Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 27 lutego 2013

Wszystko i nic.

Dzisiaj jest 27 więc kolejny dzień mierzenia, szczerze to rewelacji nie ma ale i tak nie spodziewałam się cudów.  Z Ewką spędziłam 53 dni ale niestety jak na razie mówię żegnaj a zamiast tego chce skupić się bardziej na tym, na czym powinnam ;) Brzuch i pośladki. Dzisiaj zaliczyłam już takowy trening składający się z ćwiczeń właśnie na te partie który trwał ok. 40-45 min, wieczorem zamierzam coś jeszcze dodać. Do tego bardziej pilnować się ze zdrowym odżywianiem ;) Na zdjęciu poniżej jest moje dzisiejsze przepyszne śniadanie Kaszka manna, banan, 2 kostki gorzkiej czekolady oraz rodzynki, pychota.


Wczoraj poprosiłam K. aby po pracy wstąpił do Rossmana i zobaczył czy pojawiły się już lakiery Wibo. Na początku kłamał ale później zobaczyłam cudeńko ;) W buteleczce wydaje się przygaszony ale tak na prawdę jest to kolor smerfowy, zdjęcie również tego nie oddaje. Wystarczą dwie warstwy aby idealnie pokryć płytkę paznokcia. Kto wie, może skuszę się na następne .. ;-) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



38 komentarzy
  1. to twoje śniadanie wygląda świetnie :) muszę sobie kiedyś coś takiego zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O mniam <3
    Śliczny kolor lakieru :)
    Rłównież muszę znaleźć jakieś ćwiczenia na brzuch ! Co polecasz?
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pyszne śniadanie.. :D
    Ja niedługo dostanę ten lakier i już nie mogę się doczekać aż go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kolor z wibo jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 53 dni to naprawde bardzo dlugo, efekty musza byc zniewalajace:)) koniecznie musze kupic kaszke manna:D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez uwielbiam takie sniadania!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałem, że te lakiery już są dostępne! Lecę po nie! Ale mi narobiłaś ochoty na czekoladę! : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. słodko się tak zrobiło u ciebie hehe.
    a lakiery widziałam właśnie wczoraj, ostatecznie nie zdecydowałam się na żadny bo nie wiedziałam, który wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję samozaparcia! Ja staram się ćwiczyć, ale z regularnością jest strasznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ pyszne śniadanie :)
    A lakierów jeszcze nie widziałam...a mam kilka kolorów, które chciałabym mieć w mojej skromnej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 banan kaszka czekolada !!! <3 a wszystko to w całych kawałkach ? mmm...

    smerfowy kolor? hmm... pod miętowy chyba nie? Aż zobacze w rossmanie :D. Jaka cena? Ahh.. jak Ty świetnie zdjęcia robisz :)

    buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. no te lakiery z wibo beda hitem!
    pozdrawiam
    i zapraszam do siebie bedzie mi milo
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie pyszne śniadanie :) spytam mojej dietetyczki czy takie mogę :)

    Co do Wibo to jestem średnio zadowolona z trwałosci lakieru, kolory sa przecudowne ale trochę mi się ich odechciewa jak mam malować pazury codziennie bo coś odpryska :/

    OdpowiedzUsuń
  14. omnomnom :) uwielbiam kasze manne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o bananach i czeko nie wsopmne :P
    lubie te lakiery z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale na ten deserek to mi narobilaś ochoty...a co do tych lakierków to jakoś specjalnie mnei nie kręcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Banan i czekolada,miętowy kolor!No nie ja tu zawsze u ciebie znajdę coś co kocham!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki piękny kolor :) też sobie sprawię coś nowego, a po ile są? jedzonko pyszne, ale nie cierpię rodzynek ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękny kolor tego lakieru ;] A śniadanko na pewno pyyyszne ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kaszkę z bananami.
    A lakier - rzeczywiście smerfny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale smakowicie wyglada ta kaszka!!!! Zrob mi tez hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny ten lakier :) lubię takie radosne kolorki :) wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  23. mmmm ale pyszności :D
    lakier cudo!

    OdpowiedzUsuń
  24. ten kolor ma największe branie, dzisiaj byłam w Rossmanie i były wszystkie kolory, oprócz właśnie tego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Twoją wytrwałość w treningach. Ja ostatnio poćwiczyłam 15 minut z Ewką i zdychałam na zakwasy przez 3 dni:D Bałam się, że nie wysiedzę 5 godzin w pociągu, tak mnie tyłek bolał:D A kolor lakieru rzeczywiście smerfowy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny kolor lakieru.Ja z Panią Ewą nie polubiłam się ale z Panią Mel B jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śniadanko wygląda przepysznie :). A na lakier na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakier bardzo mnie kusi, chyba się wybiorę po niego do Rossmana:) W jakiej cenie można je nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  29. tez mam ten kolor ,ale wkurza mnie ze tak długo schnie :(

    OdpowiedzUsuń