Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 5 lutego 2013

Walentynkowomi.

Z racji tego, że wielkimi krokami zbliżają się Walentynki przygotowałam dla Was propozycję makijażu specjalnie na tą okazję. Można go również wykonywać na co dzień, jeśli nie boicie się kolorów. Opiera się on głównie na różu chociaż w rzeczywistości do jego wykonania został użyty czerwony pigment. Walentynki głównie kojarzą się z tymi kolorami, przynajmniej mi, chociaż można postawić również na klasykę. Delikatne oczy i czerwone usta, ja jednak uwielbiam kolory ♥



Pełna lista kosmetyków:


*twarz*

podkład BB Cream Garnier cera tłusta i mieszana 
puder transparentny z Essence, 
róż Stone Autumn , 
rozświetlacz cień z ML, 
korektor Bell Multi Mineral Anti Age 01. 
bronzer Vipera Fashion Powder 

*oczy* 

baza Hean 
cielisty cień z Bell , 
połyskujący cień ML nr. 2 [ t e n ]
połyskujący cień ML nr. 39 [ t e n ]
matowy cień ML nr. 44 [ t e n ]
biały cień MIYO 
czerwony pigment Kobo
eyeliner NN
maskara Eveline Big Volume Lash Professional 
brwi: cień ML nr. 44 [ t e n ] + baza HEAN


Z samego rana oczywiście wskoczyłam w spodenki i 40 min z Ewcią, następnie kaszka manna z malinami ♥. Mam w planach balsamowanie ciało, bo skóra strasznie ostatnio szaleje i wybywamy z K. do urzędu, wrócimy, posiedzimy trochę i on do pracy :( W tym tygodniu spodziewam się pani listonosz z prezencikami dla mnie. Mam nadzieję, że jutro już się pojawi a w weekend zakupy, czyli coś co uwielbiam. I teraz pytanie do Was, czy chciałybyście zobaczyć klasyczny makijaż na tą właśnie okazję ? ;) Obiecana seria również się pojawi, czeka już tylko na publikację!

Postanowiłam powrócić również na Facebooka, więc jeśli chcecie być na bieżąco  zapraszam do lajkowania ;-)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



47 komentarzy
  1. piękny z akcentem rózowym czyli cos co lubie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :) W ogóle szalenie podobają mi się Twoje brwi :) Są idealne! Jak z reklamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, makijaz w sam raz na walentynki, tak jak napisalas :) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie makijaz :) chociaz ja w takich kolorach wygladam jakbym podbite oko miala - zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, świetne cieniowanie, no cóż - bardzo bardzo mi się podoba!!! :) I świetnie w nim wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż, ja troszkę boję się takich kolorów na oczach, ale Ty w nim wyglądasz świetnie :)

    A ćwiczenia mi potrzebne - jakbyś zobaczyła mój brzuch to byś padła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tak tak chcemy makijaż :) jakbyś pokazała tutorial jak się robi smookey eye, to ja byłabym szczęśliwa :P właśnie tylko ja zapomniałam na początku się zmierzyć.. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ładnie :)
    jasne jeszcze więcej makijaży! szkoda, że ja mam dwie lewe ręce do tego:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny makijaz, natomiast ja nie lubie czarnych brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem,cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pasuje Ci , bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny makijaż, słodki i dziewczęcy! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle profesjonalizm : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo! Trening z Ewą zaliczony! Super :-)
    Bardzo podoba mi się makijaż, chciałabym umieć takie cudny wykonać, ale przede wszystkim jestem pod wrażeniem ostrości Twoich zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam róż na powiekach - masz talent ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż śliczny:)
    dla mnie walentynki są trochę przesłodzone i wszędzie pełno czerwonego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny, taki romantyczny :) w sam raz na Walentynki :) kreseczka cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny, romantyczny... dla mnie makijaż bomba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie <3 Kochana masz talent :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż, piękna kreska.


    Tak chce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana przepiekny Walentynkowy makijaż !!!!! cos pieknego i wzroku oderwać nie mogę :)

    www.magazyn-prestige.blogspot.com
    szukaja tam ciekawych blogów do promowania i publikowania np.makijazy !!! zajrzyj bo u Ciebie jest co podziwiac :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kreska mi nigdy nie udaje się zrobić tak ładnej! Można wiedzieć czego używasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łe, faktycznie umknął mi ten eyeliner ;)

      Usuń
  25. codowny makijaz, uwielbiam roz na powiece, mam szare oko i wydaje mi sie to cudnym polaczeniem :)
    ladne brwi :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny makijaż, Ja potrzebuję jakiś inspiracji, na swój makijaż na walentynki, a ten dał mi dużo do myślenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. gdybym to ja potrafiła takie ładne kreski zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Dosyć drogi, dlatego czekam na wszelkie promocje. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dla mnie zbyt odważny, ale w taki dzień pewnie warto troche poszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nice blog ,pretty

    Love it soo much .How are u .. visited and dropped by nice look ...do dropped by my blog and I have followed u ? kind to follow me back .Thanks

    Marcchanelette.blogspot.com
    Jereline, Chanel (JC)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładny makijaż, ładne zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń