Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 7 lutego 2013

Wygrana w rozdaniu.


Wspominałam Wam, że jakiś czas temu w godzinach popołudniowych nawiedził mnie kurier i przyniósł paczuszkę. To właśnie była wygrana w rozdaniu ♥ Niezmiernie się ucieszyłam z tego. Przez dobre 10 min próbowałam się do niej dobrać aż w końcu się udało i tradycyjnie szybko rozpakowałam dobroci. Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć co się znajdowało w pudełeczku szczęścia ;) 




  1. Szampon do każdego rodzaju włosów, Green Pharmacy
  2. Masło do ciała, Green Pharmacy 
  3. Olejek do masażu rozgrzewający , Green Pharmacy
  4.  Krem do włosów z kompleksem uwalniającym czynnik nabłyszczający, FEKKAI Brillant Glossing 
  5. Le Crayon Khol - kredka do powiek 61 Noir, CHANEL
  6. Lakiery Jolly Jewels  102 i  103, Golden Rose
  7. Kosteczka owocowego mydełka glicerynowego
  8. Sól do kąpieli, Wellness Beauty
  9. Kilka próbek
  10.  Celulozowa gąbeczka do twarzy, Ecotools
Do tego dzisiaj również nawiedziła mnie pani listonosz z przeuroczą przesyłką do mnie od dobrej duszyczki ♥ kochana, dobrze wiesz, że nie trzeba było ;) Iście walentynkowy prezencik, miałaś racje, dziękuję ślicznie ;* 


Moja lampa do zdjęć, odmówiła posłuszeństwa i będę musiała poszukać specjalnych żarówek, mam nadzieję, że znajdę je w moim mieście ;) Z rana jak zwykle Ewcia, śniegu napadało tak, że znów jest biało ♥ czyli tak jak uwielbiam. Przyznajemy się, ile zjadłyśmy dzisiaj pączusiów ? Ja mam na sumieniu 2 oraz donuta i wystarczy mi to już w zupełności na cały rok chociaż przyznam, że teraz jakoś tak dziwnie na żołądku :(  Do serii o różach i rozświetlaczach powrócę niebawem ale nie mogę dodawać tak notek jednej za drugą bo bym Was zanudziła ;D a tego przecież nie chcę. Jeszcze tylko jutrzejszy dzień i moje upragnione zakupy, już się nie mogę doczekać. ! :P 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



35 komentarzy
  1. ale cudeńka- sama bym taką paczuchę chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) same dobrodziejstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz szczęście :D Dużo pięknych rzeczy, a czy ciekawych to się okaże, gdy będziesz testowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajną miałaś niespodziankę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się, że nie zjadłam ani jednego pączka dzisiaj i nie wiem czy to się zmieni :D
    Zazdroszczę Ci wygranej w rozdaniu, same cudeńka dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, ja jeszcze żadnego pączka dzisiaj nie zjadłam. ;D
    Ale fajna paczuszka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O bogata ta paczuszka :) ja też czekam na swoją wygraną :) i nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję! ja póki co zjadłam jednego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalne nagrody - szczególnie masło i lakiery ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wowo, gratuluję! Jest się z czego cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej i życzę miłego testowania.

    Ja zjadłam 2 pączki, 3 czeka na mnie w kuchni. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Naprawdę fantastyczna paczucha.
    Ja zjadłam 2 paczki i chyba na tym poprzestanę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zjadłam tylko 2 pączusie i to jakieś takie małe ! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zjadla dwa z czego jeszcze podkraflam z tych malutkich paczkowych kuleczek ktore byly przeznaczone dla synka :)) jeszcze troche zostalo tych slodkosci boje sie ze cos mnie na nic wezmie :x

    Gratuluje wygranej - rewelecja.

    Sluchaj pisalas kiedys ze robisz naglowki mam pytanie zrobisz mi jakis pasujacy do mnie obrazkowy napis life strong love stronger a na prawym dolnym rogu carolliness.blogspot.com. -- Na maila ze dwie jakies? carla260290@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ładnie zapakowany prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No Kochana piekne rzeczy... same wspaniałości <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ja na razie zaliczylam jednego i kilo faworkow :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje wygranej, świetna nagroda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, świetne nagrody. Mam nadzieję, że wszystkie będą przyjemnie się zużywały ^^ Nie ma co się przejmować tymi pączkami, w końcu nie je się ich codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo bogata zawartość:D Ja chciałam trzymać się diety oczyszczającej,ale wsunęłam 2 pączki, wszystko przez to, że popołudniu wyszłam z domu, tak to nie miałam na nie ochoty:D

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo jakie ciekawe rozdanie wygralas ;) nonono! pieknieee

    ja zjadlam jednego i czeka na mnie jesczez jeden wkuchni ale jakos juz nie moge ;o

    P.S. przepraszam jesli się wklił kilka razy, ale coś mi się stało z przeglądarką ;DD

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję :)
    Świetne nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  23. super prezenty! też chcę coś takiego dostać!

    a co do mojego malowania to dla mnie jest dużym krokiem robienie kresek na oczach! ale cienie... ajj, nie widzę tego zbyt optymistycznie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! :) same cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma za co :*
    2 pączki moje, ale nie martwię się- podobno takie uderzenie kalorii nawet raz w tygodniu (!) nie szkodzi, jeżeli normalnie ma się zbilansowaną dietę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna wygrana! :) Tyle cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz dobroci! gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakiery jolly jewels są takie piękneee!:D

    OdpowiedzUsuń