmy..-_-

    OdpowiedzUsuń
  36. żele z biedronki są świetne. tanie i dobre. mam żel micelarny i raczej z niego tak prędko nie zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  37. tez mysle nad powrotem do szamponow z sls, bo po tych bez o dziwo zaczyna swedziec mnie skalp.. jedyne co mnie martwi to ze jak nakladam oleje, to sls spluka cale dobre ktore dzieki nim uzyskam..

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja właśnie uzywam tego żelu do twarzy i jakoś mi zapach nie podszedł, mam ten zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  39. płyn micelarny z biedronki jest najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń